Recenzie „Întâlnindu-l pe domnul Parker” de Ana Iănescu

by | Aug 9, 2020 | Beletristică, Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți

ACUM GĂSEȘTI CARTEA ÎNTÂLNINDU-L PE DOMNUL PARKER PE Cartepedia

O lectură lejeră și amuzantă este remediul perfect pentru o zi ploioasă sau pentru o zi de vară călduroasă. Întâlnindu-l pe domnul Parker de Ana Iănescu este un ChickLit plin de umor, în care o fată obișnuită intră în lumea celor bogați fie că vrea sau nu. Deși povestea are aparența unui clișeu – fata simplă și tipul bogat –, momentele amuzante și suspansul fac din acest roman unul captivant. Autorii români merită citiți, de la clasici până la contemporani.

Întâlnire cu surprize

Samantha Collins este o jurnalistă din Portugalia care lucrează la redacția unei reviste de scandal din New York. Este pe cale să fie dată afară pentru că articolele ei nu mai aduc succes revistei. Mai mult, concedierea înseamnă deportare. În vârstă de douăzeci și doi de ani, trăiește într-un apartament împreună cu Anna, cea mai bună prietenă. Viața ei este una simplă și lipsită de evenimente interesante, până într-o seară petrecută în club cu ocazia zilei de naștere a Annei. Dar această ieșire îi va schimba viața pentru totdeauna.

Chase Parker este un tânăr burlac bogat și fermecător, iar familia sa deține un lanț de hoteluri celebru. Stilul său de viață este format din petreceri și femei frumoase. Este greu de crezut că viețile celor doi protagoniști s-ar putea intersecta. Numai că viața e plină de surprize. Samantha îl ajută pe Chase să iasă din club după ce îl întâlnește pe hol, atât de beat încât abia poate merge. Doar că sunt surprinși din greșeală în ipostaze de cuplu

O relație falsă

Însă această întâlnire se dovedește a fi benefică pentru amândoi. Sammy trebuie să-i ia lui Chase un interviu pentru a-și păstra locul de muncă. Iar Chase are nevoie de o iubită pentru ca tatăl lui să nu-l mai considere iresponsabil. Cei doi încheie o înțelegere, și astfel ajung să aibă o relație falsă. Merg la petreceri și chiar în vacanță la familia lui Sammy din Portugalia. Însă toate acestea sunt pentru ochii lumii, iar cei doi nu știu nimic unul despre celălalt. Dar ce se întâmplă atunci când apar sentimentele? Mai poate fi totul la fel de ușor și distractiv?

Atunci când o fată simplă intră în lumea celor bogați, lucrurile se complică. Iar situația lui Sammy nu este deloc diferită. Povestea celor doi este plină de certuri și umor, o lectură potrivită dacă vrei să te delectezi cu ceva ușor și amuzant. Este un roman destul de reușit pentru unul de debut.

Titlu: Întâlnindu-l Pe Domnul Parker
Autor: Ana Iănecu
Editura: STYLISHED
Nr. Pagini: 608
Publicată la 9.08.2020
Nota recenzorului: 9/10

Recenzie ”Coincidență ca număr de aur”  de Arina Avram

Recenzie ”Coincidență ca număr de aur” de Arina Avram

În prima zi de toamnă, am început să citesc un roman care începe tot cu o zi de toamnă. Ce surprindere cu romanul intitulat Coincidență ca număr de aur. Acum, când scriu, afară plouă și florile mele de pe balcon se deschid, parcă vor să mă îmbrățișeze cald. Când am...

Recenzie ,, Lupta” de Jennifer L. Armentrout

Acum că Seth nu mai poate schimba nimic, speriat de gândul că ar putea să o rănească pe Josie, el pleacă în Andros,  insula unde a copilărit, departe de toți cei la care ține. Dar nu s-ar fi așteptat la ceea ce avea să găsească acolo. Atunci când începe să înțeleagă...

Andreea Stănărîngă este redactor Booknation.ro de 418 zile și a scris până acum 53 articole. Se află pe poziția 24 din 150 de redatori, fiind astfel un Erou Booknation.ro. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Andreea Stănărîngă aici.