Recenzie „Semipur” de Jennifer L. Armentrout

de | iun. 29, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA SEMIPUR ARE REDUCERE PE:

Cei care îmi citesc recenziile, mai ales cele ce aparțin cărților scrise de Jennifer L. Armentrout, știu deja cât de înnebunită sunt după seria „Legamântul”/”The Covenant”. Fie că am vorbit despre aceasta atunci când am recenzat „Titanii”, sau pur și simplu am avut un moment de dragoste spontană, această serie mi-a ajuns la suflet într-un mod greu de explicat. Nu este o operă de artă, nu este o piesă de literatură desăvârșită, însă este una dintre cele mai bune serii Fantasy citite. PUNCT!!! Am rezonat atât de mult cu personajele, am râs, am plâns, am rămas șocată și impactată de acțiune, încât nu am avut de ales și am cedat. Știți forța aceea supranaturală, mai presus de voința voastră, care vă atrage în mreje? Eh, aceasta  a pus stăpânire pe mine și a fost dragoste la prima vedere.

Semipur” este primul volum din seria „Legământul”/”The Covenant”. Această conține în total 5 volume, care mai de care mai dinamice, mai pline de dramatism și de întâmplări interesante. Seria este punctul de pornire pentru „Titanii”, spin-off-ul cu Seth și Josie. Multe personaje se regăsesc în ambele serii, lucru care m-a încântat nespus. M-am îndrăgostit de Alex și de Aiden și sunt sigură că și voi o să rezonati cu acțiunea și cu aventurile lor. Dacă nu ați apucat să citiți niciuna dintre aceste serii, vă rog să o luați în ordine și să nu faceți ca mine, pentru că eu m-am trezit cam târziu.

Alexandria Andros și mama sa au fugit din Legământ și sunt constant pe fugă. Alex este Semipur, născută din alianța dintre un zeu și un muritor. De aproape 3 ani au fugit din Legământ și nu doresc să fie găsite, asta până când s-a întâmplat o tragedie și Alex a fost nevoită să se întoarcă. Sentimentele lui Alex sunt extrem de copleșitoare și din păcate, aceasta este singură printre oamenii pe care nu îi dorește aproape. Însă, are un vis – acela de a deveni Santinelă. Acum că are parte de a doua șansă, Alex este dispusă să facă orice pentru acest vis, să se antreneze și să arate tuturor că are potențial.

Dacă îți place recenzia cărții SEMIPUR, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Jennifer L. Armentrout

Misiunea devine din ce în ce mai grea, mai ales atunci când întră în scenă Aiden St.Delphi – the hotest Sentinel out there. Multe legi se vor încalca, sentimentele vor naște pasiuni interzise, iar această poveste ne va ține cu sufletul la gură și ne vom atașa foarte mult de personajele noastre dragi. Inspirația lui Jennifer a venit tot din mitologia greacă, un trope care îmi place maxim și pe care îl citesc foarte ușor.

Half-Blood: The First Covenant Novel - Jennifer L. Armentrout - Libris

Nu pot spune că m-am îndrăgostit iremediabil de Alex din primul volum, însă mi-a plăcut la nebunie personalitatea ei, umorul copios și inconștiența aceea dusă la extrem. Este o eroină care urmează un tipar clasic și care evoluează treptat, pe măsură ce se maturizează, suferă și își asumă misiunea în viață. Alex o să aibă un rol imens în această carte, o să fie o armă de temut și dacă aceasta ajunge în mâini greșite, totul se poate termina într-o clipă. Știe să fie vulnerabilă, ironică, dar ce-i drept, a avut și momente în care mi-a venit să o ucid. Faptul că a rămas singură a cântărit mult și consecințele încep să se vădă încet, încet.

Dacă de Alex nu m-am îndrăgostit pe loc, nu pot spune același lucru față de Aiden, pentru că a fost cu scântei. Până în prezent, Aiden este în top 5 personaje masculine preferate și nu văd cum cineva i-ar putea lua locul. Este Pur, o Santinelă extrem de bine antrenată, care se oferă să o ajute pe Alex în căutarea visului ei. Așa cum bine știți, Purii și Semipurii nu au voie să se îndrăgostească, așa că între ei nu se poate întâmpla nimic, însă inima nu ascultă mereu ceea ce mintea îi spune. Aiden și-a pierdut părinții de mic copil și a avut mereu grijă de fratele său, Deacon. Tot ce a cunoscut vreodată a fost doar război și antrenamente, așa că în inima lui dragostea s-a strecurat foarte greu, pentru că nu știa cum să facă față acestui sentiment. Fiind loial Legamantului, Aiden o ține pe Alex la distanță, pentru că pune datoria pe primul loc, evident. Însă, apărarea lui să o să înceapă încet, încet să cadă și stați atunci să vedeți ce cuplu frumos o să avem în peisaj. O poveste de dragoste interzisă, care ține în suspans orice cititor.

Mă iertați dacă am scris mult, însă iubesc această serie și iubesc cuplul Alex și Aiden atât de muuuult. Vă spun sigur că o să vă placă, că o să vă prindă acțiunea și o să vedeți cât de ușor o să curgă firesc. Evident, trebuie să vă pregătiți să vă enervați, dar să și râdeți și să trăiți intens alături de personaje. Mie îmi sunt extrem de dragi și când stau și mă uit în urmă, asta după ce am finalizat integral seria, sunt foarte mândră de ele și mă bucur că Jennifer a ales un asemenea destin pentru ele.

Descoperă recenzia video a cărții „Semipur” de Jennifer L. Armentrout aici:

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA SEMIPUR CU REDUCERE DE PE:

Vezi Top 100 cărți ale anului 2023
Titlu: SEMIPUR
Autor: Jennifer L. Armentrout
An apariție : 2022
Editura: CORINT
Nr. Pagini: 400
Gen Literar: Fantasy
Vizualizari recenzie: 9952

Alte recenzii de la Jennifer L. Armentrout :

Recenzie ”Îngerul meu secret” de Federica Bosco

Povestea unui înger păzitor: După ce Patrick a murit, Mia și-a dorit ca toată lumea ei să se sfârșească. Și aproape că a reușit să facă asta după ce s-a aruncat în marea care i-a răpit viața celui pe care îl iubea. A lăsat valurile să îi înconjoare trupul, însă ceva...

Recenzie ”Interzis” de Vi Keeland

Recenzie ”Interzis” de Vi Keeland

O seară de poker, un show și o iubire interzisă... Ea este cea mai bună jucătoare de poker, el este un magnat arogant care, uneori, după o zi de muncă, preferă să joace poker cu niște prieteni vechi. Așa se întâlnesc Kate Monroe și Cooper Montgomery, într-o seară când...

Recenzie ”Femeile lui Lazăr” de Marina Stepnova

Am de mult timp cartea aceasta în lista de must read și habar n-am de ce mi-a luat așa mult timp să ajung s-o citesc având în vedere cât de mult mi-a plăcut. Am auzit multe lucruri bune prin online și de data asta chiar au fost pe bună dreptate deoarece a fost scrisă...

5 1 vote
Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2195 zile și a scris până acum 501 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.