Recenzie „Grace and Glory” de Jennifer L. Armentrout

de | nov. 10, 2021 | Recenzii cărți

ACUM GĂSEȘTI CARTEA GRACE AND GLORY PE Books Express

Sunt foarte fericită de faptul că am descoperit această serie și am înnebunit lumea cu recomandările mele pe contul de Instagram, pentru că este una dintre seriile cele mai bune pe care le-am citit. M-a fascinat lumea lui Jennifer, accentul pe care l-a pus pe creionarea personajelor și pasiunea acestora pentru a proteja lumea și a face bine. Cred că asta este un mare plus în poveștile ei, personajele sunt bune în esența lor, până în măduva oaselor și acest lucru se transmite și se simte în timpul lecturii. Te invită în lumea lor și te introduc în acțiune, implicându-te activ în tot ceea ce se întâmplă.

Am ajuns la al treilea volum din seria „The Harbinger„, un volum surprinzător și cred că la fel de bun ca primul. M-a ținut constant cu sufletul la gură și am empatizat atât de mult cu personajele încât am luat asupra mea toate emoțiile și am trăit efectiv alături de ele toate momentele rele, dar și cele frumoase. După finalul de la „Rage and Ruin”, aveam nevoie de informații URGENT și nu aveam de gând să mă mulțumesc decât cu cea mai bună variantă. Nu știam nimic de starea lui Zayne, lucru care surprinzător m-a panicat foarte mult și am dat pagina destul de repede pentru a ajunge la partea care mă interesa în mod direct. Chiar am considerat că după atâta agitație în volumul 2, aveam nevoie de o pauză, însă Jennifer, cu firea ei puțin (mai mult) sadică, nu a vrut să ne slăbească în niciun fel din strâmtoarea tensunii.

Grace and Glory” îi aduce din nou în primplan pe Trinity și pe Zayne, personajele noastre principale. Mi-a plăcut atât de mult de Trinity, încât pot spune cu mâna pe inimă că a depășit-o cu mult pe Layla. Este atât de bătăioasă și atât de încăpățânată, încât m-a scos din minți, dar acum a făcut-o într-un mod bun. Este altruistă, vorbește mult, însă are o inima de aur și dragostea ei pentru Zayne a fost motorul acestei cărți. Dacă în „Rage and Ruin” Zayne a tot încercat să o convingă de ce merită să dea o șansă iubirii lor, acum este vremea lui Trin să lupte pentru el cu toate armele pe care le are. I-am simțit disperarea și devotamentul și Doamne, cât mi-a plăcut!! Ador conexiunea dintre aceste personaje și dragostea dintre ei s-a simțit mai departe de paginile cărții. Evoluția personajelor a fost fantastică și consider că au ajuns full cirle, îndeplinindu-și destinul și realizând lucrurile pentru care erau meniți. Au învățat ce înseamnă să lupți pentru ceea ce iubești chiar și în pofida firii naturii, lucru de care noi oamenii, nu putem beneficia, din păcate.

Cât despre Zayne… Am avut ocazia de a-l vedea în altă ipostază și pot spune că a fost distractiv, într-un mod ciudat. Îmi place când personajul masculin are și o dark side și m-am distrat în mod deosebit văzându-l așa, pentru că în mintea mea știam că o să fie bine până la urmă. Nu știu de unde aveam aceste așteptări, însă am avut încredere în Jennifer că va încheia frumos această serie, pentru că amândoi meritau un HEA. Acum recunosc, sunt foarte tristă, pentru că m-am implicat atât de mult în poveste și m-am atașat atât de mult de personaje, încât nu vreau să le las să plece. Este un alt sentiment față de „The Dark Elements”, deși m-am atașat de Layla și de nebunul de Roth, acum lucrurile au fost duse la un alt nivel. De aceea spun că seria „The Harbinger” a fost o mare descoperire și surpriză pentru mine și în special acest volum, unde personajele noastre trec prin diferite schimbări și le vedem în ipostaze neobișnuite. S-au transformat constant, nimic nu a fost la fel de la un volum la altul și totul a culminat cu „Grace and Glory”, care m-a fascinat și a dus acțiunea la un alt nivel. Jennifer a reușit să ridice foarte mult ștacheta și să unească personajele din seria „The Dark Elements” și să le facă să lupte împreună pentru un scop comun și un dușman comun.

Consider că am suferit și am plâns alături de Zayne și Trinity, am avut parte de surprize și revelații și am pus fiecare piesă din puzzle la locul ei. Toate informațiile au făcut click și eu am putut încheia cu un mare zâmbet pe buze seria, pentru că a beneficiat fix de finalul pe care îl merită. Vă recomand să citiți seria și să o savurați, pentru că este clar una dintre cele mai bune serii scrisă de Jennifer. Lectură plăcută!!!

Titlu: Grace And Glory
Autor: Jennifer L. Armentrout
Editura: INKYARD PR
Nr. Pagini: 512
Limba: Engleza
Gen Literar: Actiune, aventura
Publicată la 10.11.2021
Nota recenzorului: 8

Recenzie “Aventurile lui Choko” de Ștefania Tudorache

Un dar neprețuit pentru un copil poate fi o carte cu povești și ilustrații minunate care să-i aprindă imaginația, să-l emoționeze. O astfel de carte este Aventurile lui Choko, scrisă de Ștefania Tudorache. Aventurile lui Choko este o continuare a poveștii Surprizele iernii.

Recenzie „Colecționarul” de John Fowles

Recenzie „Colecționarul” de John Fowles

Este a doua mea întâlnire cu autorul. Am citit și Iubita locotenentului francez care este mult mai cunoscută probabil și datorită ecranizării pe care eu n-am urmărit-o, dar am apreciat cartea. Colecționarul prezintă tragedia unei tinere fete răpită și sechestrată de...

Recenzie „Near the bone” de Christina Henry

Inițial a fost foarte captivantă și teribil de creepy și dark, dar cred că autoarea a greșit complicând acțiunea cu acea tentă de paranormal. William era suficient pentru a menține teroarea la nivel ridicat, nu era nevoie și de acel Yeti/Big Foot sau ce creatură...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1771 zile și a scris până acum 421 articole. Se află pe poziția 2 din 42 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans.