Recenzie “Beautiful Secret” de Christina Lauren

Autor: Christina Lauren
Editura: Gallery Books
Nr. Pagini: 401

POȚI CUMPĂRA CARTEA DE PE:

Sunt convinsă că fanii genului romantic sunt familiarizaţi deja cu seria “Beautiful” scrisă de duo-ul Christina Lauren. În România au fost traduse deja trei cărţi, mai urmează încă două. Cu puţin ajutor, am reuşit să obţin volumul patru în engleză şi sunt atât de mândră de achiziţia mea, încă zilnic admir coperta cât şi conţinutul cărţii. “Beautiful Secret” este cartea mea preferată din această serie şi am fost extrem de incatată să am această poveste în hardcopy în biblioteca mea.

Acum este rândul lui Niall Stella, fratele lui Max, protagonistul volumul doi, să ne încânte cu povestea lui de dragoste. Dintre toţi eroii seriei, Niall este cel mai serios şi mai concentrat pe muncă. Trecând printr-un divorţ care l-a destabilizat emoţional, acesta nu ştie cum să se poarte cu o femeie şi ignoră acest aspect complet, înlocuind distracţia cu munca. Are o carieră de invidiat, însă în sinea lui ştie clar ce îi lipseşte, deşi nu va recunoaște în gura mare niciodată. Atunci când primeşte provocarea de a pleca într-o călătorie de afaceri în S.U.A., Niall nu stă pe gânduri, însă trebuie să plece însoţit de frumoasa sa colegă, Ruby. Această a avut dintotdeauna o atracţie faţă de Niall, ce a pornit iniţial de la admiraţia faţă de muncă lui, însă încet încet, începe să îl descopere în totalitate, adâncind infatuarea ei. Cei doi pornesc în această călătorie de afaceri, unde se vor cunoaşte mai bine şi vor realiza că deşi foarte diferiţi şi cu obiective opuse, pot deveni prieteni şi în timp tot mai mult.

Pe Niall l-am comparat cu uşurinţă cu Dl. Darcy din “Mândrie şi Prejudecată”, fiind tipul de om mândru, rezervat, cu o personalitate puternică. Este în acelaşi timp şi foarte timid şi neîncrezător în puterea sa de seducţie, mai ales după semnarea divorţului. Mariajului său i-a lipsit pasiunea şi dorinţa, iar după terminarea lui, nu a vrut să caute pe altcineva care să umple acel gol, fiind mai concentrat pe muncă. Este genul de bărbat de modă veche, ce nu doreşte distracţie de o noapte, fiind altfel decât restul protagoniştilor din serie. Ruby este total diferită de Niall. Este energică, glumeaţă, ameţită, independentă şi plină de viaţă. Dorinţa ei este să fie acceptată la Oxford şi lupta mult pentru a ajunge acolo. Atunci când pleacă în interesc de serviciu cu Niall, începe să îl descopere şi realizează că nu este aşa de serios cum pare de la distanţă. În realitate, Niall are nevoie să fie mai relaxat, să se distreze şi să se concentreze mai mult pe viaţa personală. Ruby îl învaţă acest lucru, are răbdare cu el, îi arată că şi pentru el poate exista o a două şansă, doar dacă își doreşte acest lucru.

Evident şi de data aceasta Christina Lauren a dat lovitura. “Beautiful Secret” este cartea mea preferată din serie, cu personaje normale cu care oricine se poate asemăna. Construcţia intrigii şi dialogurile ușoare şi amuzante m-au făcut să citesc povestea foarte repede, iar iubirea dintre Niall şi Ruby te va ţine în suspans până la sfârşit. Evident vor există momente de cumpănă, de tristeţe, dar toate se vor îmbina perfect cu cele haioase. Ca un bonus pentru cei ce au citit şi restul cărţilor, personajele voastre preferate din volumele trecute se vor reuni pentru a susține cuplul nostru.

Câștigă cartea săptămânii
Peste 8000 goodreaderi s-au alăturat Tribului GoodRead.ro și participă săptămânal la concursul Cartea Săptămânii, în care oferim ca premii multe 📖 foarte faine! Hai și tu! 👍

Descoperă cartea săptămânii