Recenzie „ENDGAME. Jocul final: Regulile jocului” de James Frey, Nils Johnson-Shelton

de | apr. 17, 2018 | Fantezie, Mister, Recenzii cărți, Suspans

„Regulile Jocului” este ultima carte din seria „Endgame” de James Frey și sunt foarte tristă de faptul că se termină. M-am atașat foarte mult de acest hype de inteligență și mister și dacă aș putea să aleg, aș continua cu încă 3 carti 🙂 Din păcate, James Frey nu a fost de aceeași părere cu mine și trilogia a luat sfârșit printr-un volum care, așa cum mi-am imaginat, a culminat glorios toată acțiunea seriei. Asta nu înseamnă că a fost perfectă din toate punctele de vedere și explic imediat.

Deși sunt un fan declarat al seriei, trebuie să fiu subiectivă și să spun ce am pe suflet. În primul rând, trebuia să fie puțin mai elaborată, mai complicată și mai imprevizibilă. Am avut impresia că autorul s-a grăbit puțin cu acțiunea și ținând cont de faptul că și ideea este complicată, te face puțin confuz și eu am pierdut de câteva ori șirul acțiunii, fiind nevoită să reiau. Aici am avut impresia că a încercat in puține pagini să includă foarte multe idei care aveau nevoie de spațiu și extindere mai mare. Totul te ia puțin prin surprindere, nu doar prin abundență de detalii cât și prin evenimentele ce au loc cu o succesiune puțin ciudată.

Nu m-a încântat foarte mult finalul.. Trebuie să aibă altceva, un alt element pe care încă nu îl pot exprimă, dar știu clar că nu l-a avut. Pentru cât de complicată și inteligentă a fost această serie James sigur putea mai mult. Credeam că toate întrebările își vor avea răspunsurile, dar ce credeți? Am mai deschis alte dileme care au rămas suspendate undeva în acțiunea cărții. Elementul distinctive al cărții este clar complexitatea și acest lucru nu i-l poate lua nimeni. Indiferent cât spui că are minusuri, stilul complex și măiestria scrisului este atu-ul acestei cărți. Totul a fost scurt și la obiect, fără să se complice foarte mult cu detalii care plictisesc sau fac cititorul să dea pagina. A surprins exact ce trebuia și a făcut-o cu stil 🙂

Toată seria Endgame de James Frey a fost pentru mine o super aventură. Pe lângă faptul că este foarte bine scrisă, este dinamică și inteligentă. Toate detaliile sunt foarte bine puse la punct și a fost pentru mine un adevărat efort de gândire să reușesc să rezolv acest puzzle complicat. Dar per total, sunt foarte încântată de această experiență și recomand tuturor să își facă puțin curaj și să încerce această serie.

Cartea o gasiti aici: https://www.libmag.ro/

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Libmag

Titlu: ENDGAME. JOCUL FINAL: REGULILE JOCULUI
Autor: James Frey
,
Nils Johnson-Shelton
Nr. Pagini: 352
Vizualizari recenzie: 1673

Alte recenzii de la James Frey:

Recenzie ”Copacii” de Percival Everett
Recenzie ”Copacii” de Percival Everett

”Copacii” de Percival Everett este un roman șocant în care o serie de crime brutale se petrec mai întâi în orașul Parale din Mississippi și apoi în toată America. Nici nu pot descrie cât de mult mi-a plăcut cartea asta, fără să par o ciudată, având în vedere temele pe...

Recenzie ” Sărmane creaturi” de Alasdair Gray

Evident, am fost influențată de apariția filmului, însă am de spus în apărarea mea faptul că nu am văzut filmul și nici măcar nu știu ideea principală. Doar știu că este ciudățel și că Emma Stone joacă magistral, în rest, haide să vedem cum este cartea, pentru că...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 2 luni, 23 zile și a scris până acum 551 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.