Recenzie „My dilemma is you” de Cristina Chiperi

Autor: Cristina Chiperi
Editura: Litera
Nr. Pagini: 317
Recenzie de Ilinca Grigorescu
Publicată la September 21, 2017

Pentru cei ce consideră că autorii de pe Wattpad nu vor ajunge nicăieri, Cristina Chiperi vă dovedeşte contrariul. Seria de cărţi scrisă de moldoveancă este un succes total, fiind îndrăgită de cititorii de toate vârstele. Totul a pornit când ea a scris câteva capitole, (fără a se gândi că va ajunge ajunge un bestseller) dar care apoi a atras mii de oameni.

Şi acum poate vă întrebaţi ce este atât de special la această serie. Ei bine, pentru prima ei carte nu avea prea multă experienţă, lucru pe care îl putem observa, dar a ales o idee foarte bună, care nu numai că este foarte interesantă, dar pe care a izbutit să o transpună perfect în cuvinte. Personajul principal, Criss, cu care autoarea împarte numele, este o adolescentă care trece printr-o serie de întâmplări, în care se împleteşte tristeţea cu fericirea, una dintre acestea fiind şi mutarea în alt oraş.

Lumea creată de autoare este una în care probabil cu toţii ne-am dori să trăim, în ciuda părţilor negative.

Seria se aseamănă cu un jurnal, impărtăşindu-ne tot ce simte fata pe parcursul timpului, ceea ce cu siguranţă vă va face să o adoraţi.Există şi unele părţi romantice, cât şi de mister, ca în orice carte petru adolescenţi, iar dacă nu sunteţi fanii acstor genuri, probabil nu ar fi o decizie bună să le achiziţionaţi, dar dacă sunteţi, atunci trebuie neapărat să o adăugaţi în coş la următoarea comandă.

Ce faci?

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Cristina Chiperi.

-Nu e treaba ta. De ce eşti treaz la ora asta?Ţi se pare normal? Şi dacă dormeam goală?

-Aş fi fost foarte fericit.

Pentru mine este cel mai bun remediu împotriva unui reading-slump , o lectură din care pur şi simplu nu mă mai puteam opri, iar când am ajuns la sfârşitul ultimului volum m-am simţit de parcă pierdusem cel mai bun prieten pe vecie.

Cu siguranţă My dilemma is you se află printre preferatele mele şi primeşte 5 din 5. Voi ce credeţi? Lectură plăcută!