Recenzie “Paradis de împrumut ” de Christina Lauren

by | Apr 8, 2021 | Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți

🔥 CARTEA PARADIS DE ÎMPRUMUT ARE REDUCERE PE:

Când aud numele Christinei Lauren, inevitabil mă gândesc la Beautiful Bastard, seria care a făcut-o cunoscută pe “autoare”  în România și nu numai. Între timp, a mai fost tradusă Un secret minunat, cât și cartea despre care vreau vă vorbesc în articolul de astăzi și anume, Paradis de împrumut, un enemies-to-lovers absolut minunat care m-a ținut în priză pe tot parcursul lecturii. Într-adevăr, mă așteptam să fie un clișeu, dar partea bună e că face parte din categoria celor scrise excepțional și cu un plot twist încântător.

Romanul ne aduce în atenție o tânără singură și fără un loc de muncă pe nume Olive Torres. Aceasta a fost întotdeauna geamăna ghinionistă, Ami, sora ei, reușind să aibă succes în orice își propune să facă. Ba chiar, își organizează propria nuntă prin câștigarea numeroaselor concursuri la care a participat. În ziua cea mare a surorii ei, Olivia ajunge să poarte o rochie de un verde strălucitor, o culoare oribilă din punctul ei de vedere, și e obligată să aibă contact cu fratele mirelui, Ethan, pe care, pur și simplu nu îl poate agrea.

Ethan Thomas este un bărbat extrem de atrăgător, dar în ciuda aspectului său, are un comportament ce lasă de dorit. E agasant, nesimțit și plin de prejudecăți, având tendința de a le atașa câte o etichetă celor din jurul său fără a le acorda o șansă de a-i cunoaște mai bine. Deși Olive crede că este cel mai enervant om pe care l-a cunoscut, decide să se comporte frumos cu el pentru ca Ami să poată avea nunta la care a visat de mică. Din păcate, nunta se transformă într-un mic coșmar, toți invitații, cât și mirii au parte de o intoxicație alimetară, cu excepția lui Ethan și Olive, iar cei doi sunt nevoiți să joace rolul unui cuplu recent căsătorit și să meargă în locul fraților lor într-o lună de miere în Hawai. Să nu uităm, și excursia e câștigată tot la un concurs de pe internet.

După mici schimburi de idei și păreri, cei doi par să fi căzut la pace și acceptă cadoul pe care îl primesc. Olive e dispusă să interacționeze cu Ethan mai mult decât este necesar și să se bucure cât mai mult de această vacanță. Cu toate acestea planurile îi sunt date peste cap în momentul în care începe să se simtă atrasă de bărbatul în preajma căruia, în urmă cu câteva săptămâni, nici măcar nu suporta să stea. Ajunge să cunoască o nouă latură a acestuia și își dă seama că, de fapt, Ethan e o persoană destul de sociabilă și amabilă. De asemenea, pentru prima dată în viață, Olive simțea că ghinionul a decis să o lase în pace și să își caute o nouă victimă. Însă bucuria nu ține mult deoarece după întoarcerea din luna de miere, norocul tinerei începe să dispară și încep să iasă la iveală secrete care amenință să ruineze tot.

Noi doi am început să avem mai multe momente bune decât rele. Asta înclină balanța într-un mod neprevăzut.

Povestea e scrisă din perspectiva lui Olive, dar mi-ar fi plăcut să citesc anumite capitole din perspectiva lui Ethan. Voiam să îi știu gândurile, emoțiile prin care trece și modul în care o percepea pe Olive înainte să o cunoască cu adevărat. De asemenea, cele două personaje principale sunt foarte bine construite, iar chimia dintre ele e nemaipomenită.

Paradis de împrumut este o carte lejeră, o încântare pentru iubitorii de romance. Faptul că am iubit celelalte cărți ale Christinei Lauren, m-a determinat să încep lectura acesteia cu așteptări destul de mari și, spre surprinderea mea, nu am fost dezamăgită. E un romance care reușește să te prindă de la primele pagini și nu te eliberează până nu îi descoperi finalul. E o poveste pe care o citești cu plăcere și are scopul de a face să te relaxezi!

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții PARADIS DE ÎMPRUMUT?

Vezi toată lista de cărți scrise de Christina Lauren sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA PARADIS DE ÎMPRUMUT CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Paradis De împrumut
Autor: Christina Lauren
An apariție : 2020
Nr. Pagini: 384
Gen Literar: Romance
Publicată la 8.04.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie ”Mesagerii Mamei Pământ” de Eliana Corina Ioniță

Vă salut cu bucurie, dragilor! Sunt fericită că natura începe să ne îmbrățișeze iar călduros și, în curând, vom citi în aer proaspăt. Până atunci, mai vin spre voi cu recomandări de volume care merită citite. Săptămâna aceasta am descoperit o carte revelatoare....

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Ca orice adolescentă,Lilly About se confruntă cu drama de liceu. Atunci când pășește în curtea liceului ,singura sa dorința este să se teleporteze cât mai departe de Cade Jennings. Cade este cel mai popular băiat din liceu,chipeș dar arogant,joacă în echipa de...

Mihaela Cojocaru este redactor Booknation.ro de 32 zile și a scris până acum 14 articole. Se află pe poziția 20 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Mihaela Cojocaru aici.