Recenzie “Midnight Blue” de L. J. Shen

by | Apr 28, 2021 | Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți

🔥 CARTEA MIDNIGHT BLUE ARE REDUCERE PE:

Midnight Blue nu reprezintă prima mea întâlnire cu poveștile ce au luat naștere din mâinile iscusite ale autoarei LJ Shen, dar cu siguranță, e printre preferatele mele. Folosesc afirmația aceasta destul de des, dar a fost dragoste la prima vedere când am văzut-o pe pagina de instagram a celor de la editura Epica și când am citit descrierea sa, am știut că trebuie să fie a mea. Deși, pe lângă carte, nu m-aș fi supărat să îl primesc și pe acest zeu tatuat al rockului. Am o mică plăcere vinovată pentru cărțile care au drept personaj principal un cântăreț ce are sufletul spulberat în mii de bucățele și, cu toate acestea, reușește să își deschidă inima în fața a milioane de fani și să își exprime sentimentele prin intermediul muzicii. La prima vedere, un cititor ar putea să rezume această carte în doar câteva cuvinte: un star rock cu inima frântă și o femeie care se presupune că ar trebui să aibă grijă ca el să nu mai intre în belele. Nimic nu ar trebui să meargă prost, nu?  Eh, ar fi prea banal dacă totul ar fi așa simplu.

Midnight Blue de L.J. sHEN

În Midnight Blue ne sunt aduși în atenție Alex și Indie, doi tineri care se află la poli opuși și care provin din medii de viață complet diferite. Alex Winslow e o vedetă rock destul de apreciată de publicul său, dar din cauza fostei iubite care l-a părăsit, culmea, pentru un alt tip din industria muzicală, tânărul se afundă în alcool și droguri, inspirația pare să îl fi părăsit, dovadă fiind ultimul său album care a fost un eșec total, și cauzează zeci de probleme. Toate acțiunile sale conduc doar la scăderea admirației pe care fanii săi o aveau pentru el. După o perioadă în care stă la realibilitare, managerul său îi organizează un turneu mondial prin intermediul căruia, s-ar presupune că, el ar trebui să își spele imaginea publică și să redevină cântărețul de altădată. De asemena, se așteaptă ca, pe parcursul acestuia, Alex să scrie un nou album. Pentru a se asigura că va reuși să ducă la capăt acest turneu fără a cauza alte incidente, echipa sa îi angajează o “dădacă”.

Și aici intervine Indigo Bellamy cunoscută și sub numele de Indie. Viața tinerei nu este una ușoară, dar ea este o luptătoare reușind să facă față dificultăților. Ea locuiește într-un apartament mic cât o cutie de chibrituri împreună cu fratele ei ce este dependent de alcool, soția acestuia și nepoțelul ei care, din păcate, a fost diagnosticat cu otită. Când i se oferă această oportunitatea care i-ar putea schimba radical viață ei, cât și cea a familiei fratelui ei, acceptă fără a se gândi prea mult. Indie e un personaj destul de inocent și dulce, dar, în același timp, e foarte hotărâtă și puternică. Tânărul nostru artist consideră că e destul de matur să se descurce singur și, de aceea, se decide să scape de noua dădacă, dar Indie are nevoie de acest job ca de aer și nu se lasă așa ușor. Și din acest moment, între cei doi începe un joc de lasă-mă-mi place plin de replici savuroase.

Și, la miezul nopții, ți-am posedat trupul, inima, sufletul…

Ne-am prăvălit împreună

Pe pardoseală

Condamnați la atâta amar de suferință pe vecie.

Dacă Vicious și Cum să furi inima cu un sărut nu mi s-au părut niște lecturi de cinci stele, aceasta sigur este. L. J. Shen este, pur și simplu, o maestră în conturarea protagoniștilor de tipul badboy. Fix așa este și Alex: un singuratic, cu un comportament necioplit, nu agreează prezența altor persoane și foarte puțini reușesc să îi facă față. Însă, spre deosebire de personajele masculine din cele două romane menționate puțin mai devreme cu care nu am rezonat absolut deloc, Alex, deși nu vrea să o arate, e simpatic, conștientizează când greșește și reușește să te cucerească.

Midnight Blue e o poveste care, pe lângă faptul că se joacă cu nervii tăi, descrie probleme reale cu care ne confruntăm cei mai mulți dintre noi. E o carte care îți dă senzația că devii parte din poveste, simți fiecare clipă și rostești fiecare replică, iar la final îți fură inima.

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții MIDNIGHT BLUE?

Vezi toată lista de cărți scrise de L. J. Shen sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA MIDNIGHT BLUE CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Midnight Blue
Autor: L. J. Shen
Editura: EPICA
Nr. Pagini: 464
Gen Literar: Romance
Publicată la 28.04.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie „Între două fronturi” de Oana David

La ceas târziu, înșir aceste rânduri de suflet fericit. Mă copleșește un sentiment de mândrie pentru simplul fapt că cunosc scriitori contemporani, contemporanii mei, care scriu bine. Și când zic bine, sunt în totalitate îndreptățită să îi declar oameni care au...

Recenzie ”Sărbătoarea continuă” de Ernest Hemingway

Am citit această carte după ce am citit Soția din Paris și a fost un avantaj deoarece eram deja familiarizată cu anumite evenimente și cu multe dintre personajele despre care Hemingway povestește. Soția din Paris este de fapt o replică la această carte în care...

Mihaela Cojocaru este redactor Booknation.ro de 57 zile și a scris până acum 16 articole. Se află pe poziția 20 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Mihaela Cojocaru aici.