Recenzie: “Soția engleză” de Lauren Willig

Nr. Pagini: 416
Gen Literar: Fictiune
Recenzie de Lavinia Chirănescu
Publicată la 23.08.2019
Nota recenzorului: 9/10

🔥 CARTEA SOȚIA ENGLEZĂ ARE REDUCERE PE:

Soția engleză a fost fix cartea de care aveam nevoie în această perioadă, cartea despre care nu am știut foarte multe amănunte înainte dar care m-a lăsat plăcut surprinsă. Întotdeauna am citit cu plăcere cărțile care au acțiunea plasată în jurul anilor 1900 iar cea de față are puțin din toate elementele care mă duc cu gândul la acea perioadă: dragoste, etichete, renume dar și o crimă.

Mi-a plăcut modul  în care Lauren Willig a aranjat acțiunea întâmplărilor. Am pornit de la o crimă și am fost purtată atât prin trecut cât și prin prezent astfel încât să am posibilitatea încercării de a rezolva cazul. Mi-a plăcut ritmul cărții, cu cât citeam mai mult cu atât îmi doream să aflu mai mult. Mi-am realizat scenarii și am încercat să țin pasul cu evenimetele prezentate, ceea ce m-a ținut alertă pe tot parcursul lecturii.

Bay este copilul doamnei Van Duyvil, singurul moștenitor al averii și al renumelui care se încearcă să rămână nepătat în cercul înaltei societăți. Acesta ține cont de îndatoririle lui până la un anumit punct, căci se căstorește cu femeia cunoscută pe scenele teatrului. Dacă nu s-ar cunoaște faptul că cei doi sunt asasinați sau presupuși asasinați, mi-aș fi imaginat o poveste simplă și frumoasă de dragoste dar în urma  celor știute tensiunea se simte în fiecare pagină.

Annnabelle sau Georgie? Aceasta este întrebarea care sta pe buzele multora căci nu mulți sunt cei care știu să deosebească minciuna de adevăr. Personajul feminim are o singură viață însă în interiorul ei este prinsă de două vieți care pare că se suprapun, uneori până și ea fiind sceptică de identitatea acesteia. Oricare fată ar fi fost din cele două posibile, aș fi acceptat-o pe oricare căci personajul a fost atât de frumos construit încât m-a făcut să mă atașez repede de el.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Lauren Willig.

Pe lângă povestea întâlnirii și consumării relației celor doi protagoniști, cartea ne conduce către criminal și cu ajutorul prezentului în care sora lui Bay ține cu tot dinadinsul să cunoască adevărul despre noaptea crimei. Viața ei este una complicată și tristă însă are un parcurs frumos, care este în contrast cu începutul. Suntem întâmpinați cu o moarte dar abandonați cu o renaștere a personajului.

Recomand această carte care este presărată cu drame de familie și idile pline de farmec și intrigă. Este o scriitură plină de suspans, care se citește ușor și rapid datorită stilului simplu. Vă urez lectură plăcută!

🔥 CARTEA SOȚIA ENGLEZĂ ARE REDUCERE PE: