Recenzie „Maxton Hall. Volumul 3, Salvează-ne” de Mona Kasten

de | iun. 26, 2024 | Recenzii cărți

Mi-am exprimat răspicat părerea despre această serie, a fost o surpriză tare plăcută și mă bucur că i-am dat o șansă. Mi-a plăcut traducerea, mi-au plăcut personajele și a avut diverse elemente care m-au prins și m-au făcut efectiv dependentă de continuare. Am citit toată seria în aproximativ 1 săptămână și acum mă simt ca într-un sevraj, pentru că nu știu de ce altă serie să mă apuc. Sper să găsesc ceva care să mă fascineze cel puțin la fel de mult ca această poveste.

Salvează-ne” este o încheiere frumoasă și cinstită a unei povești cu adolescenți atât de frumos scrisă. Introduce alte perspective și avem acum și alte puncte de vedere, ce completează unitar volumul și îi conferă o unicitate aparte. Chiar dacă m-am atașat de Ruby și de James, mi-a plăcut să trăiesc și poveștile personajelor secundare, pentru că și ele au un rol foarte important și trebuia să îi știu și pe ei bine.

Volumul 2 s-a încheiat în cliffhanger, așa că era nevoie de acest ultim volum pentru a închide povestea frumos și corect. Mi-a plăcut faptul că autoarea a pus accent mult pe sentimente și conexiunea dintre personaje, mult mai mult decât pe partea fizică. De aceea pot spune că seria este potrivită adolescenților, pentru că nu întră în foarte multe detalii, doar construiește o tensiune foarte frumoasă, de care nu trebuie să se rușineze nimeni.

James a fost un personaj care m-a surprins în mod plăcut, deși la început am crezut că o să fie mai greu de descifrat, fiind complicat. Îl voiam mai asumat și mai convins, însă atâta vreme cât 18 ani a fost învățat într-un singur mod, cred că am tras cam mult de el. Per total, evoluția lui James a fost una frumoasă și care a transformat un băiat nesigur și chinuit de legăturile de familie, într-unul curajos, care luptă pentru lucrurile pe care și le dorește și pentru iubire. Culmea, Ruby m-a enervat mai mult decât James, pentru că am găsit-o destul de nehotărâtă în multe situații și o voiam mai sigură pe ea, pentru că are super mult potențial. Este atât de smart și a muncit atât de mult pentru a se afirma, încă este păcat să nu iasă din carapace mai multe și să fie acolo. Per total, povestea mi-a plăcut la nebunie și am citit-o pe nerăsuflate, pentru că merge atât de bine și este atât de cursivă, încă nu se poate să vă plictisească. Vă recomand să vă pregătiți și pentru restul personajelor, pentru că o să fiți introduși și în alte povești, dar o să vă placă maxim.

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Bookzone

Titlu: Salvează-ne
Autor: Mona Kasten
An apariție : 2024
Editura: BOOKZONE
Nr. Pagini: 336
Gen Literar: Romance
Vizualizari recenzie: 9147

Alte recenzii de la Mona Kasten:

Recenzie „Glonțul care a ratat ținta” de Richard Osman

Nimic nu se compară cu acel sentiment de disperare pe care îl ai atunci când îți place ceea ce citești și continui o anumită serie. Așa am pățit eu cu seria lui Richard Osman, un englez care a reușit să mă facă să cred din nou în potențialul celor din UK pentru scris...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 5 luni, 18 zile și a scris până acum 573 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.