Recenzie ”Te doresc” de Jennifer L. Armentrout

de | dec. 1, 2021 | Beletristică, Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți

ACUM GĂSEȘTI CARTEA TE DORESC PE Cartepedia

Încă de când notam impresiile pe care mi le-am format în urma lecturii primului volum, gândul meu era doar la Te doresc. De ce? E simplu. E povestea cuplului meu preferat întâlnit pe parcursul acestei serii și abia așteptam să vă vorbesc despre el. În plus, e una dintre cărțile la care mă reîntorc mereu cu drag. Am și uitat de câte ori am citit-o. Ba chiar, am ajuns să știu acțiunea ca pe o poezie.

Povestea o are în prim plan pe Theresa Hamilton, sora mai mică a lui Cam. Suferind o accidentare destul de gravă la unul dintre picioare, viața tinerei ajunge să se schimbe la 180 de grade. Visul ei de a practica balet de performanță este spulberat, iar până când genunchiul i se va vindeca e nevoită să apeleze la planul de rezervă: facultatea. Însă, parcă mersul la cursuri e mai frumos atunci când mergi la aceeași facultate cu băiatul de care ești atrasă.

Între Tess și Jase Winstead, cel mai bun prieten al fratelui său, a existat chimie încă dinainte de a fi studenții aceleași facultăți. O atracție care acum devine din ce în ce mai profundă, un foc mocnit care e pe punctul de a exploda. Drumul spre fericire a celor doi e presărat de secrete și obstacole, dar coperta ne indică că vor reuși cu brio să le facă față. Da, e o carte cu final previzibil, dar iubesc asta… să știu cum se termină și citind, să descopăr prin ce au trecut personajele pentru a ajunge în acel punct.

Revenind la Tess, e un personaj tare simpatic. Nu știu dacă datorită caracterului sau atitudinii sale, dar e imposibil să nu îți fie dragă. A fost într-o relație toxică cu un partener abuziv, dar cu ajutorul fratelui ei, a trecut peste și a promis că nu o să mai permită niciodată ca cineva să o trateze așa. De aceea, când a descoperit că colega ei de cameră e într-o situație asemănătoare, nu a judecat-o, ci a empatizat cu ea și a încercat să o ajute. De asemenea, am invidiat relația strânsă dintre ea și fratele ei. O fi Cam foarte protector, dar e capabil de orice pentru ca sora sa să fie fericită și să nu o rănească nimeni.

În schimb, pe Jace l-am urât puțin pentru că, pe alocuri, era cam ticălos. Deși, era evident că și el o place pe Tess, îi oferea speranțe că ar putea fi ceva între ei și apoi, se îndepărta brusc. După ce i-am aflat motivele, l-am privit cu alți ochi și parcă aș fi acceptat o gogoașă din partea lui. Doamne, nu știu ce are autoarea cu dulciurile.

Moartea era întotdeauna un îndemn pentru cei vii să trăiască în prezent și să privească spre viitor.

O recomand? DA! Te doresc e un roman perfect pentru cititorii cărora le place genul romance și nu numai. Sincer, nu ar trebui să ratați nicio carte de-a autoarei pentru că de fiecare data va găsi o cale să vă surprindă plăcut.

Titlu: Te Doresc
Autor: Jennifer L. Armentrout
An apariție : 2014
Editura: EPICA
Nr. Pagini: 384
Gen Literar: Romance
Publicată la 1.12.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie ”La cinci pași de tine” de Rachael Lippicott

La cinci pași de tine mi-a arătat că suntem mereu la cinci pași distanță de lucrul care ne va schimba  existența. De un eveniment atât de terifiant precum moartea, de o boală incurabilă, sau poate de descoperirea unei mari iubiri, de un miracol, de o fericire care ne...

Mihaela Cojocaru este redactor Booknation.ro de 313 zile și a scris până acum 35 articole. Se află pe poziția 18 din 47 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Mihaela Cojocaru aici.