Recenzie “Opoziție” de Jennifer L. Armentrout

Autor: Jennifer L. Armentrout
Editura: Leda Edge
Nr. Pagini: 384
Publicată la November 19, 2017

Imagini pentru katy and daemonSeria “Lux” este una dintre cele mai bune serii Paranormal-Romance citite vreodată și vă rog să mă credeți, nu complimentez degeaba. Încă de la primul volum am fost iremediabil cucerită de tot ce presupune acest univers ireal creat de Jennifer L. Armentrout și sunt complet uimită de talentul ei deosebit. Ultimul volum din serie se numește “Opoziție” și surprinde exact ce fac personajele noastre dragi: se opun invaziei Pământului de către extratereștrii.

Așa cum bine știți din volumele anterioare, Katy și Daemon au trecut prin multe încercări pentru a fi în sfârșit împreună și atunci când au crezut că totul se așează într-un mod firesc, Luxenii își fac apariția pe Pământ și au planuri mărețe. Din păcate, datoria de sânge pe care Daemon o are față de poporul său va sta în calea dragostei pe care o simte pentru Katy, însă așa cum v-ați obișnuit, situația nu va dura mult, deoarece cuplul nostru a înfruntat prea multe pentru a se conforma. Alianțe se vor încheia, trădări vor frânge inimi, dar vor exista și multe momente de bucurie și dragoste ce completează această intrigă.

Dacă până acum Daemon Black ne-a demonstrat că luptă cu toată ființa sa pentru ceea ce își dorește, acum o vedem pe Katy mult mai sigur pe sine și hotărâtă să nu renunțe la dragostea vieții sale. Prima parte a cărții îl găsește pe Daemon puțin confuz, rupt între datorie și dragoste, însă modul în care aceasta a luptat pentru el m-a făcut să o admir și să o încurajez la tot pasul. Ne-am obișnuit ca ea să fie salvată de veșnicul erou, Daemon, însă acum fata noastră poate lupta chiar și cu o întreagă armată de extratereștrii pentru el. Nu vreau să spun că Daemon nu a avut un rol important în acțiune, dar emanciparea lui Katy a fost evidentă și sunt sigură că a încântat mulți cititori, nu doar pe mine. În afară de personajele principale, Dee, Archer și Luc completează tabloul cu care suntem deja obișnuiți, adăugându-se și alte figuri mai puțin plăcute, dar care au un scop bine stabilit. Ironie, umor, dramă, neprevăzut, pasiune și dragoste, toate sunt prezente în carte și te țin cu sufletul la gură până la ultimele pagini.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Jennifer L. Armentrout.

Jennifer L. Armentrou nu dezamăgește, talentul său pentru acest gen fiind vizibil în această serie ce s-a bucurat de un real succes. Personaje deosebit conturate, acțiunea foarte inteligent trasată și dinamică, îți dau impresia că citești un scenariu de film. Am fost profund impresionată de detalii, de modul în care totul este relatat și repet, acesta dinamică ridică nivelul lecturii, având din partea mea 5 stele. Daemon și Katy sunt cuplul perfect, ce se completează armonios și pe care îl poți lua ca exemplu atunci când citești serii asemănătoare. Din experiență vă pot spune că este foarte greu să atingi nivelul de perfecțiune atins cu “Lux” și sunt foarte bucuroasă că am avut ocazia să explorez și să admir stilul lui Jennifer L. Armentrout.