🔥 CARTEA STUDIUL CHINA - CARTE DE BUCATE: PESTE 120 DE REȚETE DE PREPARATE INTEGRALE PE BAZĂ DE LEGUME ȘI FRUCTE ARE REDUCERE PE:

Vândută în aproape un milion de exemplare și aclamată drept una dintre cele mai importante cărți de sănătate și nutriție contemporane, Studiul China dezvăluie faptul că dieta tradițională occidentală a condus la o dezvoltare pe scară largă a celor mai mari probleme de sănătate ale momentului, inclusiv obezitatea, diabetul, afecțiunile cardiace și cancerul.

Bazată pe cel mai cuprinzător studiu de nutriție care a fost realizat vreodată, cartea îi pune în mâini cititorului dovezi imposibil de contestat că o alimentație bazată pe plante duce la o stare optimă de sănătate având capacitatea de a opri sau de a vindeca numeroase afecțiuni.

Pentru mulți oameni care au avut întotdeauna o dietă tipică omului modern din țările dezvoltate – trecerea la o dietă fără grăsimi adăugate poate constitui o foarte mare provocare – cel puțin la început. Dar este important să se știe că s-a dovedit că grăsimile dau dependență, făcându-i adeseori pe oameni să consume cantități tot mai mari de-a lungul timpului. În cele din urmă, devine cât se poate de dificil pentru mulți oameni să își revină de pe urma acestei dependențe. La fel ca în cazul multor altor dependențe, unora li se pare nu numai dificil să facă schimbarea, ci devin și neobișnuit de defensivi în privința preferințelor lor.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Leanne Campbell .

Pentru prima oară, o carte de bucate pornește de la aceste descoperiri și pune la dispoziție rețete de preparate culinare bazate pe dovezile științifice ale Studiului China. Scrisă de LeAnne Campbell, fiica unuia dintre autorii Studiului China – dr. T. Colin Campbell – și mamă a doi adolescenți înzestrați cu o sănătoasă poftă de mâncare, Studiul China – Carte de bucate cuprinde rețete delicioase, ușor de realizat, bazate pe plante, fără adaos de grăsimi, cu zahăr și sare la minimum, rețete verificate, care asigură o stare optimă de sănătate – fără niciun sacrificiu în ce privește savoarea și aromele.

Titlu: Studiul China - Carte De Bucate: Peste 120 De Rețete De Preparate Integrale Pe Bază De Legume și Fructe
Autor: Leanne Campbell
An apariție : 2013