Recenzie “Atracția, Crossfire, Vol. 1” de Sylvia Day

An apariție : 2013
Editura: Litera
Nr. Pagini: 448
Publicată la 19.10.2017
Acordă o notă

ACUM GĂSEȘTI ATRACȚIA CROSSFIRE VOL. 1 PE:

Sylvia Day este cunoscută drept o talentată autoare de cărți romantice contemporane, având la activ peste 20 de romane care au ajuns pe locurile fruntașe în topurilor de specialitate. Seria “Crossfire” este una dintre cele mai cunoscute serii scrise de aceasta, care cuprinde 5 cărți, 4 fiind deja traduse la noi. Primul volum se numește “Atracția” și ne prezintă începutul poveștii de dragoste dintre Gideon Cross și Eva Tramell.

Eva este un personaj foarte puternic, care spre deosebire de alte eroine cu care v-ați obișnuit, nu are nevoie de protecție. Ea știe să aibă grijă de ea, este independentă, sinceră și adesea vulcanică. Atunci când primește postul de assistant manager al directorului financiar în clădirea Crossfire, viața ei se schimbă brusc. Gideon Cross, proprietarul clădirii și CEO-ul companiei pentru care Eva lucrează, intră practic cu “forța” în spațiul ei personal și o atrage din prima clipă. Tensiunea se simte, dar într-un sens bun, chimia dintre ei fiind aproape palpabilă. Însă această relație nu se vrea nici pe departe a fi simplă. Gideon este un bărbat care acaparează privirile celor din jur,  fiind impunător, la rându-i vulcanic și extrem de cuceritor și atrăgător. Statutul său social îl definește ca unul dintre cei mai râvniți burlaci, mereu greu de mulțumit. Însă gradual ne dăm seama de masca pe care o poartă, de trecutul traumatizant care l-a  marcat și care i-a influențat relațiile cu femeile din viața lui.

Relația lor are status “complicat”, dar și “intens”. Totul între Eva și Gideon este pasional, înconjurat de un aer de dominație. Eva încearcă să se opună acestei legături covârșitoare, în mare parte din cauza jobului, dar și pentru faptul că nu dorește să se implice într-o relație acum. Gideon nu îi dă de ales, devine centrul universului ei și în curând aceasta își dă seama că este iremediabil îndrăgostită de el. Trecutul personajului masculin este însă presărat de secrete, traume, pe care încearcă mult timp să le ascundă, dar încet încet,  devenind din ce în ce mai intimi, cei doi își descoperă problemele și încearcă să se vindece reciproc.

“Atracția” este o carte reușită, însă nu consider că a adus ceva nou genului romantic. Personajele sunt puternice, cu calități deosebite, cu drame reale, care îi face palpabili și te ancorează în realitate. Intriga este destul de previzibilă și momentan nu am descoperit ceva fabulos care să mă surprindă și să consider că nu am mai citit niciodată ceva asemănător. Dacă doriți o lectură ușoară, pasională, dar foarte complicată, o recomand cu drag. Aventurile lor continuă în următoarele 4 volume ale series “Crossfire”.