Recenzie „Hideaway” de Penelope Douglas

de | feb. 23, 2024 | Recenzii cărți

Am așteptat ceva vreme acest volum și în sfârșit pot spune cu bucurie că a fost tradus și la noi. Dacă îmi aduc bine aminte, eu am citit atât „Corupt” cât și „Hideaway” imediat una după alta, pentru a nu uita intriga și contextul. Acțiunea este destul de complicată și fiind Dark Romance, totul este mai întunecat, mai complex și mai exagerat (dar într-un mod intens). Cred că toată seria este una dintre cele mai bune povești din cariera lui Penelope Douglas și nu cred că mă poate face cineva să mă răzgândesc.

Volumul 2 promite să fie mai intens și mai încurcat, pentru că ne prezintă continuarea acțiunii din „Corupt”, care dacă vă aduceți aminte, s-a terminat în „coadă de peste”. Kai (!!!!!!!!!!) este personajul principal și probabil mai mult de jumătate din fanii seriei l-au remarcat, pentru că a fost cel mai uman din călăreți, cel care încerca să rezolve situația cu bunătate, nu cu agresivitate și violență. Clar, „Corupt” a fost mai întunecat, dar „Hideaway” a detronat-o la capitolul nebunie, pentru că multe chestii sărite de pe fix s-au întâmplat aici și mai mult, au fost ridicate multe semne de întrebare, ce vor avea probabil răspuns în volumele viitoare.

Banks îi atrage atenția lui Kai, însă evident, este interzisă, pentru că un alt călăreț a cunoscut-o înainte. Recunosc, contextul este destul de complicat și am stat puțin să pun toate ițele împreună pentru a-mi da seama ce vor să facă băieții aceștia. Penelope ne prezintă întâmplări din trecut și le îmbină cu ele din prezent, dar tot confuză m-am simțit uneori asupra intrigii.

Kai duce un stil de viață mai tradițional și după ce a petrecut timp în închisoare, consideră că a pătat reputația familiei. Are o afacere proprie, însă nu își exprimă sentimentele în fața nimănui, nici măcar în fațaprietenilor săi care îi cunosc deja latura întunecată. A greșit în trecut, în mare parte și din cauza lipsurilor pe care le-a simțit din partea familiei, însă acum își dorește un fresh start. Atunci când o întâlnește pe Banks, este puțin confuz pentru că aceasta nu este genul de fată care îi atrage atenția – se îmbracă cu haine de băiat, poartă un suport pentru a-și masca pieptul și pare că mereu se ascunde de cineva. În plus, are o legătură stranie cu Damon și familia lui. Evident, elementul de interzis pune stăpânire pe Kai și acesta se îndrăgostește de Banks, deși nu știe totul despre ea și ce pericol îl poate paște.

Relația lor nu a curs lin deloc!!!! O secundă erau drăgăstoși, a doua secundă se certau, fiind foarte intenși amândoi și impulsivi. Am simțit că ei erau mereu pe fugă, fără un moment decent în care să își consume iubirea sau să încerce să se cunoască mai bine. Pentru faptul că Penelope alternează prezentul cu trecutul, am avut un timeline al relației lor, cu mult înainte ca Banks să știe de existența lui Kai. Acesta în schimb, o văzuse de mult și dezvoltare o obsesie. Kai mi-a plăcut mult, pentru că îl știam din primul volum. Banks în schimb nu a reușit să-mi câștige încrederea și nu știam de parte cui este și ce vrea să îi facă eroului nostru. Am avut acest sentiment pe tot parcursul cărții.

Și ca un miiiiiiiiiiiic spoiler, dacă în „Corupt” am avut o scenă șocantă, vă rog să vă așteptați și aici la o scenă la fel de șocantă și intensă.

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Epica Publishing House

Titlu: Hideaway
Autor: Penelope Douglas
An apariție : 2024
Editura: EPICA PUBLISHING HOUSE
Nr. Pagini: 500
Gen Literar: Erotica
Nota recenzorului: 9 / 10
Vizualizari recenzie: 18269

Alte recenzii de la Penelope Douglas :

Recenzie ”Pasagerul” de Cormac McCarthy
Recenzie ”Pasagerul” de Cormac McCarthy

Cu toată bravada mea și cu toate că mă bat cu pumnul în piept că nu mă las influențată, n-am avut încotro și m-am aliniat și eu printre entuziaștii cititori ai lui McCarthy, stârnită de isteria din online la apariția pe piața românească a dipticului romanesc Pasagerul...

Recenzie ”Grădinile Finzi-Contini” de Giorgio Bassani

Grădinile Finzi-Contini este considerat deja un clasic al literaturii italiene, o poveste de dragoste (o dragoste adolescentină, cu fluturi în stomac, cu treceri repetitive de la clipe abisale pline de lacrimi amare la clipe de extaz absolut udate cu stropi de...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 2 luni, 16 zile și a scris până acum 550 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.