Recenzie „Achiziția” de TL Swan

de | aug. 10, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA ACHIZIȚIA ARE REDUCERE PE:

Atunci când ai un feeling bun în legătură cu o carte sau cu un personaj, urmează acel feeling pentru că știe el ce zice. Exact așa am făcut și eu cu Tristan Miles, pentru că am simțit o chimie super puternică cu acesta atunci când citeam „Escala”. M-a atras mult mai mult personalitatea sa și mi s-a părut mai matur și mai asumat decât fratele său Jameson. Evident, am avut dreptate și am așteptat cu sufletul la gură cartea sa, știind clar că nu o să mă dezamăgească.

El e sexy, bogat și, în plus, dușmanul ei de moarte. Ura nu a fost niciodată mai dulce! L-am întâlnit pentru prima dată pe Tristan la o întâlnire de afaceri, când încerca să preia compania întemeiată cu atâtea sacrificii de răposatul meu soț. Era puternic, arogant și enervant de chipeș, iar eu l-am urât cu toată ființa. Trei zile mai târziu, am avut parte de surpriza vieții mele, căci m-a invitat în oraș, la o întâlnire. Să fie ultimul bărbat din lume, și tot nu aș face asta, m-am gândit, deși, recunosc, mi-a ridicat moralul. Când l-am refuzat a fost momentul meu de glorie.

Șase luni mai târziu, l-am redescoperit în ipostaza de speaker la o conferință organizată în Franța. Încă era arogant și enervant, dar și surprinzător de fermecător și spiritual deopotrivă. Când m-a privit, am simțit fluturi în stomac. Dar nu pot face așa ceva! Tristan e doar un fustangiu îmbrăcat într-un costum croit impecabil, iar eu sunt o văduvă cu trei băieți rebeli și greu de strunit. Tot ce îmi doresc este ca afurisita asta de conferință să se termine odată! Pentru că toată lumea știe că Tristan Miles obține întotdeauna ce își dorește, iar el mă dorește pe mine.

Dacă îți place recenzia cărții ACHIZIȚIA, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de TL Swan

„Achiziția” este volumul 2 din seria „Clubul Miles High” și deși mai urmează încă 2 frați să își spună povestea, eu vă spun de pe acum că este preferata mea. M-am atașat foarte mult de Tristan și mi-a plăcut mult contextul în care el a fost pus, pentru că a reprezentat o adevărată lecție de viață pe care nu toți oamenii o trec cu brio. Povestea lui Tristan este complicată și presupune o mare responsabilitate, lucru de care mulți bărbați s-ar îndepărta fără măcar să clipească. Tristan nu a făcut asta și sincer, mi-a câștigat admirația din prima, pentru că a știut că cântărească bine situația și să își asume riscuri pentru ceea ce și-a dorit cu adevărat în viață.

Claire este văduvă cu 3 băieți și încearcă din răsputeri să își dedice viața sa lor. Atunci când fiecare are probleme diferite și se confruntă cu diferite crize existențiale specifice vârstei, Claire consideră că lipsa tatălui trebuie suplinită și se dedică trup și suflet. Viața de mama singură este extrem de grea și singurătatea își spune cuvântul, așa că își acordă câteva zile de „me time” în cadrul unui eveniment în Franța. Singura problemă este că acolo a apărut Tristan Miles, nemernicul arogant care în urmă cu 6 luni s-a oferit să îi cumpere mica ei companie de publicitate pe care răposatul ei soț a fondat-o. Cum trope-ul enemies to lovers este extrem de prezent în prima parte a cărții, Claire și Tristan vor începe o tumultoasă aventură, care își schimbă brusc cursul în momentul în care Tristan află de existența celor 3 băieți. Mulți bărbați ar renunta, însă pe aceștia nu îi cheamă Miles și nu au determinarea acestuia. Atunci când își dorește ceva, nu poate lăsa 3 băieți să îi fure femeie pe care a pus atât de intens ochii.

