🔥 CARTEA NOPȚI ÎN BOMBAY ARE REDUCERE PE:

“Nopți în Bombay” este cea de-a doua carte citită de la Louis Bromfield. Face parte de asemenea din genul romanelor de dragoste. Dar nu este vorba despre o poveste cu dulcegării. Scrierea a fost publicată inițial în anul 1941 și este pură ficțiune. De la romancierul american am mai citit și “Toamnă timpurie”, despre care am vorbit într-una dintre recenziile recente.

Romanul de dragoste “Nopți în Bombay” de Louis Bromfield trasează cu emoție destinele a trei personaje

Viețile celor trei personaje sunt legate unele de altele prin voia sorții. Bill Wainright este un om de afaceri american ce vine în Bombay pentru treburile sale. Buck Merrill este prietenul vechi al lui Bill. El este un misionar ce ajută indienii să aibă o viață mai bună. Dar chiar sănătatea lui este pusă în pericol din cauza acestui lucru. Carol Halma este o fostă miss și artistă care a fost măritată pentru un timp cu Bill.

Între Carol și Bill nu mai există pasiune, ci doar prietenie. Iar între Bill și Buck caramaderia nu s-a pierdut deloc. Însă atunci când femeia se întâlnește cu filantropul într-un tren cu destinația Bombay, ea ajunge să se îndrăgostească de bărbat. Făcându-l astfel ușor gelos pe fostul soț. Dar el nu este singurul care este deranjat de relația celor doi. Frumoasa artistă are o mulțime de admiratori care încearcă să îi bage bețe în roate referitor la noua iubire. Relația dintre Carol și Buck este una foarte pasională.

Complicațiile încep atunci când Bill își dă seama că s-a reîndrăgostit de femeie

Triunghiul acesta amoros se desfășoară pe fundalul luxului și nebuniei multiculturale din Bombayul anilor 1930. Făcându-și cale liberă printr-o mulțime de personaje care mai de care mai pestrițe, cei trei protagoniști sunt legați unul de altul prin legături invizibile, dar extrem de puternice. Însă aceștia nu vor întâlni numai iubirea și pasiunea. Ci și lăcomia, corupția și decepția care se vâră adânc în inimile lor.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Louis Bromfield.

Probabil vei ajunge să îți pară rău un pic de destinul unor personaje. Însă cel puțin vei vedea că Bill va face tot posibilul să își ajute cei doi prieteni să învingă intrigile și să rămână împreună. Asta pentru că prietenia este uneori mai presus decât dragostea.

Povestea cărții “Nopți în Bombay” de Louis Bromfield este foarte bine prezentată. Personajele sunt construite în mod complex. Firul narațiunii este ușor de descoperit. Iar faptul că totul se petrece în exotica Indie, în fostul Bombay, Mumbaiul de azi, te face să vrei să afli mai multe despre acea civilizație și lume picantă.

Titlu: Nopți în Bombay
Autor: Louis Bromfield
An apariție : 2014