ACUM GĂSEȘTI CUM SĂ FURI O INIMĂ CU UN SĂRUT PE:

Până la momentul citirii acestei cărți aveam la activ 3 cărți citite ce îi aparțineau lui Leigh Shen: “Vicious”, “Scandalous” și “Broken Knight”. Nu obișnuiesc să citesc consecutiv povești stand alone care aparțin aceluiași autor, doar dacă acestea mă impresionează prin ceva. Leigh a făcut-o pentru că este aparte și pentru că nu merge pe clișee. ÎI plac poveștile de dragoste, dar se vede trademark-ul ei și îmi place foarte mult să o urmăresc. Personajele ei principale nu sunt perfecte, nici măcar de treabă, toate au defecte și în mod normal nu ai putea să te atașezi de ele foarte curând. Însă talentul ei în a creiona aceste personaje este deosebit și transformă o poveste de dragoste atipică într-o poveste pe care o vei iubi din toată inima.

Cum să furi o inimă cu un sărut” consider că este o poveste mafia, un gen pe care nu îl găsesc în fiecare zi tradus la noi. În engleză am tot citit povești asemănătoare, însă traduse mai rar. Dacă vorbim de mafia, vorbim evident de italieni. 🙂 Francesca Rossi este o tânără de 18 ani care aparține unei familii de mafioți din Chicago, cu descendență italiană. Situația complicată începe din momentul în care pe Francesca pune ochii un senator influent, Wolfe Keaton, și acesta nu se lasă cu una cu două. O dorește pe Francesca pentru el și nu va renunta la ea. Problema este că Francesca este într-o relație foarte frumoasă cu prietenul său din copilărie, Angelo, și cei doi doresc să își unească destinele în curând. De aici începe drama adevărată, pentru că deși dragostea sinceră există, totul complotează împotriva lor și în scurt timp universul lor va fi dat peste cap.

Îmi place drama pe care Leigh o introduce aproape în toate cărțile sale. Este o drama autentică, uneori prea dureroasă, dar devine deja un element caracteristic ei. În plus, se joacă super mult cu mintea ta, pentru că îți indică la început un scenariu saute face să nu îți placă un personaj, ca după aceea să aducă un twist acțiunii și să te facă să te răzgândești. Da, este magiiiiie sau și pur și simplu manipulare. Dar îmi place așa mult, pentru că nu știu ce se va întâmpla și stau tot timpul în cumpănă dacă să îmi formez o anumită idee sau nu. Oricum, eu iubesc un triunghi amoros bun, deci vă încurajez și pe voi să îi dați o șansă acestei cărți, mai ales dacă vreți să vă relaxați și să citiți o carte frumoasă și ușor de digerat.

Titlu: Cum Să Furi O Inimă Cu Un Sărut
Autor: L.J. Shen
Editura: EPICA PUBLISHING HOUSE
Nr. Pagini: 400
Gen Literar: Romance
Publicată la 17.01.2020
Nota recenzorului: 9/10

Ramona Alexandra Popa
Autor: Ramona Alexandra Popa
❝ Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans. ❞
Ramona Alexandra e 👑 Super Erou Booknation.ro
Redactor de 1159 zile pe Booknation.ro
toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popa