Sunt un mare fan al literaturii spaniole și nu refuz nicio carte aparținând unui autor iberic, pentru că diferența de stil fata de orice alt autor este notabilă. De fiecare dată când am citit ceva de genul acesta, simt în plus o notă de dramatism, trăiesc mult mai intens acțiune și personajele mi se par extrem de cameleonice. Se spune despre spanioli că trăiesc totul mult mai intens și acest lucru se vede și în modul în care aceștia scriu.

Nu știu multe informații despre Susana Lopez Rubio, dar la modul în care a scris această carte nici nu sunt foarte interesată de palmaresul ei, deoarece m-a câștigat drept fan prin cartea „Intraţi în El Encanto”. O invitație care te îmbie prin mesajul ei și care m-a făcut să îmi dau seama că urmează o super aventură incă de la primele pagini. Nu sunt multe de spus atunci când menționăm că acțiunea are loc în “Havana”, nu? Un loc deosebit, plin de tradiții, călduros, dar și foarte periculos. Muza multor scriitori dar și cântăreți, Havana este locul perfect pentru un scenariu ,după părerea mea, ca la Hollywood.

Asistăm la o frumoasă și tumultoasă poveste de dragoste între Gloria și Patricio, vocile care ne acompaniază pe parcursul intrigii. Iubirea lor prinde culoare în jurul magazinului El Encanto, locul central de unde oamenii bogați își puteau cumpăra obiecte de lux. Pe vremuri, El Encanto era unic prin toate elementele noi pe care le aduce unui loc de shopping și pornind de la ideea acestuia, alte magazine vor lua naștere. Pe scurt, vă puteți gândi că un mall din zilele noastre are originile trase dintr-un magazin din Cuba:) Mulțumesc Libris.ro pentru carte.

„Intrați în El Encanto” iese în evidență și prin personajele sale, extrem de colorate și diferite. Dragostea dintre Gloria și Patricio este plină de obstacole, de piedici și de întâmplări periculoase. Ca într-un film cu gangsteri, lucrurile se precipită și prind contur într-o poveste care doar un autor spaniol îi poate da viață. Deși se iubesc, cei doi sunt extremi de diferiți. Gloria mi-a inspirat de foarte multe ori compasiune prin trecutul, dar și prezentul ei. La prima vedere poate are tot, însă din punct de vedere sentimental nu are parte de căldura unui om care să o iubească. Patricio este total opusul ei, nu are bani, dar are parte de sentimente, este frumos, ambițios și vulcanic. Are acel avânt și știe ce își dorește și aparent, o dorește pe Gloria. Doar că Gloria este deja luată 🙂

Imagine similară

„Intraţi în El Encanto” este o telenovelă, sau un film cu mafioți extrem de reușit, ce îți captează atenția și te ține cu sufletul la gură. Este o iubire interzisă, cu care ții până la capăt indiferent de consecințe pentru că vrei tot ce este mai frumos pentru perechea de care te-ai îndrăgostit. În plus?? Cuba este prezentată magnific de către Susana. Peisajele, oamenii, locurile, melodiile, mâncarea, arhitectura, toate se întrepătrund și se obține un întreg așa frumos, cu elemente fictive dar și autentice. Cred că aici m-a cucerit Susana, pentru că se vede cât de implicată a fost în scris și cât de multe lucruri știe despre Havana.

În speranța că nu v-am plictisit, fugă să cumpărați cartea 🙂

Titlu: Intraţi în El Encanto
Autor: Susana Lopez Rubio
Editura: RAO
Nr. Pagini: 396
Gen Literar: Romance
Publicată la 10.01.2019
Nota recenzorului: 9/10
Ramona Alexandra Popa
Autor: Ramona Alexandra Popa
❝ Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans. ❞
Ramona Alexandra e 👑 Super Erou Booknation.ro
Redactor de 1046 zile pe Booknation.ro
toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popa