Recenzie: “Stele şi constelaţii pe înţelesul tuturor” de Klaus M. Schittenhelm

Editura: Casa
Nr. Pagini: 96
Gen Literar: Carti pentru copii
Publicată la 4.12.2018
5 (100%) 1 vote

ACUM GĂSEȘTI STELE ŞI CONSTELAŢII PE ÎNŢELESUL TUTUROR PE:

De mici ne uităm la stele, le admirăm iar în funcție de imaginație ne gândeam oare ce se întâmplă acolo? Ne privește cineva cu ochi curioși? Oare vom ajunge vreodată să vedem dincolo de cerul albastru? Sunt multe întrebările pe care ni le punem chiar și acum, adulți fiind:) Pentru a avea un copil extrem de informat, trebuie să îi punem la dispoziție materiale de studiu concise și complete. “Stele și constelații pe înțelesul tuturor” de Klaus M. Schittenhelm se înscrie pe lista acestor tipuri de cărți, care conține informații atât pentru copii, cât și pentru oameni mari.

Niciodată nu este prea târziu să înveți, să acumulezi informații și să descoperi lucruri noi. Această carte îți prezintă constelațiile într-un mod extrem de frumos, textul fiind însoțit întotdeauna de grafică. Cu fiecare pagină pe care o dai, cunoști câte o constelație, afli care este anotimpul în care sunt vizibile pe cer și reușești cu ajutorul graficii să le identifici pe cer. Născută în zodia Gemeni, am fost foarte curioasă să îmi analizez constelația, formată fiind din Castor și Polux. Acum mi se pare foarte simplu să o găsesc, doar trebuie să aștept vara pentru acest lucru și pentru a pune în aplicare ceea ce am învățat.

Imagini pentru stele si constelatii

Dând pagină cu pagină, ajungem și la un subiect preferat, plantele. Aici ne sunt descrise toate planetele, însoțit evident de partea grafică și sunt scoase în evidență aspecte extrem de interesante ale acestora. În plus, ne ajută să înțelegem cum se formează o stea, ce reprezintă ea și cum încetează să strălucească.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Klaus M. Schittenhelm.

Recunosc, am fost foarte fascinată de această carte pentru că mereu compar materialele din zilele noastre cu cele din copilărie. Balanța evident nu este corectă, pentru că mică fiind, nu am avut aceste cărți pe care le văd acum și îmi dau seama cât de mult am pierdut. Însă niciodată nu pot a spune că timpul este pierdut, pentru că există edituri ce reușesc să scoată pe piață cărți ce aparent se adresează copiilor, însă de fapt sunt extrem de folositoare și celor mari. “Stele și constelații pe înțelesul tuturor” de Klaus M. Schittenhelm este cartea potrivită pentru toată familia, ce trebuie să aibă un loc în biblioteca voastră. Carte disponibilă pe site-ul editurii Casa.

Imagini pentru stele si constelatii