Recenzie ”Recurs la iubire” de Daniela Bordei

by | Apr 7, 2021 | Beletristică, Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA RECURS LA IUBIRE ARE REDUCERE PE:

,,Recurs la iubire”, carte scrisă de Daniela Bordei și publicată la Editura Neverland, este o carte pe care am ales să o citesc datorită descrierii. Sinceră să fiu, nu știu dacă o alegeam în alte împrejurări, însă ceva mi-a spus că este o carte care merită citită. Astfel că, i-am dat o șansă. Și cât mă bucur că am descoperit-o!

Alma și Tudor sunt două personaje care se întâlnesc întâmplător și se îndrăgostesc la prima vedere. Dragostea lor se consumă pe parcursul a doi ani de zile ca apoi, într-o zi oarecare, relația lor să se destrame. Cei doi se reîntâlnesc după zece ani, iar pasiunea dintre ei se reaprinde. Însă, ambii s-au schimbat, iar viața lor nu mai este atât de simplă pentru a renunța la absolut tot pentru iubire.

Cartea este împărțită în trei părți. În prima parte suntem martorii frumoasei relații de iubire dintre cele două personaje, dar și a dureroasei despărțiri. Următoarele două părți se concentrează mai mult pe viața Almei și modul în care aceasta face față surprinzătoarei reîntâlniri cu Tudor.

Această primă parte se axează mai mult pe trăirile celor două personaje, atât din timpul relației, cât și de după despărțire. Am vrut să menționez acest lucru pentru că începutul cărții poate părea lung și greoi, iar cititorul se poate plictisi așteptând acțiunea. Însă, tot ce pot să vă spun este că următoarele două părți merită așteptarea. Viața Almei se dovedește a fi palpitantă, ea însăși fiind un personaj cameleonic.

Mi-a plăcut modul în care au fost conturate personajele și am rezonat cu Alma până într-un anumit punct. I-am înțeles lupta interioară și nevoia de a găsi un echilibru în viața personală, însă nu mi-a plăcut modul în care a abordat anumite situații. Tind să cred că ea singură a complicat lucrurile, tânjind după perfecțiune. Dar oare o putem judeca?

O lecție foarte importantă pe care am extras-o din această carte a fost aceea că validarea de care avem nevoie și pe care o căutăm nu se găsește în cel de lângă tine, ci în tine însuți. Deciziile pe care trebuie să le luăm nu țin de nimeni altcineva decât de noi. Din acest motiv, noi trebuie să fim împăcați cu propria conștiință și asumați în privința deciziilor, pentru a cere același lucru persoanei de lângă noi.

Poate ceea ce scriu acum pare a fi un extras dintr-o carte de dezvoltare personală, însă nu este așa. Daniela Bordei include această lecție, pe lângă multe altele, în paginile cărții despre care vă vorbesc. Plusul pe care îl aduce această carte, față de cărțile de dezvoltare personală, este reprezentat de situațiile prin care trec personajele, situații care reprezintă exemple ale teoriilor despre relații.

Trecând peste începutul puțin greoi, cele aproape 500 de pagini se citesc ușor, iar acțiunea este suficient de alertă încât să ne mențină interesul crescut. Finalul este unul neprevăzut, lansând o nouă ipoteză și terminându-se brusc. Tot ce pot să sper este că va exista o continuare, pentru că ard de nerăbdare să aflu unde duce aceasta ipoteză și ce anume s-a întâmplat cu anumite personaje.

,,Recurs la iubire” nu este un simplu roman de dragoste, iar acest lucru m-a încântat cel mai mult. Fiind o fană înrăită a acestui gen, am căutat mereu cartea care aduce ceva mai mult decât o întâlnire întâmplătoare, o relație tumultoasă și un final fericit. Daniela Bordei a reușit să includă în această carte adevărate lecții despre viață oferite de către două personaje rupte parcă din realitatea cotidiană. După cum afirmă și autoarea, nu contează cine este Alma sau Tudor, poți fi chiar tu, sau pot fi eu. Ai vrea să afli? Lectură plăcută!

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții RECURS LA IUBIRE?

Vezi toată lista de cărți scrise de Daniela Bordei sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA RECURS LA IUBIRE CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Recurs La Iubire
Autor: Daniela Bordei
An apariție : 2020
Editura: NEVERLAND
Nr. Pagini: 495
Gen Literar: Romance
Publicată la 7.04.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie ”Mesagerii Mamei Pământ” de Eliana Corina Ioniță

Vă salut cu bucurie, dragilor! Sunt fericită că natura începe să ne îmbrățișeze iar călduros și, în curând, vom citi în aer proaspăt. Până atunci, mai vin spre voi cu recomandări de volume care merită citite. Săptămâna aceasta am descoperit o carte revelatoare....

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Ca orice adolescentă,Lilly About se confruntă cu drama de liceu. Atunci când pășește în curtea liceului ,singura sa dorința este să se teleporteze cât mai departe de Cade Jennings. Cade este cel mai popular băiat din liceu,chipeș dar arogant,joacă în echipa de...

Diana Cornila este redactor Booknation.ro de 452 zile și a scris până acum 45 articole. Se află pe poziția 13 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Diana Cornila aici.