Din când în când îmi place să mai citesc ceva care să mă scoată din zona de confort. Uneori nimeresc un titlu bun, alteori nu, însă intenția contează. Important pentru mine este să încerc să surprind cât mai multe genuri literare. După câteva lecturi mai complicate, am vrut ceva extrem de soft, dar și scurt, pentru că există oricând riscul de a nu avea mari satisfacții și nu vreau să îmi pierd timpul inutil într-o carte care nu mă prinde.

Eroticul pentru mine este ceva “semi-tabu” pentru că am păreri mixte în ceea ce privește acest gen. Am mai citit asemenea povești, unele sunt ok, altele prea exagerate, care pun accent DOAR pe fizic și exclud 100% sentimentele, lucru care nu îmi place și nu este ceea ce caut într-o carte. Totuși, am zis să încerc și să văd ce anume are Marina Anderson în minte. Dacă a scris chiar și o serie, înseamnă că she means business.

Văzusem demult cartea “Secrete Întunecate” și mi-a plăcut destul de mult pentru subiectul puțin dur pe care îl aborda, ceva dincolo de romance. Eu văd eroticul că fiind partea “dura” a dragostei, dacă vă întrebați la ce anume mă refeream. Deși părerile sunt împărțite în ceea ce privește acest tip de cărți, eu le citesc și trag concluziile după.

Harriet este plictisită și vrea ceva nou, ceva care să o facă să se simtă VIE. Nimic nou până acum, are doar 23 de ani, deci teoretic toată viața înainte. Atunci când rupe o logodnă destul de veche și își dă demisia de la job în căutarea altuia, Harriet duce “plictiseală” la un alt nivel, puțin mai deosebit și mai ieșit din comun. Se angajează că asistentă personală pentru o actriță americană și consideră că este exact ceea ce îi trebuie. În curând este prinsă într-o pânză extrem de complicată de intrigi și trădări, ce o au ca personaj principal. Nu vreau să spun exact exact ce o să se întâmple, dar totul este construit sub scenariul unui film care își are rădăcinile în realitate. Deși la început totul este minuțios aranjat, în curând totul se va da peste cap din vina lui Harriet.

Cartea este interesantă, însă din păcate are elemente pe care nu le înțeleg și pe care nu le pot accepta. Există foarte multe relații de dragoste interzise în realitate și jur că parcă toate au fost introduse în această carte. De parcă Anderson a vrut să îmi testeze limitele de suportabilitate. Nici cu Harriet nu am fost chiar pe aceeași lungime de undă, făcând anumite lucruri care contravin clar cu ceea ce cred eu. De multe ori îi spuneam să fie cuminte, să lase ideile astea și să plece din casa aceea  până nu este prea târziu. Evident făcea altceva și îmi era foarte greu să o controlez. Mulțumesc Libris.ro pentru carte.

“Secrete Întunecate” clar îți testează limitele și te întreabă arogant dacă mai poți. Tratează subiecte destul de greu de digerat pe care trebuie să le iei ca atare, pentru că până la urmă vorbim despre o carte de ficțiune. Ce am apreciat la ea este că a restrâns “opera sa de artă” doar la 200 de pagini, ceea ce a făcut cartea să fie cât de cât suportabilă.

Titlu: Secrete Întunecate
Autor: Marina Anderson
Nr. Pagini: 200
Gen Literar: Erotica
Publicată la 28.03.2019
Nota recenzorului: 7/10
Ramona Alexandra Popa
Autor: Ramona Alexandra Popa
❝ Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans. ❞
Ramona Alexandra e 👑 Super Erou Booknation.ro
Redactor de 1045 zile pe Booknation.ro
toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popa