Recenzie „Suflete în furtună” de Mia Sheridan

de | sept. 30, 2021 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA SUFLETE ÎN FURTUNĂ ARE REDUCERE PE:

Am ajuns la concluzia că sufăr de un romantism incurabil și atunci când o carte care aparține Miei Sheridan este publicată, I turn to jelly. Această autoare are un stil atât de frumos și un suflet atât de cald, încât tot ceea ce simte este transpus în poveștile sale, purtându-i amprenta. Am citit tot ce Mia a scris și deși o ador, întotdeauna am încercat să fiu obiectivă și să recenzez cărțile ei în cel mai franc mod, pentru că știu că apreciază o recenzie sinceră. Întotdeauna găsesc atât aspecte bune cât și aspecte rele, dar nu insist foarte mult în a încerca să conving cititorul. Eu doar îmi spun punctul de vedere și dacă mesajul a fost înțeles, mă bucur mult.

Când am văzut că Editura Litera a publicat „Dane’s Storm” sau „Suflete în Furtună” am fost foarte încântată de alegerea ei. Consider că acest volum este unul atipic pentru stilul Miei și știu că o să fie primit bine, pentru că este o combinație foarte interesantă între adrenalină, dragoste și necunoscut. Mia este destul de liniștită atunci când își creionează poveștile, însă aceasta chiar o să surprindă (cred eu), pentru că este ceva mai antrenant și mai palpitant decât restul scrierilor sale. Indiferent de elementele schimbate sau diferite, „atingerea” ei personală se simte și eu o apreciez de fiecare dată.

Audra și Dane au o poveste de dragoste în spate, îndrăgostindu-se unul de celălalt de la o vârstă fragedă, căsătorindu-se, dar din păcate, viața i-a despărțit. Aici nu a fost vorba de lipsă de dragoste, însă erau atât de mici și atât de neexperimentați, încât tragedia i-a despărțit în mod inevitabil. În prezent, au trecut ceva ani de când nu s-au mai văzut, însă Audra și Dane au fost aduși împreună de către soartă și aceasta va insista atât de mult să îi reunească, încât va avea un plan destul de ciudat pentru ei în acest sens. Ca urmare a unui accident de avion, cei doi vor învața să supraviețuiască și pe parcurs, își vor aduce aminte de sentimentele ce i-au unit acum mult timp. Vor învața să devină o echipă, să se bazeze unul pe altul și să încerce să revină teferi acasă. Între timp, multe lucruri se vor spune, multe „unfinished business” se vor discuta și tocmai atunci poate greșelile din trecut se vor clarifica. Vor trece printr-un adevărat test, care îi va solicita din toate punctele de vedere.

Dacă îți place recenzia cărții SUFLETE ÎN FURTUNĂ, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Mia Sheridan

Cei doi au făcut un cuplu foarte frumos de privit, i-am admirat foarte mult, atât ca pe un întreg cât și individual, pentru că fiecare are povestea sa. După despărțire, atât Audra cât și Dane au încercat să construiască ceva cu alte persoane, însă nu au reușit. Dragostea din trecut a fost prea puternică, prea pură și prea intens trăită pentru a fi uitată așa, pur și simplu. Au fost nepregătiți pentru viața grea și din păcate, această lipsă de experiență i-a despărțit și i-a marcat. Acum, singuri pe un munte înghețat, răniți și fără apărare, Audra și Dane se confruntă atât fizic cât și emoțional, pentru că au mult timp să își exprime sentimentele și friciile. Trebuie să învețe să ierte și poate doar așa pot privi spre un viitor. Sunt destul de asemănători în comportament și acest lucru a fost puțin atipic pentru Mia, ea creionând eroii într-un mod destul de diferit.

Cartea vorbește despre a doua șansă, despre iertarea trecutului și privirea în viitor. După cum vedeți, nu discut foarte mult despre acțiune, pentru că în această poveste primează impactul emoțional și această călătorie este pur și simplu extenuantă, dar și deosebit de frumoasă. Avem parte de „Trecut” și „Prezent” și am putut înțelege complet povestea celor doi și conexiunea avută. Elementele de suspans au fost un plus pentru cititor, care poate își dorea să simtă și altceva în afară de durere sufletească și emoții puternice. Există scene de dragoste intense și frumoase, extrem de emoționante și acelea.

În concluzie, „Suflete în Furtună” este un „experiment fericit” al Miei spre o poveste de dragoste tulburătoare, dar foarte pasionantă și frumoasă. Este o carte emoționantă, antrenantă, cu un stil diferit, dar care îi poartă amprenta. Are vibe-ul ei și sunt convinsă că cititorii îl vor simți din plin. Mi-a plăcut această abordare, o consider fresh și bine creionată, ea fiind prin definiție o autoare emotivă și expresivă. O recomand celor care suspină mereu în fața iubirii și care iubesc o poveste de dragoste bine scrisă.

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA SUFLETE ÎN FURTUNĂ CU REDUCERE DE PE:

Vezi Top 100 cărți ale anului 2023
Titlu: SUFLETE ÎN FURTUNĂ
Autor: Mia Sheridan
Editura: LITERA
Nr. Pagini: 288
Gen Literar: Romance
Vizualizari recenzie: 552

Alte recenzii de la Mia Sheridan:

Recenzie „Decizii scandaloase” de Nova Riley

Nu mai citisem de mult ceva scris de un autor român. Și iată că pe la sfârșitul anului 2022, în decembrie, s-a ivit ocazia să o fac. "Decizii scandaloase" este un historical romance scris de Nova Riley E de fapt vorba de o scriitoare al cărei pseudonim este Nova Riley...

Recenzie „Poștașul sună întotdeauna de două ori” de James Cain

"Poștașul sună întotdeauna de două ori" este prima carte pe care o citesc de la James Cain. Este probabil totodată și cea mai cunoscută carte a sa, care a avut parte de succes nu numai pe plan literar, dar a și fost ecranizată, fiind la fel de iubită în această formă....

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2191 zile și a scris până acum 501 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.