Recenzie ”Corupt” de Penelope Douglas

de | oct. 20, 2020 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA CORUPT ARE REDUCERE PE:

Penelope Douglas a reușit să mă lase fără cuvinte. A fost dificil să scriu o recenzie pentru cartea Corupt, deoarece sentimentele mele au fost mixte în momentul în care am finalizat lectura. Motivul îl veți descoperi în rândurile care urmează.

Personajele principale sunt Erika și Michael Crist. Însă, Damon, Will și Kai, prietenii lui Michael, fac parte și ei din intrigă. Relația dintre cele două personaje principale este una de dragoste și ură. Erika a crescut în casa familiei Crist și a fost fascinată de Michael încă din copilărie. El a fost dintotdeauna genul de băiat rău, bogat, de neatins. La fel ca și prietenii săi.

Dorința cea mai mare a Erikăi este să evadeze din coconul în care au învăluit-o atât familia sa, cât și familia Crist și de a demonstra că este capabilă să își construiască propria viață. Însă, Michael și prietenii săi o împiedică să facă acest lucru, din dorința de a se răzbuna pentru ceva ce s-a întâmplat cu trei ani în urmă. Atracția dintre ea și Michael este evidentă, ambii fiind prinși într-un joc periculos pe care nu pot și nici nu vor să îl abandoneze.

Per ansamblu, subiectul este unul foarte interesant. Atenția cititorului este captată încă de la primele pagini. Însă, modul în care a fost construită întreaga poveste m-a frapat. Există o doză mare de cruzime și violență în acțiunile personajelor, lucru pe care nu l-am apreciat. Iar comportamentul lor este unul ieșit din comun și irațional.

Ca si personaj, Erika a avut parte de o evoluție surprinzătoare. A trecut de la fata temătoare, la femeia care nu poate refuza o provocare. Însă, faptele sale mi s-au părut de-a dreptul masochiste. De asemena, nivelul ei de toleranță a fost mult prea ridicat. Cred ca Erika este genul de femeie care se lasă dominată pentru un strop de atenție. Aceasta susține că iubirea sa pentru Michael este una puternică, însă dorința de a-i demonstra că și ea este la fel de puternică, o împinge să înfăptuiască lucruri greu de închipuit.

Michael este un tânăr pe care curajul l-a ajutat să se descopere pe sine. Lucrurile nebunești pe care le face nu au nici o explicație. Violența și nepăsarea de care dă dovadă, au reprezentat motivele pentru care l-am urât și nu am putut empatiza cu el în niciun fel. De asemenea, nu am văzut o evoluție a lui ca și personaj. I-am putut înțelege acțiunile până într-un anumit punct, însă el a depășit cu mult limita dintre joacă și hărțuire.

Starea pe care am avut-o atunci când am terminat de citit cartea a fost una de revoltă. Atât față de personaje, cât și față de modul în care a fost construită povestea. Mi-ar fi plăcut ca jocul dintre personaje sa fie incitant, nu dus la extrem. Am mai citit cărți cu subiect tabu, însă pot să vă spun cu sinceritate că aceasta le-a surclasat pe toate.

Corupt face parte din seria Devil’s Night. Găsiți exemplarul tradus în limba română la editura Epica. Celelalte cărți din serie prezintă povestea prietenilor lui Michael. Acestea nu sunt încă traduse la noi, însă le puteți găsi în limba engleză. Eu prefer să iau o pauză de la această poveste, însă promit să revin cu impresii legate și de celelalte volume. Poate îmi voi schimba această primă părere.

Ți-a plăcut recenzia cărții CORUPT?

👉 Vezi toată lista de cărți scrise de Penelope Douglas

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA CORUPT CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Corupt
Autor: Penelope Douglas
An apariție : 2020
Editura: EPICA
Nr. Pagini: 496
Gen Literar: Erotica
Publicată la 20.10.2020
Nota recenzorului: 8 / 10
Vizualizari recenzie: 14

Recenzie „Un strop de distrugere” de SCARLETT ST. CLAIR

Vi s-a întâmplat vreodată să citiți o carte de care nu puteți să vă desprindeți? Și deși acea carte are unele pasaje care va enervează puțin, voi tot o citiți pentru că vă oferă un vibe addictive? Exact așa mi s-a întâmplat mie cu această serie, pe care am terminat-o...

Recenzie „Oameni la pescuit” de Alina Şova

Buna cartea, cititori, oriunde v-aţi afla! Oameni la pescuit Nu asta suntem toţi la un moment dat? Oameni care pescuim. Vise. Dorinţe. Mici sau mari. Şi oameni. Îi pescuim pentru că îi vrem lânga noi. Îi pescuim conştient sau mai puţin conştient. Ce se întâmplă însă,...

Recenzie „Numele meu este altul” de Ramona Muller

Mi-am făcut o cafea tare. Am deschis larg geamul și am lăsat să intre aerul rece, îmbibat de aromele unei lungi ploi de vară. În casă e liniște și copila-mi doarme dusă. Este momentul perfect să-mi aleg o carte de pe raft și, pentru că am o stare de liniște lăuntrică,...

2 1 vote
Diana Cornila este redactor Booknation.ro de 859 zile și a scris până acum 56 articole. Se află pe poziția 15 din 51 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Diana Cornila aici.