Recenzie „La Înălțime” de Liz Tomforde

de | mai 16, 2024 | Recenzii cărți

Editura Litera a tradus o serie super populară pe Bookstagram și BookTok și acest lucru mă bucură nespus, pentru că este puțin atipică. Ne vorbește despre o dragoste dintre două persoane care fac parte din lumi total diferite, dar și despre oameni care au concepții diferite despre viață, dar și despre propria persoană. Îmi place atunci când găsesc un asemenea tip de personaj, pentru că aceștia vorbesc de cele mai multe ori despre probleme reale, cu care și noi ne confruntăm. Atunci când vezi că și in ficțiune, oamenii au nevoie de ajutor și de stimă de sine, îți dai seama că nici lumea cărții nu este perfectă, dar te ajută pe tine pentru a-ți rezolva problemele pe care le ai.

Nu vreau să vă mint, nu am dat punctaj maxim, pentru că povestea mi s-a părut puțin plictisitoare și nu cred că aveam nevoie de 500 de pagini, însă ca esență și ca mesaj, este deosebită și merită să vă concentrați pentru a înțelege ce vrea să ne spună autoarea.

Evan Zanders este un faimos jucător de hockey, cu o reputație de bad-boy, care însă nu îi aparține. Totul este de show, pentru a-și păstra contractul pe care îl are cu echipa sa, pentru că aparent, acest tip de publicitate îl menține în atenția presei și îl pune pe primele pagini ale ziarelor. În esență, Evan este rănit din cauza abandonului mamei sale și pentru faptul că tatăl său s-a îndepărtat de el și de sora lui, fiind și el rănit de acțiunile soției sale. Nu crede în dragoste și nu are nevoie, pentru că nu îl ajută cu nimic în viață, ba din contra, i-o complică.

Stevie intră în echipa lui Evan drept însoțitoare de bord. Prin natura job-ului său, Ștevie va interacționa foarte mult cu Evan și o atracție va începe să înflorească. Aceasta nu este modelul tipic de femeie cu care Evan este obișnuit, nu este supermodel 90-60-90, iar nesiguranța ei se vede în modul în care acționează sau în care încearcă să fugă de o relație serioasă. Are probleme de greutate, este complet nemulțumită de cum arată și această nesiguranță o face oarecum să fluctueze în stare și să nu știe ce anume își dorește de la un bărbat. A avut și experiențe nefericite în alte relații, așa că mai bine nu își pune inima pe tavă pentru a suferi o dezamăgire. Începe totuși o relație secretă cu Evan, bazată mai mult pe atracție, pentru că nu are siguranța necesară de a sta alături de el și de a se expune în public.

Mesajul este destul de clar și vine din partea lui Evan, pentru că el constant a ridicat-o pe Stevie și a încercat să îi insufle acea încredere de care are nevoie. I-a acceptat corpul și sufletul și constant i-a spus că este cea mai frumoasă și că pentru el nu contează altcineva în afară de ea. Modul în care o ajută să fie mai hotărâtă și mai conștientă de ceea ce are chiar este copleșitor și aici m-a prins maxim povestea, pentru că este deosebită. Nu m-am răzgândit în privința numărului de pagini, însă mesajul face toți banii și este foarte frumos.

Titlu: La Înălțime
Autor: Liz Tomforde
An apariție : 2024
Editura: LITERA
Nr. Pagini: 512
Gen Literar: Romance
Nota recenzorului: 8 / 10
Vizualizari recenzie: 18588

Alte recenzii de la Liz Tomforde:

Recenzie „Maxton Hall – Salvează-mă” de Mona Kasten

Ca orice cititor cuminte și silitor, întâi citesc povestea și după aceea văd filmul, însă recunosc, am avut un mic imbold atunci când am văzut serialul ecranizat pe Amazon Prime. Nu știam de autoare, nu auzisem nici de serie, dar mi-a plăcut trailer-ul și am zis că...

Recenzie ”Gara Malma” de Alex Schulman
Recenzie ”Gara Malma” de Alex Schulman

Gara Malma este o carte despre relații familiale, dar pentru mine a fost mai mult o carte despre copii abandonați sau neglijați și repercursiunile pe care astfel de traume le au în maturizarea individului. Este despre familii dezorganizate și disfuncționale și modul...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 4 luni, 26 zile și a scris până acum 567 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.