Recenzie “Puterea” de Jennifer L. Armentrout

Editura: Editura Corint
Nr. Pagini: 398
Gen Literar: Actiune, aventura
Publicată la 31.08.2018
Nota recenzorului: 9/10
4 (80%) 1 vote

Cred că aproape orice cititor știe cine este Jennifer L. Armentrout și a citit cel puțin o carte care să îi aparțină. Este o autoare foarte versatilă și se adaptează cu o extremă lejeritate fiecărui stil pe care îl adoptă. Fie că scrie romane de dragoste, fie că scrie romane de acțiune/cu influențe paranormale, totul îi iese perfect și te întrebi cum reușește această femeie să treacă de la un gen la altul atât de ușor? Unde este talent totul este posibil, zic eu. Sunt o mare fană a seriei “The Covenant” și sper ca Editura Corint să mă audă și să traducă seria, pentru că este extrem de reușită. De la această serie avem un spin-off, și anume seria “Titanii”, al cărui volum secund îl supun atenției voastre.

“Puterea” ridică foarte mult nivelul seriei și continuă aventurile lui Seth și Josie în acest univers dominat de zei, semizei și alte personaje din mitologia greacă. Jennifer L. Armentrout a avut o idee foarte bună ca bază de pornire și modul în care a îmbinat acțiunea, dragostea, suspansul, drama dar și umorul îți garantează o lectură pe cinste. Dacă vă mai aduceți bine aminte de ideea principală a seriei, semizeii trebuie gășiți pentru a lupta cu Titanii și pentru a-i închide din nou, înainte să distrugă lumea. Josie este prima din această echipă, dar căutarea este destul de anevoioasă și nu prea are succes. În acest roman apar personaje noi care se alătură cauzei și acțiunea brusc devine mai complexă, mai populată și mai colorată. Chiar dacă vin multe informații dintr-o dată, firul narativ este extrem de fluent și fiecare personaj are o misiune clară.

Imagini pentru josie and seth

Josie este acum schimbată, puterile ei au evoluat dar în același timp sunt și foarte greu de stăpânit. Catalogată acum drept “fata lui Apollo” sau Țsemizeul care trebuie să ucidă Titanii” încă este foarte bulversată, dar pregătită să înfrunte orice. Este extrem de duală, însă într-un sens bun, pentru că poate să fie și vulnerabilă, dar și foare puternică atunci când are nevoie. Niciodată nu i-a fost frică să plângă sau să spună clar cât de frică îi este în această lume ciudată în care s-a văzut brusc aparțînând. Seth este alături de ea, o ajută să își țînă în frâu puterile și între cei doi se naște ACEA poveste de dragoste, extrem de pasională și de tumultoasă. Da, Jennifer L. Armentrout introduce câteva scene destul de +18 în carte, chiar mai îndrăznețe decât cele cu Alex și Aiden în “The Covenant”. Dacă tot vorbim de evoluție și schimbări, acestea două îl definesc acum pe Seth. Umor însă i-a rămas același, însă nu mai este băiatul plin de el, arogant și duplicitar. Acum prioritatea sa este Josie și siguranța ei, pentru această cauză făcând foarte multe sacrificii și renunțând la lucruri dragi lui. Se îndrăgostește de ea și face tot ce îi ține în putere pentru a o avea alături. Chiar dacă unele decizii m-au enervat la culme, am încercat să îl urmăresc și să înțeleg această schimbare ce a pus stăpânire pe el. Între Seth și Josie se naște o poveste foarte complicată, între o fată dispusă să își dea viața pentru un băiat chinuit de alegerile trecutului, care crede că nu este demn de o a doua șansă. Dap, Jennifer L. Armentrout știe cum să își impresioneze cititorii.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Jennifer L. Armentrout.

Recomand cu drag “Puterea” de Jennifer L. Armentrout și pentru cei ce nu au răbdare, seria este completă, însă în limba engleză. O poveste foarte inteligent scrisă, palpitantă, care te ține cu sufletul la gură de la un capital la altul. Ca un heads-up, să nu vă asteptați că o găsiți răspunsuri aici, ba din contră, pentru mine s-au tot acumulat întrebări, peste întrebări, peste întrebări… Enjoy!!:)