Recenzie “Corupt” de Penelope Douglas

by | Sep 14, 2020 | Beletristică, Recenzii cărți

🔥 CARTEA CORUPT ARE REDUCERE PE:

Nu am agreat foarte mult genul “dark romance” și de multe ori l-am ocolit. Atunci când mi-am făcut curaj să citesc “Corupt”, mi-am dat seama că am pierdut niște senzații țări… de senzație. 🙂 Am citit cartea acum 2 ani și am așteptat cu sufletul la gură ca o editură să aibă inspirația să o traducă și la noi. Evident, Editura Epică a știut că Penelope Douglas merită eforturile traducerii și uite, în 2020, avem “Corrupt” în română. 🙂 Tot ceea ce trebuie să știți este că este necesar să nu judecați și să păstrați mintea deschisă, pentru că multe subiecte din această carte sunt tabuu, însă merită din plin să fie dezbătute și aduse în atenția cititorilor.

Rika și Michael formează  cu siguranță un cuplu super puternic, unul dintre cele mai “powerful” pe care le-am întâlnit până acum. M-au încântat cu personalitatea lor deosebită, în special Rika căreia i-am scandat neîncetat – YOU GO GIRL! – pentru că este curajoasă, puternică, nu se lasă ușor intimidată și a putut să iasă din situații foarte ciudate cu capul sus. Michael a fost cel care mi-a adus multă confuzie, am avut o relație love/hate cu el, dar consider că a fost în principiu din cauza mea, pentru că nu sunt obișnuită cu un erou de calibrul său, cu o asemenea personalitate. De aceea v-am spus că genul dark romance atrage după el personaje atipice, pe care trebuie să le iei ca atare. Dacă vrei, le înțelegi, dacă nu, deal with it, pentru că așa sunt și nu se vor schimba. 🙂 Oricum, Michael va avea parte de schimbări pe parcursul intrigii, lăsând lucrurile care îl definesc ca bad boy, cel puțin în relația sa cu Rika.

description

Vorbind despre relația lor, aceasta este una foarte complexă și intensă, ce îți trezește tot felul de sentimente. Au un background puternic, un istoric tumultos și trebuie să fii atent dacă vrei să înțelegi fiecare aspect care îi definește. Intensitatea dintre ei se schimbă pe parcursul cărții și vreau să mă credeți pe cuvânt, o să vă placă la nebunie. 🙂 Balanța dintre dragoste și ură se înclină constant, chiar și atunci când ești 100% convins de o una dintre parți. Sunt foarte diferiți și de multe ori te gândești cum este mai bine pentru ei: să rămână împreună sau să își facă fiecare viață sa? Deciziii, decizii… Oricum, cartea este super complexă și extrem de interesantă, cu un twist modern, plin de mister. Mare focus și pe personajele secundare, pentru că merită toata atenția ta și fiecare dintre băieți va avea o carte a sa, ca personaj principal.

Necunoscutul este un personaj de sine stătător, un element foarte important care ține cititorul legat de paginile cărții. Elementele de șoc sunt primite cu interjecții sau cu momente de rușine, însă sunt atât de interesante încât nu poți să renunți la citit. Practic, povestea devine un fel de “guilty pleasure”, știi că citești despre lucruri obraznice, dar nu te poți abține. “Corupt” îți arată o realitate crudă, uneori dură, chiar dacă are în centru și o poveste de dragoste. Este o varianta neșlefuită, fără partea dulce a vieții cu care ne-am obișnuit toți în cărțile de romance pur.

Ca o încheiere, mi-a rămas în minte o frază pe care Michale i-o spune foarte des Rikai – “Own who you are and don’t apologize”. Mi s-a părut foarte interesantă și aplicabilă oricui. Încă de aici se vede cât de mult ține la ea și cât de mult dorește să îi scoată în evidență personalitatea puternică. V-am zis, au o relație puțin complicată.

În concluzie, cumpărați cartea și vă rog să vă pregătiți pentru o experiență atipică, dar cu un mare grad de satisfacție. Atenție, open mind vă rog. 🙂

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții CORUPT?

Vezi toată lista de cărți scrise de Penelope Douglas sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA CORUPT CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Corupt
Autor: Penelope Douglas
An apariție : 2020
Editura: EPICA
Nr. Pagini: 496
Gen Literar: Erotica
Publicată la 14.09.2020
Nota recenzorului: 10

Recenzie “Să-ți pui o dorință” de Vasi Rădulescu

"Să-ți pui o dorință" este o altă carte minunată de la Vasi Rădulescu. Face parte dintr-un cadou minunat primit de la o prietenă dragă. Tot emoționantă de te face să verși cel puțin câteva lacrimi este și aceasta. "Dragă inimă" a fost un volum de povestiri personale...

Recenzie „Straja dragonilor” de Ion Negoițescu

Straja dragonilor este autobiografia neterminată a criticului literar român Ion Negoițescu (1921 - 1993). Aceasta este doar prima parte a unui mai mare proiect gândit de autor, prin care și-ar fi dorit să-și consemneze întreaga viață, din copilărie până la bătrânețe....

Recenzie “Dragă inimă” de Vasi Rădulescu

"Dragă inimă" de Vasi Rădulescu este o carte primită în dar ce mi-a încălzit inima, mi-a frânt-o pe alocuri, mi-a stors câteva lacrimi pe furiș. Povestirile acestea personale inspirate din viața reală și redate de un doctor de inimă sunt inspiraționale. Fiecare...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1453 zile și a scris până acum 369 articole. Se află pe poziția 3 din 25 de redatori, fiind astfel un 👑 Super Erou Booknation.ro. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans.