Recenzie ”Codul secret al succesului. Codul JeDi” de Claudiu Simion și Janina Lorelei Simion

de | mart. 10, 2021 | Cultură Generală, Dezvoltare Personală, Recenzii cărți

Activitatea mea profesională este legată nemijlocit de funcționarea mediului on-line și, de cele mai deseori, cad pradă sindromului de bourn out sau al impostorului. Pentru a diminua eficient aceste probleme, aleg să citesc cărți cu recomandări fiabile, aplicabile, fără tam-tam sau promisiuni irealizabile. Înțeleg că este nevoie de o lectură cu adevărat pertinentă pentru a putea schimba ceva în rutina noastră personală și profesională.

O astfel de carte de căpătâi, da știu că sună clișeic, dar nu mă tem să o spun este volumul semnat de Claudiu Simion și Janina Lorelei Simion, cu titlul semnificativ de „Codul secret al succesului. Codul JeDi”, apărut la editura Tritonic. Ce are personajul de film în această istorie? Pentru început țin să menționez că nu există rețete universale cu privire la reușită. Autorii amintesc însă de un element indispensabile: nevoia de acțiune. Da, putem fi cei mai buni planificatori, să avem o gândire ascuțită ca un brici, dar să eșuăm lamentabil la capitolul realizare practică a planurilor.

Iată de ce, coautorii s-au pus de acord și au decis să ne vorbească despre câteva probleme de bază. În primul rând, țin să apreciez atenția cu care aceștia abordează subiectul planificării corecte și a managementului timpului, nevoia de prioritate în task-uri pe care trebuie să ne-o setăm zi de zi, necesitatea de conlucrare în echipă. Se observă afinitatea și amprenta profesională a lui Claudiu Simion, care ne vorbește deschis despre munca sa într-o multinațională, despre provocările unei meserii care te consumă zilnic și te aruncă în extreme diverse, de la a fi un profesionist exacerbat la a te transforma într-un om care-și cuantifică adecvat nevoia de meserie și de familie.

Este un volum mic, dar comprimat, care știe să abordeze stratificat tematica și să trezească anumite întrebări, ceea ce deja e o mare realizare. De la sine înțeles, autorii nu au pretenția unor rețete perfecte sau a unor metode demne de Sfântul Graaal. Dimpotrivă, cei doi nu se tem să vorbească despre frici, nereușite și nevoia constantă de a deveni mai buni în fiecare zi.

Cred că nu voi greși afirmând că este un volum despre munca de calitate, muncă în care se amestecă perseverența, coerența și implicarea. În varianta ideală, aș dărui această carte fiecărui tânăr specialist aflat la început de carieră, pentru ca să-l pregătesc moral de provocările de care se va ciocni, dar și celor care trebuie încă să-și mai revizuiască atitudinea față de Sine, familie, muncă sau implicare profesională.

Titlu: CODUL SECRET AL SUCCESULUI. CODUL JEDI
Autor: Claudiu Simion
,
Janina Lorelei Simion
Editura: TRITONIC
Nr. Pagini: 132
Gen Literar: Self Help
Nota recenzorului: 6 / 10
Vizualizari recenzie: 1224

Alte recenzii de la Claudiu Simion:

Recenzie „Clubul” de Ellery Lloyd
Recenzie „Clubul” de Ellery Lloyd

Înainte să începem, vreau să vă spun că autorul acestei cărți este un duo, alcătuit din soții Collette Lyons și Paul Vlitos. Mi s-a părut foarte tare faptul că un cuplu împarte aceeași pasiune pentru scrisși că a avut norocul de a-și vedea o carte publicată împreună....

Recenzie ”Teoria Tăcerii” de Iulian Tănase

Dați linistea, vă rog, mai tare!! În plină eră a comunicațiilor în masă, a promovării beneficiilor socializării, a upgradării din ce în ce mai performante a mijloacelor de comunicație, a interacțiunii umane prin cuvânt, Iulian Tănase scrie o carte despre tăcere (no,...

Corina Moisei este redactor Booknation.ro de 7 ani, 8 luni, 27 zile și a scris până acum 126 articole. Se află pe poziția 7 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Corina Moisei aici.