Recenzie „Aristotel și Dante descoperă secretele Universului” de B.A.Saenz

Autor: B.A. Saenz
Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 384

Imagine aristotle and danteNu știu de ce, dar Aristotel și Dante descoperă secretele Universului e o carte pe care am trăit-o mai mult decât pe oricare alta. O poveste despre dragoste mai presus de prietenie, o poveste creionată delicat din praf de stele și comete, cu un fir narativ care a reușit să mă emoționeze până la lacrimi. Și dincolo de ele.

Cred  Sunt sigură că Aristotel și Dante descoperă secretele Universului e cel mai frumos roman young adult pe care l-am citit, și nu cred că voi găsi curând unul care să mă cucerească la fel de mult.

I bet you could sometimes find all the mysteries of the universe in someone’s hand.

În prim-plan îi avem pe Aristotel și Dante. Doi tineri atât de diferiți, și totuși exact la fel. Curioși, misterioși, plini de enigme și secrete doar de ei știute, cei doi își dau seama că sunt altfel decât ceilalți. Și odată ce și-au dat seama de asta, au realizat că Universul le aparține și totul e exact așa cum trebuie să fie. Imagine aristotle and dante, book, and galaxi

Ari e tipul care-și pune întrebări, întrebări ale căror răspunsuri sunt asemenea unui ecou gol. Toată lumea îi ascunde câte ceva și e pregătit să afle aceste secrete ale Universului alături de Dante, un puști sarcastic și amuzant, care vede lumea total diferit de ceilalți, care știe că amintirile sunt permanente, deci trebuie să ai grijă cu cine ți le faci.

Și atunci a fost piscina. Locul în care Dante l-a învățat pe Ari să înoate și de aici a început povestea lor. Universul lucrează pe la spatele lor, legându-i pe viață cu aceeași sfoară. Sper să nu fie considerat spoiler, dar Dante se îndrăgostește de Aristotel. Acea iubire pură și inocentă care te învață să-l înalți pe celălalt în timp ce te dobori pe tine. Aristotel nu știe ce simte, nu știe dacă e corect, dar, până la urmă ce mai e corect?

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de B.A. Saenz.

Imagine college and dante and aristotle

Mi-a plăcut totul la cartea asta. De la lirismul cuvintelor până în înaltul cerului celor doi adolescenți care se povestesc unul pe altul atât de sublim, pur și real.

Aristotel și Dante descoperă secretele Universului este un roman pe care îl recomand tuturor, pentru simplul fapt că e o lectură care te face să realizezi că unii își poartă secretele precum o coroană, cu mândrie și încredere.

Aristotel și Dante descoperă secretele Universului e mai mult decât un roman; e locul în care ne refugiem când, la 4 dimineața, vrem să știm că nu suntem singuri. O carte care te face să te simți acasă.

Câștigă cartea săptămânii
Peste 8000 iubitori de carte s-au alăturat Tribului Booknation.ro și participă săptămânal la concursul Cartea Săptămânii, în care oferim ca premii multe 📖 foarte faine! Hai și tu! 👍

Descoperă cartea săptămânii