Recenzie: “Împreună pentru întotdeauna” de J.A.Redmerski

An apariție : 2013
Editura: Trei
Nr. Pagini: 480
Gen Literar: Romance
Publicată la 28.11.2018

ACUM GĂSEȘTI ÎMPREUNĂ PENTRU ÎNTOTDEAUNA PE:

Imagini pentru the edge of neverVreau să vă propun o carte deosebită, pe care am considerat-o o aventură în adevăratul sens al cuvântului. Dacă iubiţi cărţile în care personajele pornesc într-o călătorie a sinelui, atunci aceasta este povestea pe care trebuie să o savuraţi neapărat cap coadă! “Împreună pentru întotdeauna” mi-a rămas întipărită în minte într-un mod foarte plăcut. J.A.Redmerski tratează aici subiecte frumoase precum dragostea, regăsirea de sine, aventura şi necunoscutul, dar vorbeşte şi despre anumite teme care trebuie explorate mai în amănunt.

V-o prezint pe Camryn, eroina noastră, ce parcurge o etapă foarte grea din viaţa ei. Iubitul ei a murit, fratele ei este în închisoare iar ea a rămas singură. Aşa că ia îndrăzneaţa decizie de a se urca într-un autocar şi fie ce o fi. Iniţial, destinaţia a fost Idaho, însă, pe drum îl întâlneşte pe Andrew, care începe să îi acorde o neobişnuită atenţie. Acesta călătoreşte spre tatăl său, care suferă de o boală cronică şi această întâlnire s-ar putea să fie ultimă pentru cei doi.

În secunda în care se întâlnesc, Andrew şi Camryn simt o atracţie neobişnuită, însă Camryn încearcă să o ignore, fiind o fată singură, într-un autocar plin de străini şi ultimul lucru pe care şi-l doreşte este să atragă atenţia. Până la urmă se împrietenesc şi evident realizaţi că vor deveni mai mult decât prieteni. Pornească până la urmă pe un drum comun, plin de aventuri, în încercarea de a găsi pacea mult căutată şi poate şi dragostea.

“Împreună pentru întotdeauna” tratează teme deosebite și delicate. Camryn a fost un personaj foarte fragil, dar care a avut o evoluţie remarcabilă, comparativ cu momentul în care am întâlnit-o. După ce l-a cunoscut pe Andrew, a îndrăznit să trăiască, să îşi asume anumite riscuri şi să se bucure de ceea ce îi ofertă fiecare zi. Descoperă călătoria, muzica şi orice lucru mărunt care poate face minuni pentru o persoană atât de delicată ca ea. Aici intervine elementul deosebit de care vă spuneam. Camryn suferă de depresie şi am admirat profund accentul pus pe vindecarea acestei boli şi pe semnalul de alarmă tras referitor la persoanele care au nevoie de ajutor în astfel de cazuri. Ea l-a avut alături pe Andrew, însă nu toată lumea are acest noroc…

Imagini pentru the edge of alwaysJ.A. Redmerski conturează un personaj masculin complicatAndrew este învăluit în mister. Nu ştim foarte multe lucruri despre el, dar văzând cum se poarte cu Camryn, nici nu ne pasă. Am simţit cât de mult o iubeşte, însă am fost conştientă de faptul că ascunde ceva şi acest lucru m-a speriat tare, pentru că nu voiam să existe ceva care să îi despartă. A schimbat-o complet pe Camryn, redându-i încrederea de care avea atâta nevoie. Andrew a avut şi el parte de cele mai frumoase săptămâni din viaţa lui, descoperind-o pe Camryn şi schimbându-şi modul în care privea viaţa până în acel punct. Acum doar trebuie să ne dorim ca cei doi să rămână împreună…Mulțumesc frumos Libris.ro pentru această carte.

“Împreună pentru întotdeauna” te trece prin toate stările posibile, dar m-am bucurat enorm că am avut inspiraţia de a o alege. Este o adevărată lecţie de viaţă, despre două persoane complet necunoscute care pornesc într-o călătorie în necunoscut şi la finalul descoperă adevărata dragoste. Acum fuga, fuga, către continuarea cărții 🙂