ACUM GĂSEȘTI FLACĂRA DINTRE NOI PE:

Îmi era foarte dor de Penelope Douglas. Și nu doar de ea în general, pentru că eu îi citesc fiecare carte care apare în engleză. Îmi era dor de ea pe piața de carte din România, pentru că este un autor de Romance foarte atipic, cu un stil ce depășește banala poveste de dragoste. Te întrebi uneori dacă ea chiar a intenționat să scrie povești de dragoste, pentru că stilul ei este mai dur, mai îndreptat spre zona adultă. Dar totuși, este genială și foarte interactiv de urmărit. Îi place clar să șocheze și admir acest lucru, pentru că eu caut diversitatea în povești și faptul că îmi prezinți floricele și soarele de pe cer nu mă impresionează foarte multă.

“Flacăra dintre noi” este un volum extrem de generos, pentru că din el fac parte doar cărți: “Regăsire” și “Aproape Niciodată”. “Regăsire” a fost cu siguranță partea mea preferată, pentru că îi readuce în scenă pe Tate și Jared, un cuplu extrem de problematic și vulcanic, ce a dat naștere practic acestui univers scris de Pen Douglas. Pe scurt, dar nu cu intenția de a face mari dezvăluiri, Tate și Jared s-au înstrăinat și depinde doar de ei să reaprindă flacăra iubirii. Din cauza distanței și a pasiunilor diferite, dragostea lor a fost lăsată pe plan secund și inevitabil ruptura a avut loc. Poate la început nu am înțeles rostul acestei cărți, pentru că am crezut că totul s-a spus în “Intimidare”, dar după aceea mi-am dat seama că fiecare trebuie să își dea seama clar ce își dorește, atât pe plan personal cât și profesional și după aceea să își asume în totalitate o relație matură. În primul volum, Tate și Jared au trecut destul de brusc de la ură la dragoste și poate nu toate liniile au fost bine conturate. În “Flacăra dintre noi” fiecare își trăiește visul, frustrările și încearcă să se maturizeze, nu pentru celălalt, ci pentru sine. După aceea, se întorc la locul unde a început totul și încearcă să își dea seama dacă mai simt același lucru. În cazul lor, evident așa s-a întâmplat, însă totul trebuie făcut cu pasiune și intensitate, cum ne-au obișnuit deja.

În “Aproape Niciodată”, găsim o altă generație de eroi, copiii cuplurilor noastre preferate din seria originală. Ne arată modul în care aceștia au crescut și cum anume se confruntă cu exact aceleași probleme în dragoste ca și părinții lor. A fost o nuvelă interesant de urmărit, însă favoriții mei rămân cei originali, pentru că m-am atașat iremediabil de ei și nu văd pe altcineva să le ia locul.

O carte intensă, așa cum Pen Douglas ne-a obișnuit. Pentru cititorii în engleză, recomand să îi alegeți cărțile care nu au fost traduse la noi, pentru că această fată este extrem de originală și plină de surprize. O să vă placă la nebunie și o să îmi mulțumiți pentru recomandarea făcută. 🙂

Titlu: Flacăra Dintre Noi
Autor: Penelope Douglas
Editura: Epica Publishing House
Nr. Pagini: 528
Gen Literar: Romance
Publicată la 13.01.2020
Ramona Alexandra Popa
Autor: Ramona Alexandra Popa
❝ Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans. ❞
Ramona Alexandra e 👑 Super Erou Booknation.ro
Redactor de 1096 zile pe Booknation.ro
toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popa