🔥 CARTEA MARAT. IUBIREA ARE SPINI ARE REDUCERE PE:

Marat.-Iubirea-are-spini-cu-dantela-2-ver-788x1024

Marat. Iubirea are spini e cel de-al doilea roman scris de Natașa Alina Culea. Lansarea a avut loc săptămâna trecută, dar eu am fost printre norocoșii care au primit un exemplar semnat de autoare chiar înainte de acest eveniment! Pe această cale țin să îi mulțumesc încă o dată Natașei pentru asta!

Spre deosebire de primul roman, Natașa, bărbații și psihanalistul, care e mult mai îndrăzneț – Marat. Iubirea are spini, e o poveste romantică, scris cu multă eleganță și rafinament (nici nu se putea altfel!). Povestea, inspirată din realitate, o are în centru pe Alina – o tânără pasionată de tot ce este frumos ce are o viață aparent liniștită, lipsită de probleme. Are o relație cu Denis. Amândoi sunt mulțumiți unul de celălalt deși sunt foarte diferiți. Cu ocazia Crăciunului, Denis o roagă pe Alina să plece, în locul său, la Beijing pentru a se ocupa de aprovizionarea magazinelor sale.

Însă, ce se va întâmpla aici îi va schimba pentru totdeauna viața Alinei. Într-o seară, pe ritmurile piesei Milion Alyh Roz, Alina îl descoperă pe Marat. Iubirea se instalează fulgerător și Alina se vede prinsă între ciocan și nicovală. Alege cu mintea și se întoarce în țară însă, fantoma lui Marat nu îi va da pace. O va bântui zi și noapte, indiferent de locul în care se află – căci, cu timpul, Alina devine un fotograf de succes.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Natașa Alina Culea.

Deși romanele de dragoste tind să fie previzibile, Marat. Iubirea are spini nu se înscrie în acest tipar. Nu poți lăsa cartea din mână pentru că nu reușești să îți dai seama ce se va întâmpla când vei întoarce pagina. O poveste ce te cucerește prin profunzimea trăirilor interioare, prin sensibilitatea scriituri, prin… iubirea fără margini ce o reflectă!

11002599_935097963166975_6042172670719554153_n

Titlu: Marat. Iubirea Are Spini
Autor: Natașa Alina Culea