Recenzie „Maxton Hall – Salvează-mă” de Mona Kasten

de | iun. 17, 2024 | Recenzii cărți

Ca orice cititor cuminte și silitor, întâi citesc povestea și după aceea văd filmul, însă recunosc, am avut un mic imbold atunci când am văzut serialul ecranizat pe Amazon Prime. Nu știam de autoare, nu auzisem nici de serie, dar mi-a plăcut trailer-ul și am zis că trebuie să văd dacă mă prinde povestea. „Salvează-mă” nu că m-a prins, m-a învăluit în povestea sa și nu am reușit să scap teafără. Mi-a plăcut MAXIM și deși nu pot spune că am citit o operă de artă, am cunoscut două personaje interesante, plasate într-un context plin de piedici și diferențe sociale. Drama te cucerește, iar tema enemies to lovers este atât de bine conturată, încât te asigur că nu scapi până ce nu termini întreaga trilogie.

Ruby nu dorește să iasă în evidență, ci dorește să între la Oxford. Pentru acest vis, a muncit o viață și și-a dat toată silința în echipa de organizare de evenimente. Totul este planificat, pentru orice există liste și organizare, până când James întră în viața sa. Moștenitorul unui imperiu și vedeta echipei de lacrosse, James nu pare că ia în serios ceea ce își doresc părinții lui pentru el. Petrece, bea și uneori chiar se droghează, fiind un bad boy cu reputație. În același timp, puțini par a înțelege ce presiune se află pe umerii lui James, ce trebuie să facă și din păcate, acest lucru nu este gestionat bine de către el, intrând intr-un mod de autodistrugere. Evident, face o prostie, iar directorul școlii îl trimite în echipa de organizare de evenimente, unde o să fie coleg cu Ruby. Nu vreau să vă spun mai multe, pentru că aș intra în amănunte, însă ceea ce urmează este un mic uragan, cu dramă, bucurie, uimire, dar și schimbări șocante, pe care trebuie să le urmăriți.

Ruby și James sunt total diferiți, însă de multe ori poveștile de dragoste ne-au arătat cât de bine oamenii diferiți se atrag. Deși Ruby nu dorește să fie în preajma lui James pentru că îi este frică de ceea ce poate însemna prezența lui, acesta o intrigă și o sperie în același timp. James nu știe exact ce își dorește, este supărat pe părinții lui, nu dorește să moștenească imperiul lor din domeniul modei, dar nici nu are o soluție. Ruby pare echilibrul său, calmul lui în toată această furtună și încet, încet, între cei doi se naște o atracție frumoasă, dar care din punctul meu de vedere nu este predominant fizic, este ceva mai profund, mai sentimental.

Salvează-mă” este primul volum dintr-o trilogie. Este o poveste frumoasă, ușor de citit și mă bucur că cei de la Bookzone au tradus această serie din limba germană, pentru că știu că nu a fost ușor. Însă, mi-a plăcut să citesc povestea în română, fiind tradusă foarte frumos, surprinzând toate momentele importante și reușind să scoată partea sensibilă, dar și drama și zbuciumul personajelor. Începem volumul 2 cu entuziasm.

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Bookzone

Titlu: Salvează-mă
Autor: Mona Kasten
An apariție : 2024
Editura: BOOKZONE
Nr. Pagini: 368
Gen Literar: Romance
Vizualizari recenzie: 13896

Alte recenzii de la Mona Kasten:

Recenzie „Glonțul care a ratat ținta” de Richard Osman

Nimic nu se compară cu acel sentiment de disperare pe care îl ai atunci când îți place ceea ce citești și continui o anumită serie. Așa am pățit eu cu seria lui Richard Osman, un englez care a reușit să mă facă să cred din nou în potențialul celor din UK pentru scris...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 5 luni, 18 zile și a scris până acum 573 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.