Recenzie “Pactul” de Elle Kennedy

by | Mar 24, 2021 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA PACTUL ARE REDUCERE PE:

Off-Campus de Elle Kennedy este una dintre seriile care, într-un mod destul de alert, a reușit să “cunoască” popularitatea atât în străinătate, cât și în țara noastră. Seria este alcătuită din patru volume din care, în prezent, în România sunt traduse doar două dintre ele: Pactul și Greșeala.

Romanul care se află în deschiderea acestei serii este Pactul. Încă de la apariție ei am zis că vreau să o citesc, dar bineînțeles, am  amânat-o câteva luni bune. De asemenea, am văzut că majoritatea persoanelor din blogosfera românească o recomandă și au păreri pozitive despre ea. Așa că am zis că e timpul să decopăr povestea ce se ascunde printre filele ei. Într-adevăr, e un romance puțin clișeic și, la început, mi-a fost puțin mai greu să îmi formez o idee despre carte, dar am ajuns să iubesc fiecare pagină. E o lectură lejeră, se citește foarte ușor, iar eu am reușit să o finalizez pe parcursul unei zile.

Romanul îi are drept personaje principale pe Hannah Wells și Garret Graham. Cei doi tineri urmează cursurile din cadrul aceleași universități, iar într-o zi, se ciocnesc accidental pe holul acesteia. Această întâlnire reprezintă momentul în care traiectoria destinelor lor decide să își schimbe sensul. La începutul cărții, cei doi protagoniști nu se înțeleg și nu se suportă, ba chiar, ar prefera să nu aibă vreun contact unul cu altul, dar lucrurile încep să se schimbe pe parcurs ce acțiunea romanului prinde contur. Hannah se încadrează în categoria studenților silitori și pregătiți pentru orice test. Tocmai, de aceea, reușește să ia nota zece la o lucrare de etică. În schimb, în ce privește viața personală e cea mai ghinionistă persoană, ea fiind îndrăgostită de unul dintre colegii ei de facultate care, din păcate, nici nu știe de existența ei. Pe de altă parte îl avem pe Garret, băiatul popular care pică examenul de etică, iar acest lucru l-ar putea costa locul în echipa de hochei.

La un moment dat, cei doi cad de acord să constituie un pact prin intermediul căruia Hannah îl ajută pe Garret cu învățatul pentru un examen, iar el, la rândul său, îi oferă indicații și mici trucuri prin care să cucerească un băiat. Nici de această dată socotelile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg, iar treptat, cei doi tineri se apropie din ce în ce mai mult și se simt atrași unul de celălalt. Fericirea lor nu durează prea mult deoarece încep să iasă la iveală anumite secrete care reușesc să îi îndepărteze și să îi transforme, din nou, în niște străini. Vor reuși să depășească obstacolele apărute și să își acorde o nouă șansă pentru a fi fericiți? Asta rămâne să aflați voi. Vă mai pot spune doar că nu o să regretați decizia de a citi această carte.

Vreau să fie fericit.

Chiar dacă asta înseamnă ca eu să sufăr.

Ce am apreciat cel mai mult la această carte este faptul că autoarea ne permite să vedem întreaga acțiune prin intermediul ambelor personaje principale, perspectiva narativă fiind dublă. Prin această modalitate, avem acces la fiecare gând și emoție simțită de Garret și Hannah pe parcursul cărții. Cartea a reușit să mă facă să trec prin toate stările și emoțiile posibile și imposibile. Am râs și am plâns, am zâmbit și am suferit alături de personaje. Am fost șocată pe alocuri, confuză și, dacă aș fi putut să mă teleportez în carte, aș fi bătut puțin unele personaje.

Pactul e mai mult decât un romance clișeic. E un fel de lecție de viață. În cele mai frumoase momente și deosebite momente din viața noastră, mereu se întâmplă ceva care ne întoarce lumea pe dos. Fix prin acest lucru sunt obligați și protagoniștii noștri să treacă.

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții PACTUL?

Vezi toată lista de cărți scrise de Elle Kennedy sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA PACTUL CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Pactul
Autor: Elle Kennedy
An apariție : 2020
Editura: EPICA
Nr. Pagini: 464
Gen Literar: Romance
Publicată la 24.03.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie ”Central Park” de Guillaume Musso

Există momente în viață cand o ușă se deschide si ești inundat de lumină. Clipe rare când ceva se descătușează în tine. Plutești în imponderabilitate, gonești pe o autostradă fără radar. Alegerile devin limpezi, răspunsurile inlocuiesc întrebările, frica cedează locul...

Recenzie ”Hud Ranat” de Cecilia

Recenzie ”Hud Ranat” de Cecilia

Cum sunteți dragii mei? Acceptați invitația de a porni într-o călătorie inedită în următoarele minute? Cartea Hud Ranat scrisă de Cecilia cuprinde cadrul, personajele și situațiile perfecte pentru a evada memorabil pe o altă planetă din univers. Călătorim în acest...

Mihaela Cojocaru este redactor Booknation.ro de 37 zile și a scris până acum 14 articole. Se află pe poziția 20 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Mihaela Cojocaru aici.