🔥 CARTEA 50 DE CLASICI - PSIHOLOGIE ARE REDUCERE PE:

Acest volum reprezintă un rezumat realizat pe baza celor mai influenți și cunoscuți autori din domeniul psihologiei reuniți în care se realizează un mini review asupra a 50 de cărți despre minte, personalitate și natura umană. Ne prezintă figurile-cheie din dezvoltarea psihologiei, care ne-au oferit descoperiri cruciale despre cine suntem, cum anume gândim și ce facem.

50 de clasici – Psihologie analizează unele dintre cele mai fascinante întrebări referitoare la ce ne motivează, la ce ne face să simțim și să ne comportăm așa cum o facem, dar și la cum funcționează creierele noastre și la cum ne creăm imaginea de sine. O conștientizare mai aprofundată a acestor lucruri ne poate conduce spre o autocunoaștere mai bună, spre o înțelegere mai bună a naturii umane, spre relații interumane mai bune șu eficiență sporită – pe scurt, poate avea un impact major în viața noastră.

50 de clasici – Psihologie explorează scrierile unor figuri emblematice din domeniu, precum Freud, Adler, Jung, Skinner, James, Piaget și Pavlov, și, de asemenea, scoate în evidență lucrările unor gânditori contemporani, precum Gardner, Gilbert, Goleman și Seligman. Fiecărei cărți îi este dedicat un comentariu, dezvăluind, astfel, ideile principale și oferind un context pentru ideile discutate, oamenii și mișcările din jurul lor.

Cartea pune accentul pe acele cărți pe care le poate citi toată lumea și care pot aduce un plus de conștientizare și de înțelegere, sau care au fost scrise special pentru publicul larg. Pe lângă volumele semnate de psihologi, lista include titluri scrise de neurologi, psihiatri, biologi, de experți în comunicare și de jurnaliști.

Lista celor 50 de cărți clasice de psihologie nu pretinde a fi una finală, însă, la momentul actual, acoperă unele dintre cele mai importante nume și lucrări.

Ce m-a impresionat pe mine cel mai mult la volumul de față este faptul că printre lecturile alese de mine de-a lungul timpului, chiar se regăseau câteva cuprinse și în acest volum, astfel încât m-a făcut curioasă să merg și în căutarea celorlalte cărți încă neexplorate. Cred că fiecare carte citită ne conduce către alte cărți de citit, cunoașterea neavând limite, fapt foarte bine definit în această carte ce poate fi privită ca o listă de lecturi suplimentare motivată pe de-a întregul cu explicații și review-uri atent selecționate.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Tom Butler - Bowdon

Titlu: 50 De Clasici - Psihologie
Autor: Tom Butler - Bowdon