În linii mari, acesta este începutul cărții și de aici totul începe să prindă contur. Atunci când Tristan trebuie să se decidă dacă își dorește inima lui Claire, trebuie să „semneze pentru întreg pachetul” și acolo va avea mult de lucru. Băiețîi sunt destul de dificili și posesivi, gata oricând să îi pună bețe în roate. În plus, Tristan are de luptat și cu amintirea fostului soț, așa că misiunea lui devine din ce în ce mai grea. Claire a fost și ea destul de dificilă și hoț and cold, de multe ori m-a adus la disperare!!!! I-am înțeles și ei poziția, însă de multe ori am empatizat greu de tot, pentru că nu înțelegeam ce își dorește. Nici ea nu cred că a știut până la final. O să vedeți, poate cu Claire nu o să fie chiar dragoste la prima vedere, însă pentru faptul că Tristan este acolo, o să iertați orice lucru negativ. În cazul în care Claire era nesigură, mă ofeream imediat să îi iau eu locul, dar era așa mare sacrificiu pentru ea…(!!!)

Exact cum am spus mai sus, Tristan a luptat foarte mult pentru Claire și mi-a plăcut ENORM acest lucru. Nu doar că a avut de înfruntat (într-un mod foarte comic), 3 băieți posesivi și inventivi, ci a avut mult de muncă și cu Claire. Toate păreau împotriva lui, însă determinarea de care a dat dovadă și deciziile pe care le-a luat, m-au făcut să mă topesc pur și simplu. Evident, nu a fost perfect în tot ce a făcut, însă și-a asumat o mare responsabilitate și nu au fost doar vorbe goale – a spus și făcut totul din suflet, atât pentru Claire cât și pentru băieți. A încercat în felul său să fie un tată, deși nu avea niciun fel de experiență, însă a făcut cum a simțit și lucrurile au ieșit foarte bine, într-un mod natural. Dacă te raportezi la viața reală, este foarte greu să găsești un bărbat care să accepte tot istoricul unei femei și să privească pe copiii săi din altă căsnicie ca fiind ai lui. Tristan a făcut-o și Doamne, m-a cucerit instant. Nu trebuie să mai spun că este charismatic, sexy și extrem de glumeț, nu?

Recomand cartea și sunt ferm convinsă că o să vă placă. Nu are cum să nu. Este catchy, are faze extrem de amuzante, dar și dramatice și în plus, deși o să vă enerveze personajele, o să vedeți că lectura o să curgă într-un mod compulsiv. Enjoy!!

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA ACHIZIȚIA CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Achiziția
Autor: TL Swan
An apariție : 2022
Editura: CORINT
Nr. Pagini: 528
Gen Literar: Romance
Vizualizari recenzie: 9266

Alte recenzii de la TL Swan :

Recenzie „Pericol la petrecere!”

Recenzie „Pericol la petrecere!”

La insistențele fiicei, care a văzut-o într-o librărie, am cumpărat și altă carte din seria Pericol. Ei i-a plăcut foarte mult, mie mi s-a părut mai slabă decât prima parte. Îmi place culoarea locală (stilul oltenesc de a vorbi al unor personaje, referirile la Therme,...

Recenzie „Ramona și tata #4”

Recenzie „Ramona și tata #4”

Cred că am mai menționat că îmi place seria Ramona și îmi plac și cărțile educative, adică râdem, glumim, dar rămânem și cu o idee, două. Eu am citit împreună cu fiica mea toate cărțile din seria Ramona traduse în limba română, și una netradusă încă. Știam că sunt mai...

Recenzie “Planul B” de Sheryl Sandberg și Adam Grant

Oricât de mult ai citi, oricâte informații ai acumula, niciodată nu ești pregătit să treci ușor peste decesul cuiva apropiat. Sheryl Sandberg era o salariată a lui Mark Zuckerberg, care ducea o viață de obișnuită alături de familia ei. Asta până într-o bună zi,...

5 1 vote
Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2067 zile și a scris până acum 481 articole. Se află pe poziția 2 din 54 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.