Recenzie „Dragoste sub acoperire” de LYSSA KAY ADAMS

de | oct. 7, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA DRAGOSTE SUB ACOPERIRE ARE REDUCERE PE:

Această serie este atât de funny și atât de relaxantă, încât m-a prins într-un fel în care nu-mi imaginam. Este exact ce ai nevoie atunci când ești foarte obosit și vrei să citești, dar nu ai chef de ceva complicat. Cred că autoarea a citit mințile celor extenuați și a scris această serie pentru a le trata problemele. Pentru mine a funcționat excelent și este o serie pe care o voi recomanda mereu, fiind un medicament împotriva supărării. Dacă ești și fan Romance, pică la fix.

Prima carte a mers foarte repede și am rămas cu o mare curiozitate – Who will be next? Nu m-am uitat pe Goodreads pentru a vedea ordinea, doar am ghicit și culmea, am ghicit bine – Mack!!!!! Faptul că acțiunea a „survolat” în jurul unui complot și al unui plan de răzbunare, m-a amuzat maxim și m-a ajutat să mă destind. „Dragoste sub acoperire” a fost clar cea ce mi-a trebuit!!!

Liv Papandreas lucrează ca patiser pentru cel mai renumit restaurant din Nashville. Din păcate însă, proprietarul, un celebru chef, e fermecător doar în fața camerelor de filmat sau a clienților, căci în bucătărie e un adevărat monstru. După ce-l prinde hărțuind o tânără angajată, Liv are curajul să îl înfrunte, dar este concediată și jură răzbunare. Va avea însă nevoie de ajutor ca să îi vină de hac puternicului bucătar.

Dacă îți place recenzia cărții DRAGOSTE SUB ACOPERIRE, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de LYSSA KAY ADAMS

Din nefericire, asta înseamnă să apeleze la Braden Mack. Când Liv este exclusă din branșa restaurantelor, carismaticul proprietar de cluburi de noapte se oferă să o ajute cu darea în vileag a fostului ei șef, dar tânăra se îndoiește că Mack ar avea intenții onorabile. Iată o problemă numai bună pentru Clubul de Carte Secret al Domnilor! La fel de inspirați de cărțile pe care le citesc, membrii clubului pun la cale o acțiune sub acoperire pentru a-l doborî pe bucătar, ajutându-l totodată pe Mack să-și dea seama care e drumul spre inima lui Liv, chiar dacă tânăra e hotărâtă să stingă cu orice preț focul iubirii.

Liv și Mack au fost diferiți de cuplul din prima poveste, lucru care se vede cu ochiul liber și pe care l-am apreciat/punctat. Deși Liv este sora Theei, este total diferită față de ea și a abordat relația ei de dragoste într-un alt fel. Aceasta nu suportă nedreptățile și în momentul în care a fost dată afară de la restaurantul în care lucra, nu a putut să stea așa și să nu facă nimic. Chiar dacă a avut ajutoare, Liv a știut să lupte pentru obiectivul ei și a fost mult mai bătăioasă și încăpățânată decât Thea. Își dorește foarte mult să devină patiser și nu vrea ca un chef libidinos să îi răpească visul pe nedrept și să îi distrugă cariera printr-un scandal fals.

Deoarece Mack a fost prezent la restaurant în seara în care Liv a fost concediată, consideră că este responsabilitatea sa să o ajute și să se răzbune pe marele  Chef Royce. Între timp, multe lucruri se vor schimba și între cei doi se va naște ceva foarte frumos, dar pentru care trebuie să lupte destul de mult, dacă mă întrebați pe mine. Nu lipsesc fazele amuzante dintre cei doi, dar și acel slow burn care pe mine mă termină psihic, pentru că nu am de multe ori atenția să trec așa greu printr-o poveste de dragoste. Eu vreau să văd rezultatele imediat și de aceea sunt puțin agitată când văd că durează destul de mult.

Ce este important de reținut de la această carte, pe lângă povestea frumoasă și întâmplările haioase, este legătura sa cu realitatea. Femeile sunt hărțuite la locurile lor de muncă și în cazul în care nu sunt de acord cu avansurile șefilor, sunt date afară sau obligate să plece. Acest lucru nu trebuie admis și exact asta ne-a zis și autoarea, că trebuie să luptăm cu toate armele disponibile atunci când trăim o situație nedreaptă. Nu este o lectură superficială, chiar dacă este light.. Te ajută să vezi și realitatea zilelor noastre și în același timp, să te bucuri de o ficțiune relaxantă și romantică. The best of both worlds, chiar între paginile acestei cărți.

Vezi și recenzia de pe Youtube a cărții „Dragoste sub acoperire” de LYSSA KAY ADAMS

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA DRAGOSTE SUB ACOPERIRE CU REDUCERE DE PE:

Titlu: DRAGOSTE SUB ACOPERIRE
Autor: LYSSA KAY ADAMS
An apariție : 2022
Editura: CORINT
Nr. Pagini: 384
Gen Literar: Romance
Vizualizari recenzie: 2683

Alte recenzii de la LYSSA KAY ADAMS:

Recenzie “Vei fi acolo?” de Guillaume Musso

L-am descoperit pe Guillaume Musso prin intermediul cărții Vei fi acolo?, pe care am citit-o recent și care mi-a plăcut foarte mult. Am “pus ochii” de ceva timp pe cărțile autorului, dar abia de curând am decis să citesc una, iar lectura m-a surprins plăcut....

Recenzie ”Între acele ziduri blestemate” de Lauren Blackwood

Dacă sunteți fan cărți și filme cu case bântuite și aveți ceva neastâmpăr romantic în vene, această carte este un must pentru voi. Este un horror paranormal construit în jurul unei povești de dragoste, pentru că dragostea salvează tot, după cum bine ați învățat la...

Recenzie “Te urăsc, te iubesc” de Sally Thorne

Sunt momente în care citim cărți grele, care necesită mult timp și o răbdare de fier, iar la finalul lecturii simți că ai, cu adevărat, o reușită. În același timp, sunt și cărți lejere, cu o acțiune liniară și previzibilă, dar pe care nu le poți lăsa din mână....

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2138 zile și a scris până acum 492 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.