Recenzie „Patru regine moarte” de Astrid Scholte

de | oct. 25, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA PATRU REGINE MOARTE ARE REDUCERE PE:

Am mereu un sentiment foarte fain atunci când descopăr cărți care mă uimesc pe neașteptate. Atunci când începi o carte blank, fără să știi la ce să te aștepți și descoperi un univers minunat, lectura ta devine ea însăși minunată. Așa mi s-a întâmplat cu această carte, care deși este puțin sub media mea de vârstă, a fost o poveste ce m-a captivat și m-a ținut extrem de concentrată până la final. Nici de autoarea Astrid Scholte nu auzisem, așa că întregul parcurs a fost o premieră pentru mine și nu îmi pare deloc rău.

Patru regine moarte” de Astrid Scholte m-a cucerit din prima pentru stilul alert și pentru faptul că este stand-alone! De mult îmi doream o carte care să se rezume doar la 300-400 de pagini și să reușească să facă magie. Bine că totuși mai există autori care nu preferă seriile și această carte a picat la fix. În plus, eu am o mare obsesie cu capitolele și nu mă opresc la jumătatea lor, indiferent cât de lungi sunt. Cartea aceasta a livrat capitole scurte și concise, exact ce a prescris doctorul. Se încadrează cu ușurință la Fantasy, Thriller, dar și YA cu ceva Romance. Are ceva pentru fiecare cititor în parte.

Keralie Corrington are 17 ani și poate părea inofensivă, însă, de fapt, este una dintre cele mai abile hoațe din Quadara și o mincinoasă redutabilă. Pe de altă parte, Varin este un cetățean onest din Eonia, cea mai dezvoltată regiune a Quadarei. Acesta intră în conflict cu Keralie atunci când tânăra îi fură un pachet, punându-i viața în pericol. Când băiatul încearcă să-și recupereze bunurile, el și Keralie se trezesc implicați într-o conspirație care va duce la uciderea celor patru regine ale Quadarei.

Dacă îți place recenzia cărții PATRU REGINE MOARTE, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Astrid Scholte

Rămași fără opțiuni și nevoiți să fugă de fostul angajator al lui Keralie, tinerii se hotărăsc să-și unească forțele din dorința de-a descoperi cine le-a omorât pe suverane și de a-și salva totodată și propriile vieți. Când parteneriatul lor, inițial marcat de temeri și șovăieli, începe să se transforme într-o firavă poveste de dragoste, cei doi trebuie să cadă la pace cu tainele întunecate ale trecutului, în speranța unui viitor împreună, care, cu doar câteva zile în urmă, părea imposibil. Dar, înainte de toate, trebuie să rămână în viață și să descâlcească misterul din spatele morții celor patru regine ale țării.

Keralie este personajul nostru principal, o hoață extrem de pricepută din ținutul Quadara. Quadara este împărțită în 4 regiuni, fiecare cu propria sa comandă și propriile sale legi, inclusiv câte o regină proprie. Atunci când în poveste își face apariția un asasin, Keralie vrea să le avertizeze pe regine de pericolul pe care îl trăiesc. Împreună cu un prieten, Keralie va încerca imposibilul și trebuie să aibă grijă să supraviețuiască acestei misiuni.

Mi-a plăcut mult stilul autoarei și m-a prins cu dinamismul său. Pe lângă capitolele foarte scurte și alerte, s-a ocupat extrem de bine de evoluția personajelor și de prezentarea perspectivelor lor. Avem atât Keralie, cât și cele 4 regine considerate ținte ale asasinatelor, așa că imaginea este 100% completă și primim informații din toate părțile. Inițial am crezut că acest YA o să fie destul de plictisitor, însă nici pe departe.

Patru regine moarte” este o combinație între Divergent, pentru că avem regiuni diferite, cu conduceri și gandiri destul de diferite și seria care a apărut tot la Corint, “Trei coroane întunecate”. Este un mix reușit, alert și original, pe care l-am savurat din plin. Acțiunea se îmbină cu misterul și cu detalii și dezvăluiri. Singura mențiune pe care o am este cea referitoare la „tentativa de Romance”, consider că aceasta putea să lipsească de tot, pentru că nu a fost pusă în valoare cum trebuia.

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA PATRU REGINE MOARTE CU REDUCERE DE PE:

Titlu: PATRU REGINE MOARTE
Autor: Astrid Scholte
An apariție : 2022
Editura: CORINT
Nr. Pagini: 448
Gen Literar: Fantasy
Nota recenzorului: 9 / 10
Vizualizari recenzie: 2050

Alte recenzii de la Astrid Scholte:

Recenzie “Vei fi acolo?” de Guillaume Musso

L-am descoperit pe Guillaume Musso prin intermediul cărții Vei fi acolo?, pe care am citit-o recent și care mi-a plăcut foarte mult. Am “pus ochii” de ceva timp pe cărțile autorului, dar abia de curând am decis să citesc una, iar lectura m-a surprins plăcut....

Recenzie ”Între acele ziduri blestemate” de Lauren Blackwood

Dacă sunteți fan cărți și filme cu case bântuite și aveți ceva neastâmpăr romantic în vene, această carte este un must pentru voi. Este un horror paranormal construit în jurul unei povești de dragoste, pentru că dragostea salvează tot, după cum bine ați învățat la...

Recenzie “Te urăsc, te iubesc” de Sally Thorne

Sunt momente în care citim cărți grele, care necesită mult timp și o răbdare de fier, iar la finalul lecturii simți că ai, cu adevărat, o reușită. În același timp, sunt și cărți lejere, cu o acțiune liniară și previzibilă, dar pe care nu le poți lăsa din mână....

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2138 zile și a scris până acum 492 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.