Recenzie “Cronicile lui Magnus Bane” de Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson

,
Maureen Johnson
Editura: Leda Edge
Nr. Pagini: 441
Publicată la August 24, 2017

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE:

Când cineva spune Cassandra Clare sunt convinsă că inimile multor cititori bat la unison, aceasta fiind faimoasa autoare care a scris seriile “Instrumente Mortale”, “Dispozitive Infernale” şi are acum în lucru o altă trilogie numită “Uneltiri Întunecate” ce a apărut parțial la noi. Toţi îi ştim pe Jace, Clary, Izzy, Simon, Alec şi Magnus şi eterna lor luptă cu demonii. Dintre aceste personaje, Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan şi Maureen Johnson s-au oprit asupra lui Magnus Bane, cel mai puternic vrăjitor din Brooklyn şi i-au dedicat o serie de 11 poveşti sub numele de “Cronicile lui Magnus Bane”.

Aşa cum am menţionat, cartea este alcătuită din 11 poveşti, ce nu sunt relatate în ordine cronologică, însă au un conţinut foarte compact şi ne fac să ne dăm seama cine este de fapt Magnus Bane. Poate din cărţile trecute nu am reuşit să îl descifrăm în totalitate, dar acum sunt convinsă că veţi termina cartea pe deplin satisfăcuți de apropierea cu acest personaj.

Întâmplările ne sunt prezentate într-o ordine aleatorie, fiecare cu specificul ei. Fie că sunt amuzante, încărcate de suspans, detaliate, sau mai uşor de parcurs, toate ne înfăţişează întâmplările prin care a trecut Magnus până în punctul în care a început aventurile cu personajele noastre preferate din “Instrumente Mortale”. În câteva dintre acestea apare şi Alec şi am fost foarte încântată, deoarece pătrundem mai adânc în mintea lui şi vedem exact care îi sunt temerile şi speranţele referitoare la această relaţie. Avem parte şi de câteva scene care nu au fost publicate până acum, dar vă las pe voi să le descoperiţi. Fiecare povestire are la început câteva imagini care mi-au plăcut foarte mult şi m-au ajutat să îmi fac o idee asupra înfăţişării fiecărui personaj, mai puţin a lui Magnus, pentru că la acest capitol avem deja multe surse de inspiraţie.

Recomand cu încredere această carte, deoarece vă va apropia mai mult de vrăjitorul nostru drag şi îl veți cunoaşte chiar mai bine decât credeaţi iniţial. O consider o idee foarte bună şi modul de relatare este atât de antrenant, încât îţi captează atenţia încă de la primele pagini. Sunt foarte curioasă să vă aud părerile. Lectură plăcută!!