Recenzie: “La cumpărături cu bebe” de Sophie Kinsella

Nr. Pagini: 528
Gen Literar: Literatura de divertisment
Recenzie de Oana Maria Stefan
Publicată la 7.11.2019
Nota recenzorului: 9/10

🔥 CARTEA LA CUMPĂRĂTURI CU BEBE ARE REDUCERE PE:

“La cumpărături cu bebe” de Sophie Kinsella este cea de-a cincea carte din seria “Shopaholic” a celebrei scriitoare de romane pentru femei. Sophie Kinsella este de fapt pseudonimul literar al lui Madeline Wickham, o scriitoare britanică. Cartea a fost publicată inițial în anul 2007. Face parte din lecturile Chick lit pline de umor și romantism, pe care le parcurgem uneori noi femeile cu mare interes.

Probabil cunoști și poate ai văzut filmul Mă dau în vânt după cumpărături(Confessions of a Shopaholic)” din 2009

Acesta a fost adaptat după cartea cu același nume al autoarei. Celelalte cărți ce fac parte din seria Shopaholic sunt „Mă dau în vânt după cumpărături”(2000), „Goana după cumpărături la New York”(2001), „La cumpărături în rochie de mireasă”(2002), „La cumpărături cu sora mea”(2004), „La cumpărături cu Minnie”(2010), „Shopaholic to the Stars”(2014), „Shopaholic on Honeymoon”(2014), „Shopaholic to the Rescue”(2015) și „Christmas Shopaholic”(2019).

Seria literară ce face parte din genul Chick Lit o are în prim plan pe jurnalista Rebecca Bloomwood

În toate aceste romane amuzante și fashion cititorii îi urmăresc aventurile prin viață și prin escapadele sale la cumpărături. De data aceasta Becky este însărcinată și cât se poate de fericită. Ea lucrează la unul dintre cele mai mari magazine din Londra. Este la vânătoare de case împreună cu soțul ei, Luke. Și da, așteaptă un copil, căruia deja îi conturează o garderobă demnă de un mic star.

Tânăra este încântată de toate aceste evenimente. Dar shoppingul nebun va rămâne și de această dată mica sa plăcere ascunsă. Mai ales de când își dă seama că acest hobby o ajută și cu grețurile de dimineață. Becky este în căutarea celui mai frumos cărucior pentru copii. Își imaginează și decorează camera viitorului bebe după ultima modă. Dar, de asemenea, este obsedată să aibă cel mai cool medic obstetrician. Dacă este posibil, chiar un medic care se ocupă de celebritățile londoneze.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Sophie Kinsella.

Însă ghinion, Rebecca va afla curând că noua sa obstetriciană este chiar fosta iubită a lui Luke

O femeie inteligentă, frumoasă și cultă. Atunci dependenta noastră de cumpărături începe să se îngrijoreze mai mult de soarta căsniciei ei decât de bebele din burtică. Ea va începe să-și pună întrebări despre legătura dintre soțul ei și doamna doctor. Mai ales de când aceasta din urmă chiar îi va da motive să își facă griji.

Ca orice femeie va avea îndoielile ei și asta va stârni mici necazuri în viața lor fericită de cuplu. Însă totul este bine când se termină cu bine. Și cu ajutorul umorului ei, a inteligenței și a cunoștințelor din modă, Becky va triumfa ca întotdeauna. “La cumpărături cu bebe” de Sophie Kinsella este o carte lejeră, plină de umor, care poate fi citită ca un refresh de către femeile ce vor să se destindă prin lectură.