Recenzie „Când inima dictează” de Johanna Lindsey

Autor: Johanna Lindsey
An apariție : 2011
Editura: Litera
Nr. Pagini: 303

O carte mai mult decât decentă pentru cititorii atraşi de romantismul cu tentă istorică şi de cărţile care nu dezvăluie neapărat detaliile mai fierbinţi, lăsând loc imaginaţiei.

cand_inima_dicteaza_bogdanDacă vă pasioneză romanele de dragoste şi nu aţi auzit de noua colecţie „Iubiri de poveste”, atunci ar cam fi cazul să o descoperiţi cât mai curând. Prima carte pe care am citit-o se numeşte „Când inima dictează” de Johanna Lindsey, una dintre cele mai cunoscute scriitoare americane de romane de dragoste cu temă istorică. Și da, chiar mi-a plăcut. Până în prezent, s-au scris multe poveşti de dragoste și majoritatea seamănă între ele. Nu este însă și cazul acesteia.

Ceea ce mi-a plăcut în primul rând, este titlul. Câţi dintre noi nu am trecut prin perioada aia nefastă , când inima dictează, iar mintea ne este într-o ceaţă totală? Câţi dintre noi nu am fost prinşi în mrejele dragostei, uneori chiar fără să ne dăm seama de la început? Şi alegerile câtora dintre noi au lăsat de dorit pentru că nu au fost raţionale? Cred că aceste întrebări pot pune pe oricine pe gânduri, nu doar pe mine.

În al doilea rând, mi-a plăcut povestea în sine. Un asasin salvează o fetiţă de la moarte şi o creşte ca pe propria lui fiică. Va fi „Tăticul”, iar ea „Prinţesa” lui. Alana îşi va descoperi adevărata identitate abia după mulţi ani, când este pusă în situaţia de a-şi salva adevăratul tată. Deşi este o fată puternică, capabilă să se apere singură de oricine, întâmpină probleme când se va trezi prizoniera gărzii de corp a regelui, Christoph. Aventura ei va începe abia acum, odată cu metodele mai puţin ortodoxe ale lui Christoph de a scoate informaţii de la ea, crezând-o spioană.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Johanna Lindsey.

În concluzie, dacă aveţi nevoie de o doză de romantism  din cărţi şi nu ştiţi cu ce să începeţi, vă recomand această carte. Aş putea spune că este una decentă, în caz că nu apreciaţi detaliile prea picante şi în acelaşi timp, pe placul iubitorilor acestui gen. Romanul, așezat într-un context istoric, vă va face să zâmbiţi pe sub mustăţi ca nişte pisici

Spor la citit!