Recenzie „The Becoming of Noah Shaw” de Michelle Hodkins

de | ian. 10, 2018 | Dragoste, Fantezie, Ficțiune, Ficțiune pentru Adolescenți, Literatură Contemporană, Mister, Recenzii cărți, Suspans

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE books-express.ro

Știu că mulți dintre voi o să fiți geloși pe mine pentru că fac recenzie la o carte ce nu a apărut încă la noi, dar cu ajutorul unei echipe super, am reușit să citesc „The Becoming of Noah Shaw” cu ceva vreme înainte să fie tradusă la noi, la Editura Trei. Pentru cunoscători, această carte este continuarea seriei „Mara Dyer”, personajul central fiind de data aceasta prea-iubitul, Noah Shaw. Știu, multe fete au suspinat după acest personaj, inclusiv eu, și datorită succesului pe care l-a avut în cadrul seriei, Michelle Hodkins a decis să îi dedice o trilogie întreagă.

„The Becoming of Noah Shaw” se plasează la ceva timp după „Mara Dyer.Răzbunarea” și are ca punct de plecare înmormântarea tatălui lui Noah. Acesta participa împreună cu Mara la funeralii, doar pentru a afla că imperiul Shaw îi va aparține ca moștenire. Vizibil afectat de faptele comise de tatăl său în trecut, Noah nu dorește să fie implicat în afacerile lui, sau să gestioneze niște bani care poate au fost obținuți prin crime și experimente pe copii cu puteri speciale, asemenea lui. Pe de-altă parte, acesta începe să aibă din ce în ce mai des coșmaruri cu adolescenți ce se sinucid, simțind exact sentimentele lor din acel moment tragic. Văzând că aceste episoade se repetă, Noah începe să cerceteze aceste sinucideri și observă că există un întreg lanț de evenimente legate între ele, ce duc într-un singur punct: adolescenții morți sunt exact ca el și Mara și aparent, cineva îi determină să se sinucidă. Acum Noah este prins într-o pânză foarte complicată de minciuni, secrete și fapte care vor pune loialitatea Marei la îndoială și îl vor face să ia decizii greu de susținut.

Cartea continuă aceeași notă de mister ca și seria „Mara Dyer”, dar din punctul meu de vedere nu îi pot pune un verdict pentru că o consider neterminată. Acțiunea clar este gândită pentru mai multe cărți și în acest moment nu îmi pot forma o idee clară, pentru că sunt în faza de „foarte mult întrebări fără răspuns”. Ce vă pot spune este că ideea pe care cred că o are Michelle este foarte inteligentă și atrage ca un magnet cititorii. Îl cunoaștem pe Noah mult mai bine acum, știm mai clar ce presupun puterile lui și îi explorăm problemele și temerile mai în amănunt. Singură mea reținere a fost în ceea ce privește relația sa cu Mara, aș fi vrut să fie puuuuuțin mai detaliată și să observ o evoluție. Momentan sunt în stadiul de „pending”, pentru că pe parcursul acțiunii sunt multe momente ce le testează relația și nu știu exact rezervă viitorul pentru cei doi. Sper că până la urmă totul să fie ok pentru Mara și Noah, pentru că mi-au plăcut foarte mult și vreau să îi văd fericiți împreună, în ciudat diferențelor care evident îi despart 🙂 Aaaah, și încă ceva, vechea gașcă se re-întregește, așa că să fiți pe faza pentru o acțiune pe măsură.

În concluzie, fanii „Mara Dyer” trebuie musai să citească „The Becoming of Noah Shaw”, dar ca spoiler, să nu vă așteptați ca întrebările voastre să-și găsească răspuns acum. Din contră, această carte generează mai multe întrebări, ce îți stârnesc pofta de a continua seria. Dar până la urmă, și noi cititorii dorim să vedem cât mai multe volume pe acest subiect, nu-i asa? 🙂

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE books-express.ro

Titlu: THE BECOMING OF NOAH SHAW
Autor: Michelle Hodkins
Editura: SIMON&SCHUSTER
Nr. Pagini: 384
Vizualizari recenzie: 1032

Alte recenzii de la Michelle Hodkins :

Recenzie „Negrissimo”, de Liliana Corobca

Recunosc, am vrut să-i adaug culoare acestei coperți, nu-s amatoarea coperților alb-negru, dar... Liliana Corobca a îndrăznit să se împartă cu cele mai colorate idei din imaginația sa. Scurte, unele au legături pe pagini diferite, iar acest lucru poate să deruteze...

Recenzie „În grădina căpcăunului”, de Leila Slimani

Adèle are o problemă. Este căsătorită cu Richard, are un fiu minunat și se culcă cu Xavier. Și ea nu se poate opri. Pe măsură ce dependența de sex a lui Adèle o duce mai departe în gaura iepurelui, ea va face tot ce poate pentru a-și ascunde acțiunile de soțul și...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2139 zile și a scris până acum 492 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.