Recenzie “Te voi iubi mereu” de Heidi McLaughlin

Autor: Heidi McLaughlin
Editura: Editura Corint
Nr. Pagini: 255
Gen Literar: Romance
Publicată la 1.10.2018
Nota recenzorului: 7/10

Îmi plac la nebunie poveștile de dragoste, deși sunt foarte conștientă că 90% sunt ficțiune și foarte greu se pot asocia cu realitatea. Băieți frumoși, care se bucură de celebritate, care te lasă fără cuvinte și sunt gata să facă orice pentru inima ta, știu că se găsesc în mare doar în cărți. Și ce? Îmi place să citesc despre ei și să îi admir, să urmăresc o poveste de dragoste frumoasă și neapărat cu happy-end. Mă deprimă cele fără happy-end, pentru că până la urmă acesta este scopul pentru care eu citesc, să intru într-o lume unde totul este frumos la final, așa cum este și în cazul cărții “Te voi iubi mereu” de Heidi McLaughlin.

O poveste frumoasă, dar simplă, fără o acțiune complicată, care se citește foarte ușor pentru că îți menține atenția asupra ei constant. Eu am terminat-o în 2 zile, dacă a fost urat afară am considerat că trebuie să profit:) Liam este un mare rock star, cu lumea la picioare. Fanele îl adoră, melodiile îi sunt vândute în întreagă lume, dar nu are pe nimeni alături pe care să iubească necondiționat. A făcut acest lucru în urmă cu 10 ani, atunci când a lăsat totul în urmă, inclusiv dragostea vieții sale, pentru a-și urma visul pe care acum îl are îndeplinit. Josie este fata lăsată în urmă, care a suferit enorm în urmă plecării fără niciun cuvânt al lui Liam. Este însă fericită cu viața pe care o are acum. Are un copil frumos și un iubit care o iubește, chiar dacă inima ei a rămas în mâinile altcuiva. Totul se dă peste cap atunci când Liam revine în viața ei, pentru a participa la înmormântarea unui prieten bun comun. O dată cu revenirea lui, descoperă că nu și-a lăsat în urmă doar iubita, ci și copilul pe care urmă să îl aibă împreună și despre care Josie i-ar fi spus, dacă nu o părăsea.

Imagini pentru forever my girl

Gata cu rezumatul, cred că și așa v-am spus prea multe. Acum să va spun părerea mea. Așa cum am menționat și sus, “Te voi iubi mereu”este o carte simplă, dar cu o acțiune ce te face să o citești super repede. Josie mi-a plăcut foarte mult ca personaj feminin, i-am admirat devotamentul față de băiatul ei, Noah, și cât de mult s-a străduit să îl crească, deși tatăl lui era departe și nu știa de el. O să fie implicată și într-un semi triunghi amoros, dar consider că trebuie să lupte puțin mai mult să îi țină piept lui Liam, sau măcar să îl învețe o lecție mai dură. Liam nu m-a încântat deloc, am fost supărată pe el cam 90% din carte pentru că nu am reușit să îl înțeleg. Nu am înțeles de ce s-a evaporat fără niciun cuvânt, de când a avut acest vis de a cânta… Am avut multe întrebări pentru el și i-aș fi zis vreo două, pentru că le merita. Are un 10 de la mine pentru atenția și implicarea în relația cu Noah atunci când află că este băiatul lui. Mi-am dat seama cât de mult își dorește să îi fie alături și aici nu am ce să îi reproșez.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Heidi McLaughlin.

Cam atât despre “Te voi iubi mereu” de Heidi McLaughlin, o lectură relaxantă, destul de cliseică, dar perfectă pentru o zi mohorâtă, în care ai chef doare de leneveală și nimic altceva.