Recenzie:”Bocănilă” de Alice Clayton

by | Jan 13, 2020 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA BOCĂNILĂ ARE REDUCERE PE:

► CARTEPEDIA.RO ► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO

Când editurile încep să aducă în România cărți pe care le-ai citit cu mulți ani în urmă, îți dai seama de cât timp citeșți.:))) Acest lucru mi s-a întâmplat mie cu “Wallbanger” sau “Bocănilă“, așa cum a tradus Paralela 45 cartea. La un click pe Goodreads mi-am dat seama că am citit această carte acum 5 ani și culmea, încă mai știam în mare parte acțiunea și personajele. Așa că m-am pus pe recitit și chiar m-am distrat, pentru că am uitat ce amuzantă este cartea. Culmea, este aproape mai amuzantă decât este sexy, și vorbim despre o poveste romantică.

Caroline s-a săturat de vecinul său Simon care îi împărtășește prin perete aventurile sale nocturne. Cum? Este foarte activ și zgomotos, lovind patul de peretele pe care îl au comun atunci când…. are parte de acțiune, să zicem într-un mod cenzurat. Amuzant, nu? Evident, ca în fiecare carte romantică, vecinul este extrem de carismatic și frumos și eroina noastră nu știe ce să facă exact. Să îl urască pentru că o privează de somn sau să îl placă pentru aspectul fizic? Este tipul de relație love/hate, cu ciondăneli foarte amuzante care te fac să zâmbeșți fără să vrei, o relație care încet, încet, da naștere unei prietenii neașteptate și ulterior unei iubiri frumoase, însă pline de aventuri.

“Bocănilă” nu are nicio treabă cu iepurașul din Bambi. Este o carte pentru iepurașii puțin mai mari, care au trecut deja prin viață, însă este tât de amuzantă încât nu te lasă să te opreșți din citit. Caroline și Simon au parte de dialoguri atât de drăguțe și originale, încât ti se pare că sunt adorabili din secundă în care Alice Clayton îi aduce împreună. Oricum, cele mai amuzante sunt pasajele de dragoste, unde eroina noastră așteaptă ceva, și tot așteaptă până când poc, se întâmplă marele eveniment. Este imposibil să fii atent la ceea ce are loc în carte cu o asemenea descriere, este prea amuzantă și cred că de aceea nu am uitat-o de 5 ani, pentru că nu am citit ceva asemănător de mult timp. Va rog să mă credeți, este super originală și poate să fie și sexy când vrea, dar întotdeauna cu un twist. Ah, și nu uitați vă rog să urmăriți cu atenție pisica lui Caroline, alt personaj extrem de haios și inoportun, exact în momentele importante și de maxim interes pentru toată lumea.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Alice Clayton

Eu vă recomand cartea cu drag, este amuzantă, un mix de dragoste cu umor și o “amețeală” foarte organizată pe care nu știu exact cum să o definesc, dar merg toate la fix. Vă rog să o citiți și o să mă înțelegeți cu siguranță. Spor! 😀

🔥 CARTEA BOCĂNILĂ ARE REDUCERE PE:

Titlu: Bocănilă
Autor: Alice Clayton
Editura: PARALELA 45
Nr. Pagini: 360
Gen Literar: Romance
Publicată la 13.01.2020
Nota recenzorului: 8/10

Recenzie: ,,Începe cu ce nu-ți place” de Brian Tracy

Începe cu ce nu-ți place oferă cititorilor săi trucuri ingenioase pentru a deveni mai productivi și pentru a înlătura procrastinarea. Este prezentată ca o culegere de soluții pentru a uita de amânări și pentru a grăbi procesul de realizare a sarcinilor. Brian Tracy...

Ramona Alexandra Popa
Ramona Alexandra Popa este redactor Booknation.ro de 1224 zile și a scris până acum 337 articole. Se află pe poziția 3 din 143 de redatori, fiind astfel un 👑 Super Erou Booknation.ro. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popa aici. Ramona Alexandra Popa are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans.