Recenzie „Legământul lui Grayson” de Mia Sheridan

de | oct. 24, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA LEGĂMÂNTUL LUI GRAYSON ARE REDUCERE PE:

Atunci când vine vorba de Romance și de romane de dragoste, primul nume pe care îl rostesc este Mia Sheridan. Este o autoare tare dragă mie și este practic, preferata mea. Îmi place stilul ei la nebunie și din ce am putut observa pe social media și în interviurile pe care le-am vizionat, ea însăși este o persoană adorabilă. Toate fiind puse cap la cap, atât povestea cât și autoarea sunt minunate, așa că niciodată nu refuz o poveste scrisă de Mia. Nu am ratat nicio carte și chiar îmi doresc să o văd mai des pe la noi, pentru că are cărți superbe, care merită cunoscute de publicul nostru.

Legământul lui Grayson” este o carte pe care am citit-o acum ceva ani, dar a cărei poveste mi-a plăcut foarte mult și i-am acordat punctaj maxim. Mia știe să mă cucerească de fiecare dată cu o dragoste frumoasă, care întâmpină dificultăți, dar care știe să se ghideze după ce își dorește inima. Eu recomand această carte din suflet și o să vedeți că o veți adora. În fiecare carte pe care o lansează, Mia își alege un erou și crează un stereotip. Asta face și aici, pentru că personajul principal, Grayson, este atipic, însă foarte catchy. După ce citiți „Vocea lui Archer” sau „Te-am ales pe tine”, o să înțelegeți de ce spun asta și o să realizați ce anume își propune Mia.

Kira Dallaire e disperată. Viața ei pare a fi într-un moment în care nu întrevede nici o rezolvare simplă. Cu banii pe terminate și opțiuni extrem de limitate, curajoasa și energica tânără de 22 de ani caută să se reinventeze. Ghidată de inima generoasă și personalitatea impulsivă, reușește să pună la cale un plan de supraviețuire, probabil cea mai neobișnuită idee care i-a venit până acum.

Dacă îți place recenzia cărții LEGĂMÂNTUL LUI GRAYSON, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Mia Sheridan

Grayson Hawthorne își pierde treptat orice speranța. Obstacolele cu care se confruntă par, pur și simplu, insurmontabile, iar umbrele trecutului îi întunecă orice speranță. Cu capital limitat și resursele pe terminate, încearcă să readucă pe linia de plutire podgoria moștenită, un legământ făcut în memoria tatălui său. Asta până când se trezește cu o tânără care se înființează în biroul lui cu o propunere scandaloasă, dar de nerefuzat.

Kira trebuie să ia o decizie complicată pentru a-și păstra moștenirea primită de la bunica ei – trebuie să se căsătorească și aici intervine problema. Logodnicul ei este un nemernic și nu prea are sentimente foarte puternice pentru el. Grayson în schimb, este destul de disperat pentru a-și păstra via și când se întâlnește cu Kira într-o bancă, începe să aibă o idee ieșită din comun. Este atât de disperat încât ar face orice pentru pământurile sale. Kira profită putin de situația lui Grayson și îi propune un aranjament, o căsnicie de formă din care amândoi să aibă de câștigat. Însă, așa cum știm din toate cărțile de dragoste, ce începe sub forma unei farse, se termină cu sentimente reale. Cei doi se îndrăgostesc dar nimic nu este atât de simplu pe cât pare.

Mi-a plăcut foarte mult cuplul Kira – Grayson, pentru că a fost echilibrat. Chiar dacă nu își dădeau seama, amândoi erau pe același nivel și se certau ca de la egal la egal. Kira este o fată ok, cu un mod de a pune problema just și cu sentimentele la vedere. În schimb, Grayson a fost mai complicat și aici am avut puțin de furcă cu el. A fost destul de nemernic cu Kira și s-a purtat urât cu ea. Doar că pe măsură ce toate evenimentele aveau loc, Grayson începea să se schimbe și să își arate adevărată față. A durat ceva, dar cred că a meritat. Deși Kira a avut această soluție salvatoare, el tot se purta super urat cu ea și îmi era foarte greu să înțeleg de ce. Frustrat și supărat de modul în care tatăl lui l-a crescut, Grayson s-a dedicat viei sale și atunci când lucrurile au luat-o razna, s-a pierdut și el pe drum. Însă cheia spre inima lui a fost descoperită de Kira într-un mod foarte romantic și frumos.

Dacă ați văzut filmul “A Walk în the Clouds” cu Keanu Reeves, aceasta este o carte super potrivită, pentru că are un vibe aproape identic. Este sexy, super pasională și cu o poveste intensă, de ură care se transformă în ceva mult mai frumos. Eu o iubesc pe Mia și o recomand de fiecare dată celor care au nevoie de povești sensibile, dar și relaxante și romantice. Dacă nu știți ce vreți să citiți într-o seară, Mia Sheridan este alegerea mea mereu și nu mai este nevoie să spun asta de 1000 de ori în fiecare recenzie. 😀

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA LEGĂMÂNTUL LUI GRAYSON CU REDUCERE DE PE:

Vezi Top 100 cărți ale anului 2023
Titlu: LEGĂMÂNTUL LUI GRAYSON
Autor: Mia Sheridan
An apariție : 2022
Editura: LITERA
Nr. Pagini: 368
Gen Literar: Romance
Vizualizari recenzie: 2608

Alte recenzii de la Mia Sheridan:

Recenzie „Decizii scandaloase” de Nova Riley

Nu mai citisem de mult ceva scris de un autor român. Și iată că pe la sfârșitul anului 2022, în decembrie, s-a ivit ocazia să o fac. "Decizii scandaloase" este un historical romance scris de Nova Riley E de fapt vorba de o scriitoare al cărei pseudonim este Nova Riley...

Recenzie „Poștașul sună întotdeauna de două ori” de James Cain

"Poștașul sună întotdeauna de două ori" este prima carte pe care o citesc de la James Cain. Este probabil totodată și cea mai cunoscută carte a sa, care a avut parte de succes nu numai pe plan literar, dar a și fost ecranizată, fiind la fel de iubită în această formă....

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2191 zile și a scris până acum 501 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.