Recenzie ”Așteaptă-mă” de Elisabeth Naughton

by | Oct 23, 2020 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA AȘTEAPTĂ-MĂ ARE REDUCERE PE:

► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO ► EMAG.RO

Pe Elisabeth Naughton am cunoscut-o prin intermediul seriei Casa Păcatelor. M-am îndrăgostit iremediabil de stilul ei de a scrie și am savurat fiecare carte din serie ca și cum ar fi fost ultima mea lectură. Urmează să scriu o recenzie și pentru această serie, însă acum aș vrea să vă propun o nouă poveste: „Așteaptă-mă”.

Povestea de dragoste este una destul de complicată. Kate suferă de amnezie, provocată de un accident de mașină petrecut cu cinci ani în urmă. Singurul sprijin al ei este familia sa, formată din soț și un copilaș. În momentul în care soțul ei moare într-un accident aviatic, viața lui Kate este dată total peste cap. Aceasta descoperă că totul a fost o minciună, că bărbatul de lângă ea a fost, de fapt, un străin, iar ea este soția dispărută a unui influent om de afaceri pe nume Ryan Harrison.

Luând legătura cu acesta, Kate este nevoită să lupte atât cu incertitudinile și temerile lui Ryan, cât și cu propriile incertitudini, pentru a descoperi ce s-a întâmplat de fapt. Apoi, Kate și Ryan hotărăsc să își unească forțele. Căutările devin periculoase în momentul în care își dau seama că cineva le sabotează fiecare pas făcut pentru a elucida misterul. Sunt dispuși să lupte împreună până la capăt, oare?

Elisabeth Naughton ne oferă dramă, dragoste, acțiune și suspans, toate adunate într-o singură carte. Știam la ce să mă aștept din partea ei, însă tot a existat acel element surpriză care m-a determinat să continui lectura pentru a afla deznodământul. Acțiunea e alertă și te ține în priză de la început până la sfârșit, iar personajele sunt atât de bine conturate, încât am plâns și am râs împreună cu ele.

Kate a avut parte de o evoluție frumoasă. A folosit handicapul de a fi amnezică în favoarea sa, reușind să își pună focusul pe celelalte simțuri. Cel mai important a fost instinctul. Kate s-a folosit de instinct pentru a reuși să depășească situațiile dificile în care a fost pusă. A dovedit că este o femeie puternică, atât prin propriile forțe, cât și cu ajutorul lui Ryan. Mi-a plăcut tare mult de ea.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Elisabeth Naughton

Ryan a fost un nesuferit la început. Nu îmi venea să cred că se concentrează pe propriile sentimente și îi reproșează lui Kate faptul că l-a rănit prin dispariția ei. Nu arăta nici măcar un pic de compasiune. Însă, la un moment dat, atitudinea lui s-a schimbat. Mă așteptam să se întâmple asta, însă această schimbare a părut cam bruscă, din punctul meu de vedere. Ei, oricum, relația lor s-a reînchegat frumos, iar suportul pe care și l-au oferit unul altuia, m-a bucurat. Ambii au devenit mai puternici împreună.

Mi-a plăcut tare mult că suspansul a fost la cote maxime. Povestea s-a asemănat destul de mult cu un puzzle. Întotdeauna lipsea o piesă importantă dintr-o situație, chiar dacă piesele care formau chenarul erau prezente. Elisabeth Naughton a știut foarte bine cum să construiască acțiunea astfel încât cititorul să nu își dea seama cine este, de fapt, personajul negativ, până la final.

Per total, Elisabeth Naughton nu m-a dezamăgit nici de această dată. Povestea a fost fascinantă. Vă recomand să citiți și seria despre care vorbeam la început, Casa păcatelor. Este formată din trei cărți, Fructul interzis, Sclava iubirii și Legături întunecate. Singurul lucru pe care vi-l recomand este să aveți mintea deschisă, pentru că povestea din serie te lasă fără cuvinte. În ceea ce privește cartea Așteaptă-mă, vreau să vă spun că o recomand din toată inima și că sunt sigură că Elisabeth Naughton vă va încânta la fel de mult ca și pe mine. Lectură plăcută!

Titlu: Așteaptă-mă
Autor: Elisabeth Naughton
An apariție : 2011
Editura: LITERA
Nr. Pagini: 343
Gen Literar: Romance
Publicată la 23.10.2020

Elisabeth Naughton ne oferă dramă, dragoste, acțiune și suspans, toate adunate într-o singură carte.

Recenzie ”Cujo” de Stephen King

Recenzie ”Cujo” de Stephen King

"There's one novel, Cujo, that I barely remember writing at all. I don't say that with pride or shame, only with a vague sense of sorrow and loss. I like that book. I wish I could remember enjoying the good parts as I put them down on the page." Stephen King Eu am doi...

Diana Cornila este redactor Booknation.ro de 315 zile și a scris până acum 40 articole. Se află pe poziția 29 din 153 de redatori, fiind astfel un Erou Booknation.ro. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Diana Cornila aici.
5 1 vote