Recenzie „My dilemma is you” de Cristina Chiperi

by | Sep 8, 2017 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA MY DILEMMA IS YOU ARE REDUCERE PE:

O poveste de dragoste fascinantă, o intrigă zguduitoare, un final memorabil, toate acestea le găsiți în trilogia My dilemma is you de Cristina Chiperi.

Cristina Chiperi are șaisprezece ani. Într-o după-amiază de august, în timp ce toți prietenii ei sunt plecați, iar ea se plictisește groaznic, Cristina se așează pe pat cu căștile la urechi și o ascultă pe Selena Gomez cântând My dilemma. Deodata, în mintea ei începe să prindă contur o poveste… Telefonul mobil este la îndemână, la fel și wattpadul… Nici nu-i trece prin minte că, în curând, mii de fete vor dori cu nerabdare să citească My dilemma is you!

Cristina Evans trăiește la Los Angeles și crede că are o viață perfectă, până în ziua în care părinții ei hotărăsc să se mute la Miami. Totul se năruie pentru adolescenta de șaisprezece ani, care se vede obligată să-și părăsească prietenii dintotdeauna și să i-a totul de la capăt într-un alt oraș, la o altă scoală. Deși Los Angeles-ul și cei mai buni prieteni de acolo rămân permanent în gândurile ei, Cristina reușește foarte repede să se acomodeze în noua casă și să se împrietenească cu câțiva dintre cei mai populari elevi ai liceului. Toți o primesc în cercul lor, mai putin Cameron și Susan, iubita lui, care o privesc amândoi cu ostilitate. Și astfel, printre tot felul de  întâmplări mai mult sau mai puțin plăcute, Cris reușește să-și facă o nouă prietena, Sam, și se îndrăgostește de Matt. Deși lucrurile par să meargă din ce în ce mai bine în viața ei, ițele inimii ajung să se încurce tot mai mult când Cris și Cameron încep să-și dea seama că antipatia pe care o simt unul față de celălalt ascunde, în realitate, un sentiment complet diferit. Vor accepta oare cei doi tineri să privească în față această descoperire și să lupte pentru a fi împreună?

Povestea interesantă și plină de surprize a lui Cris începe în momentul mutării sale de la minunatul Los Angeles la necunoscutul Miami, unde e nevoită să se acomodeze la o școală nouă, prieteni noi, casă nouă, viață nouă. Nimic nu e ușor, însă viața Cristinei nu e nici pe aproape, e nevoită să i-a totul de la zero  iar alături de antipaticul Cameron și iubita lui încrezută, Susan problemele nu încetează să mai apară. Doar cu ajutorul lui Sam, Noah și Matt reușește să depășească impasurile pe care ii le provoacă Susan și prietenele ei.

Deși la început am fost destul de nesigură cu privire la acestă carte presupunând că o dau din nou peste clasicul clișeu: fata nouă și inocentă, băiatul rău cu un trecut devastator, șefa majoretelor care e și cea mai populară fată din liceu și totodată coșmarul lui Cris. Am fost plăcut surprinsă și recunoscătoare că nu a fost așa, acțiunea s-a dovedit a fi mult mai amplă, interesantă și neașteptată decât aș fi crezut.

Atât personajele negative cât și cele pozitive au avut un rol major în dezvotarea caracterului Cristinei Evans. Lucrul care mi-a plăcut cel mai mult la Cris, e hotărârea și ușurința cu care i-a chiar și cele mai grele decizii. În ciuda faptului că părinții ei au o stare materială destul de bună, Cris nu e deloc cu nasul pe sus, își cunoaște limitele și își ajută întotdeauna prietenii, amabilitatea fiind un punct forte de-al ei.

-Prefer să fiu eu însămi decât să arăt ca o Barbie nereușită, îi zic eu, iar fetele din spatele ei râd pe înfundate.

În afară de problemele pe care le are deja, adevărata dilemă a Cristinei devine băiatul cel rău din vecini, arogantul Cameron. Antipatia dintre cei doi începe imediat după altercația pe care o are cu Susan în curtea liceului, astfel declarându-și ura reciprocă. Soarta, însă are alte planuri pentru cei doi și nu îi lasă nici o clipa nedespărțiți. Pe lângă majoritatea orelor care le au împreună în care își transmit doar replici acide, sunt nevoiți să își petreacă și weekendu-rile unul în preajma celuilalt deoarece părinții lor sunt buni prieteni de familie iar cea mai bună prietena a ei e chiar sora nemernicului de Cam.

Băiatul acela e cea mai mare dilemă a mea și a reușit să mă facă să îmi pierd capul după el încă din prima zi în care l-am cunoscut.

O carte uimitoare de la prima până la ultima pagină care s-a terminat însă prea repede, o acțiune plină de suspans, umor și multe probleme adolescentine alături de o încurcată și frumoasă poveste de dragoste, fac cartea My dilemma is you de Cristina Chiperi o adevărată senzație în lumea adolescenților!

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții MY DILEMMA IS YOU?

Vezi toată lista de cărți scrise de Cristina Chiperi sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA MY DILEMMA IS YOU CU REDUCERE DE PE:

Titlu: My Dilemma Is You
Autor: Cristina Chiperi
Editura: LITERA
Nr. Pagini: 334
Publicată la 8.09.2017

Recenzie ”Sălbaticele” de Rory Power

Recenzie ”Sălbaticele” de Rory Power

Recent am avut o colaborare cu cei de la Books Express și mi-au oferit cartea Sălbaticele (Wilder Girls în engleză). Era pe lista mea de cărți de citit de când a apărut în străinătate și, să fiu sinceră, m-a atras coperta. Este minunată și atrăgătoare, iar culorile și...

Recenzie ”Despre Franța” de Emil Cioran

Recenzie ”Despre Franța” de Emil Cioran

Emil Cioran a fost un filozof și scriitor român care și-a petrecut cea mai mare parte din viață în Franța. Lucrările sale sunt cunoscute în întreaga lume, iar prima lui carte, apărută în 1934, se numește Pe culmile disperării.   ”Despre Franța” este o carte subțire ca...

Recenzie ”House of Hollow” de Krystal Sutherland

Am fost convinsă că va fi dragoste la prima vedere, probabil impulsionată de coperta extraordinară și de ratingul fabulos de pe Goodreads, dar ceva nu s-a legat între noi. Poate că totul mi s-ar fi părut mai interesant dacă autoarea alegea să meargă pe fantasy, în loc...

Alexandra Georgiana este redactor Booknation.ro de 1388 zile și a scris până acum 2 articole. Se află pe poziția 1 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Alexandra Georgiana aici.