Recenzie „Maxton Hall. Volumul 2 – Salvează-te” de Mona Kasten

de | iun. 20, 2024 | Recenzii cărți

M-am uimit singură atunci când am văzut cât de repede poți să citesc o carte care îți place. Mai precis, am terminat această carte în două zile. Am prins clar microbul „Maxton Hall” și nu îmi pare rău. Abia aștept să văd și serialul de pe Amazon Prime, deși el momentan este o ecranizare doar a primului sezon. Este o poveste atât de faină, atât de catchy și deși intră în niște drame și lucruri complicate, am trăit atât de intens totul încă nu am putut să mă opresc. O recomand celor care vor un moment de liniște și au nevoie de o lectură ușoară, dar gândită frumos.

Salvează-te” este volumul 2 din serie. A fost mai complex și a venit cu perspective multiple. Dacă în prima carte au fost doar Ruby și James, acum am avut oameni noi în gașcă și anume Lydia și Ember. Fiecare dintre aceste personaje are o poveste proprie, despre care știam în prima poveste, însă din cauza dramei din jurul cuplului nostru, nu am putut să ne dăm seama exact ce se întâmplă cu ele. Lydia este sora lui James, într-o situație extrem de complicată (nu dau spoiler) și cu inima frântă. Are de rezolvat multe probleme în viața ei, însă multe îi scapă de sub control. Mi-a plăcut relația dintre ea și fratele său, însă cred că Lydia trebuie să își găsească un drum singură, fără să se bazeze mereu pe James și să îi ceară ajutorul. Aștept cu nerăbdarea povestea ei în volumul 3. Amber este sora lui Ruby, o fată extrem de talentată, care își croiește la propriu o poveste frumoasă. Are un blog de fashion pentru modelele plus size și este foarte ok cu asta, doar că drumul ei o să fie lung și presărat cu aventuri. O să vedeți, deși Ruby vrea să o protejeze, unele decizii le va lua singură și trebuie să suporte consecințele.

Cât despre Ruby și James, după prostia făcută de James la finalul primului volum, va avea cale luuuuuuuuuuuuuuuungă până când Ruby îl va ierta și îi va da a doua șansă. Acum totul gravitează în jurul admiterii la Oxford, în a caută un scop în viață și a încerca să își continue viața fără prima iubire. Dacă o să reușească, vă las pe voi să decideți. Fiind o carte de legătură, s-a văzut că nu au fost foarte multe lucruri de „dezbătut”. Deși am avut dramă și unele scene putin mai hoț, în rest totul s-a bazat pe relații, pe efort și s-a concentrat în jurul iertării. Evident, se termină în cliffhanger, așa că volumul 3, bine ai venit. 🙂

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Bookzone

Titlu: Salvează-te
Autor: Mona Kasten
An apariție : 2024
Editura: BOOKZONE
Nr. Pagini: 352
Gen Literar: Romance
Nota recenzorului: 9 / 10
Vizualizari recenzie: 12194

Alte recenzii de la Mona Kasten:

Recenzie „Glonțul care a ratat ținta” de Richard Osman

Nimic nu se compară cu acel sentiment de disperare pe care îl ai atunci când îți place ceea ce citești și continui o anumită serie. Așa am pățit eu cu seria lui Richard Osman, un englez care a reușit să mă facă să cred din nou în potențialul celor din UK pentru scris...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 5 luni, 18 zile și a scris până acum 573 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.