🔥 CARTEA CU TOȚII SUNTEM FĂCUȚI DIN MOLECULE ARE REDUCERE PE:

Imagini pentru we are all made of molecules susin nielsen we heart itCând am văzut Cu toții suntem făcuți din molecule pentru prima data, disponibil la precomandă, m-am entuziasmat teribil. Nu știu dacă a fost titlul jucăuș și inedit, sau coperta colorată, dar cert este că am comandat romanul fără să citesc descrierea. Am zis că Hei, o carte cu o copertă așa drăguță și un titlu așa inspirat nu poate fi decât superbă.
Am așteptat câteva zile comanda și, citind sinopsisul, m-am bucurat sa aflu că e vorba despre doi frați vitregi, Ashley și Stewart, care sunt și naratorii romanului. Mă încântă sa citesc cărți care nu au ca idee principala povestea de dragoste dintre în el și o ea, ci o poveste de dragoste în general, deci acesta a fost un început bun.
Stewart suferă foarte mult după moartea mamei sale, iar Ashley suferă când află că tatăl ei e homosexual. Când părinții celor doi decid să se mute împreună, Stewart e în al nouălea cer, dar Ashely il detesta cu desăvârșire. Cu nasul pe sus și deloc cu gândul la școală, adolescenta îl ignoră pe fratele său, îl vede ca pe un inamic și urăște că acesta i-ar invadat spațiul. Cu timpul, Ashley realizează că e exact la fel ca Stew. Ca și ea..e făcută din molecule. Ca noi toți.
Cu toții suntem făcuți din molecule e un roman lejer, perfect pentru vara. Nu pot fi ipocrită – aveam așteptări mult mult mai mari, și am fost dezamăgită când am închis cartea și am realizat că nu am găsit niciun citat care să mă impresioneze până la sânge. Cu toții suntem făcuți din molecule e o lectură poate prea light, fiind ceea ce eu aș numi literatura la minut; finalul grăbit, personajele conturate doar sumar. Cu toate astea, ideea principală a cărtii a fost una tare drăguță și unica, poate ar fi fost un roman mai pe placul meu daca exista o intrigă mai răsunătoare, mai de impact.
Cu toții suntem făcuți din molecule nu e cartea mea preferata young-adult, dar este o scriitură fresh, potrivită pentru vara și zile în care nu vă doriți ceva prea profund și greu de citit 🙂
Lecturi la fel de senine ca zilele!

Titlu: Cu Toții Suntem Făcuți Din Molecule