Recenzie ”O nouă șansă” de Mona Kasten

by | Mar 19, 2021 | Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți

🔥 CARTEA O NOUĂ ȘANSĂ ARE REDUCERE PE:

O nouă șansă de Mona Kasten este o lectură care se află pe lista mea de to be read de foarte mult timp, încă de când am terminat de citit primul volum. Singurul lucru ce m-a împiedicat să fac acest lucru este faptul că se găsea doar în germană, iar din păcate, eu nu sunt o vorbitoare a acestei limbi. Cu toate acestea, cei de la editura Bookzone au fost destul de promți și nu au lăsat să treacă o perioadă prea mare de timp între publicarea romanului Un nou început și cel de al doilea volum al seriei. Această carte mi-a plăcut puțin mai mult față de cea anterioară, așa că vă invit să vă luați o ceașcă de cafea sau ceai și lăsați-mă să vă introduc în minunatul univers creat de Mona Kasten.

Dacă în primul volum am asistat la încercările lui Allie și Kaden de a depăși fiecare piedică ce apare în calea lor spre fericire,  O nouă șansă devenim martorii frumoasei povești de dragoste ce ia naștere între prietenii lor cei mai buni, Dawn și Spencer. Încă din prima carte m-am atașat și am simțit o conexiune cu cele două personaje principale. De accea, am fost extrem de încântată că ne este oferită șansa de a le citi povestea celor doi. Deși sunt destul de tineri, au răni emoționale destul de adânci și secrete pe care nu le-au împărtășit cu nimeni de frica de a nu fi judecați.

Din ultima relație avută, Dawn a ieșit cu inima sfâșiată și nu mai lasă pe nimeni să își facă loc acolo deoarece îi este frică să nu sufere din nou. Nate, iubitul său, este bărbatul alături de care tânăra și-a făcut planuri încă din copilărie, dar și cel care o dezamăgește cel mai tare. Ea se simte trădată și devine o persoană foarte nesigură pe sine. În plus, nu mai este capabilă să aibă încredere într-un bărbat. În timpul său liber, este o scriitoare de povești erotice, dar pentru că nu dorește să știe nimeni, se ascunde în spatele pseudonimului D. Lily.

Firește că facem cu toții greșeli, dar nu din cauza educației deficitare sau proaste, ci pentru că suntem oamenii și trebuie să devenim adulți.

De cealaltă parte îl avem pe Spencer, un tânăr ce este mereu cu zâmbetul pe buze și care îi binedispune pe cei din jurul său, dar totul este doar o mască. Este bântuit de greșelile trecutului și, de aceea, încearcă să își țină prietenii la distanță de viața sa personală și să sufere în tăcere. Încă de când a cunoscut-o pe Dawn, el și-a arătat, în mod constant, interesul față de ea, dar tânăra l-a refuzat de fiecare dată. Cu toate acestea, el vrea să îi dovedească lui Dawn că nu toți bărbații sunt la fel și că merităm să ne acordăm o nouă șansă pentru a iubi și a fi iubiți. Ambii au sufletele distrunse și nu își găsesc liniștea. Oare cei doi își vor găsi alinarea unul în brațele celuilalt? Rămâne să aflați voi. Vă mai spun doar un singur lucru — de la tatonare la primul sărut e o distanță mică de parcurs.

Cei doi tineri sunt niște personaje minunate, care se armonizează perfect și între care există o conexiune wow. Fiecare interacțiune dintre cei doi îmi aducea un zâmbet tâmp pe față. Îmi doresc prea mult dacă cer și eu un Spencer drept cadou de ziua mea? 😂  Dawn este persoanjul cu care am empatizat cel mai mult și în care mă regăsesc cel mai tare. I-am înțeles temerile, dar spre deosebire de Allie, ea chiar este o fire slabă și are nevoie să fie împinsă de la spate ca să înțeleagă că uneori e nevoie să îți asumi niște riscuri pentru a obține ceea ce își dorești.

O nouă șansă e o lectură ușoară care te captivează de la primele pagini, cu personaje desprinse din realitatea în care trăim toți. Iubesc modul în care autoarea relatează povestea, mă face să simt că iau parte la acțiune și să simt toate emoțiile personajelor.

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții O NOUĂ ȘANSĂ?

Vezi toată lista de cărți scrise de Mona Kasten sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA O NOUĂ ȘANSĂ CU REDUCERE DE PE:

Titlu: O Nouă șansă
Autor: Mona Kasten
An apariție : 2020
Editura: BOOKZONE
Nr. Pagini: 416
Gen Literar: Romance
Publicată la 19.03.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie ”Central Park” de Guillaume Musso

Există momente în viață cand o ușă se deschide si ești inundat de lumină. Clipe rare când ceva se descătușează în tine. Plutești în imponderabilitate, gonești pe o autostradă fără radar. Alegerile devin limpezi, răspunsurile inlocuiesc întrebările, frica cedează locul...

Recenzie ”Hud Ranat” de Cecilia

Recenzie ”Hud Ranat” de Cecilia

Cum sunteți dragii mei? Acceptați invitația de a porni într-o călătorie inedită în următoarele minute? Cartea Hud Ranat scrisă de Cecilia cuprinde cadrul, personajele și situațiile perfecte pentru a evada memorabil pe o altă planetă din univers. Călătorim în acest...

Mihaela Cojocaru este redactor Booknation.ro de 36 zile și a scris până acum 14 articole. Se află pe poziția 20 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Mihaela Cojocaru aici.