🔥 CARTEA DE VEGHE ÎNTRE LUMI ARE REDUCERE PE:

Despre autor: Marisha Pessl este autoarea romanului Night Film și Special Topics in Calamity Physics, bestesellerul ei de debut, care a primit Premiul pentru Primul Roman de la Center for Fiction.

Primul roman de la această scriitoare, pe care l-am citit a fost ”De veghe între lumi”. Nu am avut așteptări mari de la el, însă a reușit să mă surprindă. Este un thriller misterios, ce te scoate din zona ta de comfort, te introduce într-o altă lume, dându-ți o stare de nesiguranță, de incertitudine.

Bee este dintre personajele principale și naratorul poveștii. Mi-a fost simpatică încă de la început, dar pe măsură ce citeam mi s-a părut că Beatrice ascunde ceva și mi-a devenit antipatică. Whitley este prințesa răsfățată, care crede că totul i se cuvinte și care poate deveni un monstru atunci când are o criză de nervi. Ea are și un partener care o ajută când vrea să facă ceva rău, Cannon, un geniu al informaticii. Martha este tipa deșteaptă din grup, obsedată de fizică și fascinată de un roman fantastic . Kipling este un tip cu o copilărie grea care a lăsat urme adânci în sufletul lui.

Bee era iubita celui mai popular băiat din liceu, Jim, și împreună cu cei prezentați anterior, alcătuiau o gașcă de nedespărțit. Asta până în seara când Jim a murit, iar ei nu au mai ținut legătura cu ea. Toți au mințit în legătură cu ceea ce făceau de fapt în acea seară, dar familia lui Jim a intervenit la poliție pentru a închide cazul cât mai repede, astfel, în mod oficial, fiul lor s-a sinucis. Totuși, îndoielile o macină prea mult pe Beatrice, așa că tânăra decide să-și facă apariția la una dintre petrecerile foștilor ei prieteni, încercând să afle adevărul.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Marisha Pessl

De aici începe adevăratul mister. Cei cinci suferă un accident și sunt prinși între viață și morte, într-o buclă a timpului. La 11, 2 ore ei se reîntorc în aceași zi, neputând să călătorească în viitor. Dar, doar unul singur poate supraviețui, iar ei trebuie să aleagă cine va fi acela votând în fiecare seară. Cum ? V-a trebui să citiți ca să aflați. 🙂

Cel mai mult mi-a plăcut de bătrânul mesajer, Paznicul, care le aducea tot felul de vești despre veghe, căci veghe se numea ceea ce ei trăiau acum.

Ce secrete ascund ? Ce s-a întâmplat în noaptea în care Jim a murit? Cine va supreviețui veghei? Ce legătură avea veghea cu Jim? Veți afla asta, citind ”De veghe între lumi” și vă spun că nu veți regreta. Îi voi da acestei cărti nota 8 din 10. 🙂  Dacă ați citit-o, știți de ce, dar dacă nu, nu pierdeți mult timp să nu cumva să fiți prinși în Veghe și să nu știți cum să ieșiți. 😉

Titlu: De Veghe între Lumi
Autor: Marisha Pessl
Editura: NEMIRA